AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Hva må man regne med å betale for skyvedørgarderober som går fra gulv til tak og med montering? Jeg har fått et tilbud på Skapnett på 66 000 kr. Dette er et skap i gangen og på tre soverom, altså fire skap. Det er to skap som går fra vegg til vegg, og to "enkeltskap." Er prisen ok, eller hva tenker dere? Jeg må ha montering, klarer ikke dette selv. Anonymkode: 3486d...f6a
Whistler Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Det er helt umulig å si. Det er såpass mange variabler som for eksempel lysmål, materialer og omramming, hengende eller rullende osv, osv. Håndverkertjenester ligger uansett på mellom 500,- og inntil et par tusenlapper i timen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Du kan jo sjekke prisen på hva tilsvarende skap fra Ikea vil koste deg (Pax er veldig bra og kan fås med skyvedører). da får du i alle fall et sammenligningsgrunnlag. Jeg vaklet litt mellom Garderobemannen og Ikea, men fant ut at jeg sparte så mye på å velge Ikea at jeg landet på det (husker ikke prisene da det er en stund siden). Veldig fornøyd med garderoben min Anonymkode: aa571...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå