Gå til innhold

Kjole til brud i 40-årene

Fremhevede innlegg

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

At noen mener det "ikke passer seg" med hvit kjole om man er i 40-åra og har vært gift før, er egentlig både gammeldags og uvesentlig. Å gifte seg for andre gang er ganske så vanlig, og mange føler at det andre ekteskapet skal og bør feires like mye som det første. Det er ofte mer gjennomtenkt når man gifter seg på ny når man er blitt godt voksen.

Da jeg giftet meg for andre gang brukte jeg en lang kjole i lyse farger (beige, lysblå, hvit), og vi giftet oss hos sorenskriveren. Da min venninne giftet seg for andre gang, var det full pakke med kirke, hvit kjole og alt som hører med. Begge var i 40-årene, og ingen av delene var mer "riktig" enn det andre. Vi gjorde det vi følte var rett for oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en borgerlig vielse med begrenset antall gjester ville jeg gått for en enkel men elegant kjole. Ikke fordi du er 40+, men til borgerlige vielser er det jo mest vanlig med en litt enklere brudekjole enn en stor og tung kjole med langt slep og langt slør. Ville valgt et kort slør eventuelt, eller kun enkel hårpynt. Men du skal på ingen måte føle at du må nedtone alt pga alder 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv giftet jeg meg i en sort, lårkort Herve Leger bandage kjole ;) 

Anonymkode: 55f9f...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...