AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #21 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvor er foreldrene?! Var fest oppi gaten her, de var 2.klasse på vgs og feiret et eller annet med russetiden til neste år (dekknavn til russebuss eller noe sånt). Rundt 20stk. Anonymkode: afc85...594 Når jeg var 15 hadde jeg flytta hjemmefra, er fremdeles endel som ikke bor hjemme til de er 40 Anonymkode: 26c67...da3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #22 Skrevet 3. mai 2020 Haha, de fleste tenåringer syns ikke dette her er mer utfordrende enn voksne. Heller omvendt. Søsteren min på 17 kribler ikke etter å feste og slikke på folk, det meste av hennes og vennenes sosiale liv foregår på SoMe uansett. Anonymkode: bce53...8f7 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #23 Skrevet 3. mai 2020 Det er alltid noen grupper som får det ekstra tøft når slikt som dette skjer. Tenk de som er på sykehjem og ikke kan få besøk av familien sin når de er ikke i sin siste fase av livet. Ungdommene har tross alt hele livet foran seg. Anonymkode: cdb48...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #24 Skrevet 3. mai 2020 Folk kan ikke holde avstand eller isolere seg i to år, nå får det være grenser.. For noe sosiopatisk pisspreik fra media! Anonymkode: 28249...dc0 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #25 Skrevet 3. mai 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner dem godt. Dette er vanskelig nok for oss voksne, ungdommen er selvsagt drittlei. Jeg også. Så lenge de holder på i mindre grupper og har god hygiene så ser jeg virkelig ikke problemet. Det er ikke flust av alternativer med nesten alt av sosiale aktiviteter og arenaer som er nedstengt akkurat.. Mange som ikke er einstøinger og engstlige vrak, begrenset hvor mange måneder man klarer å holde ut med denne driten! Anonymkode: 28249...dc0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #26 Skrevet 3. mai 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Så lenge de holder på i mindre grupper og har god hygiene så ser jeg virkelig ikke problemet. Det er ikke flust av alternativer med nesten alt av sosiale aktiviteter og arenaer som er nedstengt akkurat.. Mange som ikke er einstøinger og engstlige vrak, begrenset hvor mange måneder man klarer å holde ut med denne driten! Anonymkode: 28249...dc0 Å, nå må folk holde opp. Vi er mange som har måttet ofre alt av sosialt liv og sosial egentid de siste månedene, to måneder burde folk ha klart. Når de ikke klarer det, så går det også utover oss alle ved at man må stramme inn og forlenge tiltakene ennå lenger. Hvis folk ikke passer på litt, så betyr det at vi kan bli gående slik i flere år. Anonymkode: aadab...182 5
Anbefalte innlegg