Gjest vaskekjerringa:-) Skrevet 24. juni 2005 #1 Del Skrevet 24. juni 2005 Om en liten stund flytter vi fra leiligheten vår. Dette medfører jo som kjent en del vasking. Men skal absolutt alt vaskes? Skjønner jo selvfølgelig at gulver og slikt skal være vasket og rene, men skal man vaske vegger og tak og vinduer og slikt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. juni 2005 #2 Del Skrevet 24. juni 2005 Vegger, tak, gulv, vinduer, skap og alt annet skal vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. juni 2005 #3 Del Skrevet 24. juni 2005 Absolutt alt. Inni skap, tørke lister og dører, bak radiatorer... alt. Tenk hva du selv vil ha rent når du flytter inn et sted... Derfor sverger jeg til å hyre inn vaskehjelp når jeg flytter. Har vakset ned 1 leilighet i mitt liv, aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippip Skrevet 24. juni 2005 #4 Del Skrevet 24. juni 2005 Om en liten stund flytter vi fra leiligheten vår. Dette medfører jo som kjent en del vasking. Men skal absolutt alt vaskes? Skjønner jo selvfølgelig at gulver og slikt skal være vasket og rene' date=' men skal man vaske vegger og tak og vinduer og slikt også?[/quote'] mener du dette? Du skjønner vel at alt skal vaskes ned+ tak,vegger,lister,skaper innvendig. Bad/dusj/toalett skal skures rent. Husk å åpne sluker på våtrom å gjøre rent. Første testen er at folk åpner sluker for å se om det er gjort rent. vinduer skal skinne da du er ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2005 #5 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er en forferdelig jobb! Anbefaler dere å spandere vaskehjelp til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #6 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er en forferdelig jobb! Anbefaler dere å spandere vaskehjelp til det. huff, er så enig. vi vasket og skurte ned vår lille leilighet, fra morgen til kveld. Likevel var ikke utleier fornøyd, og vi ble trukket av depositumet for innleie av vaskehjelp likevel. Kunne likegodt ha leid inn hjelp med en gang, sureste pengene jeg har betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juni 2005 #7 Del Skrevet 24. juni 2005 Absolutt alt. Inni skap, tørke lister og dører, bak radiatorer... alt. Tenk hva du selv vil ha rent når du flytter inn et sted... Derfor sverger jeg til å hyre inn vaskehjelp når jeg flytter. Har vakset ned 1 leilighet i mitt liv, aldri mer. Jepp, samme her. En gang var nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 24. juni 2005 #8 Del Skrevet 24. juni 2005 det smarteste er å velge et firma som garanterer for tjenestene sine, slik at om kjøper ikke er fornøyd så gjøres det på nytt uten kostnder for deg.da må kjøper forholde seg til renholdsfirma, det er vært det for de fleste er ikke fornøyde uansett.....hilsen en som jobbet som renholdsarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippip Skrevet 24. juni 2005 #9 Del Skrevet 24. juni 2005 det smarteste er å velge et firma som garanterer for tjenestene sine, slik at om kjøper ikke er fornøyd så gjøres det på nytt uten kostnder for deg.da må kjøper forholde seg til renholdsfirma, det er vært det for de fleste er ikke fornøyde uansett.....hilsen en som jobbet som renholdsarbeider. Har drevet med dette i flere år. vasket ned etter folk. har ikke hørt noen har klaget. Har du rette utstyret, er det lett. Fort gjort å vaske ned en leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. juni 2005 #10 Del Skrevet 24. juni 2005 det smarteste er å velge et firma som garanterer for tjenestene sine, slik at om kjøper ikke er fornøyd så gjøres det på nytt uten kostnder for deg.da må kjøper forholde seg til renholdsfirma, det er vært det for de fleste er ikke fornøyde uansett..... Veldig enig! Vi leide et firma som viste seg å være ganske så udugelig, men huseieren er gammel og grå og ser dårlig så han godkjente vaska (vi var ikke til stede da de var ferdige med å vaske, så det var han som så over og betalte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskekjerringa :-) Skrevet 24. juni 2005 #11 Del Skrevet 24. juni 2005 ok, og siden jeg er så dum og tydligvis ikke skjønner noe siden jeg spurte om dette, så får jeg vel slenge ut et dumt spørsmål til da; Dersom jeg ikke er fornøyd med vasken som er foretatt der jeg skal flytte, hvordan går jeg frem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. juni 2005 #12 Del Skrevet 24. juni 2005 ok, og siden jeg er så dum og tydligvis ikke skjønner noe siden jeg spurte om dette, så får jeg vel slenge ut et dumt spørsmål til da; Dersom jeg ikke er fornøyd med vasken som er foretatt der jeg skal flytte, hvordan går jeg frem da?Antageligvis skal du og selger signere et overdragelsesskjema...og er du ikke fornøyd....så skriver du der hva du er misfornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #13 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, veldig viktig å si ifra før dere skriver under på dette skjemaet. Ta en nøye sjekk på alle lister, både gulv, rundt dører og vinduer, flisene på badet (både gulv og vegger), kjøkkenvifta (dette er jo en typisk ting folk glemmer å gjøre rent) og oppå kjøkkenskapene hvis de ikke rekker helt opp til taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sondre Skrevet 24. juni 2005 #14 Del Skrevet 24. juni 2005 ok, og siden jeg er så dum og tydligvis ikke skjønner noe siden jeg spurte om dette, så får jeg vel slenge ut et dumt spørsmål til da; Dersom jeg ikke er fornøyd med vasken som er foretatt der jeg skal flytte, hvordan går jeg frem da? siden du ikke vet hvor du selv skal vaske,hvordan skal du vite hva du skal se etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Støvkluten Skrevet 24. juni 2005 #15 Del Skrevet 24. juni 2005 siden du ikke vet hvor du selv skal vaske,hvordan skal du vite hva du skal se etter da? Fordi hun har lært det nå, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaskekjerringa :-) Skrevet 24. juni 2005 #16 Del Skrevet 24. juni 2005 siden du ikke vet hvor du selv skal vaske,hvordan skal du vite hva du skal se etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 24. juni 2005 #17 Del Skrevet 24. juni 2005 ingen spørsmål er teite, ingen vet alt, men alle vet litt...dermed overlapper vi hverandre og hjelper hverandre....det var en gjest som trasha deg, ikke bry deg om det..lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. juni 2005 #18 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det må vaskes godt. Vi brukte mange dager på å vaske ned vår leilighet (gulv, tak, oppå dører, inni skap osv.), og da vi overtok det nye huset, hadde de så vidt vasket gulvene! Så klok av skade, neste gang jeg kjøper ny bolig kommer jeg til å sjekke kjempe nøye om det er vasket ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #19 Del Skrevet 25. juni 2005 Sist jeg skulle flytte ut fra en leilighet leide jeg en dame jeg kjenner fra Filipinene. Som kjent er damer fra den delen av verden kjent for å jobbe skikkelig. Leiligheten skinte som gull, mye, mye bedre enn jeg hadde fått det til selv! Det var verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anjamor Skrevet 25. juni 2005 #20 Del Skrevet 25. juni 2005 Om dere eks. har røkt i leiligheten, vil det bli ekstra arbeide for å få det rent. De som vasker ned, tar faktisk ekstra for hus som det er røkt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå