boblevann Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 Er avhengige av sovepose. Har denne fra Easygrow, (https://www.babyshop.no/easygrow-br-nightbag-bamboo-viscose-petrol/p/146675) men den er alt for varmt nå som det er praktisk talt sommer her vi bor 😅 Baby er også veldig varm av seg. Tips til en som er tynnere? Helst så tynn som mulig, så kan vi heller bruke pledd/dyne over ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Del Skrevet 3. mai 2020 Vi bruker en fra HM, baby vat stort sett passe varm i den gjennom sommeren i fjor Anonymkode: 5892f...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Del Skrevet 3. mai 2020 Vi har en sommerposen fra Voksi. Den er tynn, kan åpnes og gjøres om til et lite teppe og har forlengerdel. Vi bruker den nå, og bruker pledd og/eller tar på babyen mer klær hvis det er kaldt. Kjøpte den til storesøster for tre år siden, og den har holdt seg fin gjennom flere vask, men er blitt solbleket (men det blir vel de fleste?) En ulempe er prisen, men vi synes alt i alt at det var verdt det. Viktig med forlengerdel slik at den kan brukes lenge. https://www.voksi.com/nb/produkt/voksi-sky-light/ Anonymkode: fad90...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mai 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker en fra HM, baby vat stort sett passe varm i den gjennom sommeren i fjor Anonymkode: 5892f...ddd Takk for svar! Skal sjekkes ut. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har en sommerposen fra Voksi. Den er tynn, kan åpnes og gjøres om til et lite teppe og har forlengerdel. Vi bruker den nå, og bruker pledd og/eller tar på babyen mer klær hvis det er kaldt. Kjøpte den til storesøster for tre år siden, og den har holdt seg fin gjennom flere vask, men er blitt solbleket (men det blir vel de fleste?) En ulempe er prisen, men vi synes alt i alt at det var verdt det. Viktig med forlengerdel slik at den kan brukes lenge. https://www.voksi.com/nb/produkt/voksi-sky-light/ Anonymkode: fad90...908 Takk for svar og tips, men jeg mener sånn nattpose 🙈🙈 Burde kommet bedre frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Del Skrevet 3. mai 2020 De har et par soveposer på tilbud på hm nå. De kaller de vognpose men de er ikke det Anonymkode: 40b9d...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 3. mai 2020 #6 Del Skrevet 3. mai 2020 Aiden + anais har noen sånne. De er veldig tynne i stoffet og veldig gode. Tror bare de tjukke selges her i Norge men fant de tynne på nettbutikk fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Del Skrevet 3. mai 2020 Hm sine er like tjukke i stoffet som Easygrow. Lilleba sin er tynnere. Den har lange ermer, men det er fordi det er meningen at den skal brukes uten pysj under. På salg hos guttelus nå, har akkurat bestilt meg en ekstra til å ha når jeg vasker den vi har 😀 Anonymkode: 257c4...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. mai 2020 #8 Del Skrevet 4. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm sine er like tjukke i stoffet som Easygrow. Lilleba sin er tynnere. Den har lange ermer, men det er fordi det er meningen at den skal brukes uten pysj under. På salg hos guttelus nå, har akkurat bestilt meg en ekstra til å ha når jeg vasker den vi har 😀 Anonymkode: 257c4...75c Er det sånn at disse kan ligges i om sommeren/ varm vårnatt? Måtte ta av posen på babyen min i natt , siden det var varmt.. Men han sparka rundt og rulla seg rundt i senga i HELE natt, det pleier han aldri å gjøre med posen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 4. mai 2020 20 minutter siden, Prelunia skrev: Er det sånn at disse kan ligges i om sommeren/ varm vårnatt? Måtte ta av posen på babyen min i natt , siden det var varmt.. Men han sparka rundt og rulla seg rundt i senga i HELE natt, det pleier han aldri å gjøre med posen.. Er akkurat sånn min driver på også, uten pose 😩 For ikke snakke om at han stikker armer og ben ut sprinklene i senga, setter seg fast og blir sint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. mai 2020 #10 Del Skrevet 4. mai 2020 16 timer siden, Saltsild skrev: Aiden + anais har noen sånne. De er veldig tynne i stoffet og veldig gode. Tror bare de tjukke selges her i Norge men fant de tynne på nettbutikk fra England. Jeg har kjøpt den tynneste de selger i Norge, og den er alt for varm nå 😳.. selv med kun boddy inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 4. mai 2020 #11 Del Skrevet 4. mai 2020 7 minutter siden, Prelunia skrev: Jeg har kjøpt den tynneste de selger i Norge, og den er alt for varm nå 😳.. selv med kun boddy inni. Leste du hva jeg skrev? De selger ikke de tynneste i Norge. Jeg kjøpte mine i USA. De fåes kjøpt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. mai 2020 #12 Del Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, Saltsild skrev: Leste du hva jeg skrev? De selger ikke de tynneste i Norge. Jeg kjøpte mine i USA. De fåes kjøpt på nettet. Ja, egentlig skulle jeg bare si at den tynneste som selges i Norge også er tykk.. Siden du skrev " tror bare de tykkeste selges i Norge " . Så min mening var bare å bygge opp under det Sånn at man ikke tenker at den tynneste som selges i Norge er tynn nok, for man får ikke kjent på de over nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. mai 2020 #13 Del Skrevet 4. mai 2020 Du burde lete etter nattposer som har TOG 1. Fant denne på barnas hus: https://www.barnashus.no/sleeping-bag-summer-90cm-powd-5712643015000.html Den var tynn. Eller så fant jeg denne : https://www.dreamgenii.no/produkt/baby-sovepose/sovepose-pare-0-3-mnd-1-og-25-tog den har TOG1. Tenkte jeg skulle bestille den , da barnas hus var utsolgt for den strl jeg ville ha på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå