Gå til innhold

Leker barn fortsatt med lego?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det bare spilling og idrett som gjelder nå? Hva gjør dine barn 3-12 på fritiden?

Har mye lego fra jeg var liten, sånn 5 digre esker lego og 3 med duplo. Ta vare på eller selge? Barna er 14 mnd og 2 mnd så blir en stund til de får glede av det.

Anonymkode: 9f852...221

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å ta vare på enn å måtte kjøpe nytt senere? 

Mine tantebarn leker hvertfall med lego og duplo.. 

Anonymkode: 34939...dfd

• Liker 6
Skrevet

Ta vare på! Går aldri av moten. Dyrt å kjøpe opp, så vent med å selge til ungene er ferdig med legoperioden. Kan fort ta 6-10 år før den er over :

• Liker 3
Skrevet

Gi duploen til ettåringer din da!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Duplo fungerer jo utmerket fra 1-2 års alder. Standard bursdagsgave her i huset. 

Kjenner ikke et barn som ikke leker med lego. 

Anonymkode: aa468...c63

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mine elsker lego, kan holde på i timesvis. Så fremst jeg har oppbevaringsplass kommer jeg til å ta vare på noe av det selv.

Anonymkode: 4b794...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutt på 3 leker med duplo her i huset, 7 åringen leker med smålego. 

Anonymkode: d466d...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 44d0b...bd2

AnonymBruker
Skrevet

Mine lekte med duplo fra de var ett år gamle ca, stor stas! Tolvåringen lekte med lego inntil nylig og liker fortsatt å bygge men leker ikke på samme måte lengre. Niåringen ble aldri interessert i lego selv om han har hatt det veldig tilgjengelig, og det er også helt greit ☺️

Anonymkode: 1076a...962

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner barn som nærmer seg konfirmasjonsalder som fremdeles bygger ting med lego. (Mer elektriske maskiner og biler) 

Kjenner barn i alle aldre som leker med lego. Min ettåring holder mye på med Duplo. 

Anonymkode: c9d89...f6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine på åtte og fem leker med lego. Hadde tatt vare på det. Begynte med duplo i ett års alderen. 

Anonymkode: 17f0f...710

AnonymBruker
Skrevet

Mine har elsket lego. 
Nå er alt satt i kjelleren, men 12-åringen henter frem litt for å bygge av og til. 

Anonymkode: 9e195...de8

AnonymBruker
Skrevet

Duplo var ikke mye brukt her, men Lego var enormt populært i mange år :)  Vi hadde veldig mye og vi voksne syntes også det var gøy å være med på store byggeprosjekt. Nå er klossene på utlån hos andre i familien, men de kommer vi til å lagre slik at fremtidige barnebarn også får glede av dem.

Anonymkode: 1f438...17b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den på 14 måneder vil sikkert syns Duplo er stas allerede nå; her var det gøy fra rundt året. Nå er han 2 år og fire måneder og leker masse med duplo og tidvis også med vanlig lego (vi har plukket ut de minste bitene).

Anonymkode: f8998...547

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss var det ulikt. Eldste har aldri vært ordentlig interessert. Mellomste lekte mye med duplo til han var kanskje 7. Fikk aldri ordentlig sansen for lego. Yngste leker masse med lego friends nå som 6-åring.

Anonymkode: 118e8...b1d

AnonymBruker
Skrevet

Halve lekebutikken er fylt opp med lego-greier så det er nok veldig populært enda. 

Min 2 åring leker med duplo.

Anonymkode: 038cf...fee

• Liker 3
Skrevet

Mine på 6 og 8 leker mye med lego, og det gjør også barn som er på besøk her. Min yngste på 2 har også begynt litt. Duplo er faktisk også en del i bruk hos de to eldste også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn lekte mye med lego da hun var liten🙂

Anonymkode: 05b74...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Å jada! Min sønn har alltid elsket Lego, uansett hvilken alder han har vært i. Lego har stått på ønskelisten hvert eneste år på både julelisten og bursdagslisten.

Nå er han 20, og liker fremdeles Lego. Nylig bygde han et Star Wars skip han hadde kjøpt for egne penger til flere tusen kr. Det står nå høytidelig til pynt i hyllen på rommet hans. Han har planer om flere av de store og avanserte Lego eskene.

Anonymkode: 3b519...8c0

• Liker 2
Skrevet

Har du mulighet til å ta vare på det et parr år til, så behold det. 

Da min var rundt året elsket hun at jeg lagde høyt tårn av duplo som hun kunne velte, etterhvert ble det mere bygging og lek, og hun elsker å leke med lego i dag, 7år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...