AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Blir hyggelig med hjemmeferie, men hvis utebad og fornøyelsesparker er stengt blir det litt kjedelig. Kan man regne med at de åpner? Anonymkode: 1cb67...940
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Det er UMULIG å vite! Hele norge er i en unntakstilstand, om noe åpner må man bare se an, dette gjelder ALT. Anonymkode: 4ffee...4be
Durinur Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Noen steder har allerede åpnet, som Bjørneparken og Den Lille Dyrehage. Men som andre har sagt er det umulig å vite om steder som Tusenfryd, badeparker og sånt kan åpne. Jeg tviler, men vi får se..
addict Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg tror de skal få en utfordring med avstand og å desinfisere hver eneste ride imellom hver gang 😕
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LAE8Mq/familieparkene-haaper-aa-faa-aapne-i-sommer Anonymkode: 3a7b6...479
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Jeg tviler veldig på at Tusenfryd kan overholde avstandsreglene. De køsystemene er jo designet for å presse mange folk sammen. Dyreparken er jo åpen og har vel ikke vært stengt i det hele tatt? Der er det stort, men pleier jo å være mange der om sommeren, og litt kø for å komme inn. Anonymkode: df1bb...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Vi har planer om både Hunderfossen og dyreparken. Stenger det så stenger det, men akkurat nå leser jeg hos begge at de skal åpne / ha åpent med restriksjoner selvsagt. Anonymkode: 927db...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå