AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #41 Skrevet 3. mai 2020 Tror Pesta har en bruker her inne, ikke helt sikkert men synes det var en bruker her som kunne taes for henne..... Anonymkode: f693e...267
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #42 Skrevet 4. mai 2020 20 timer siden, Tiuren skrev: De som tror vi alle kommer til å dø av korona pandemien oppfordres til å sende meg alle sine eiendeler og oppsparte midler, da du ikke kommer til å trenge disse lenger..... Jeg tror det, men jeg tror ikke du kommer til å trenge dem heller så da dropper jeg å sende. Anonymkode: c815b...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #43 Skrevet 4. mai 2020 15 timer siden, Apocalypte skrev: Covid tar nesten utelukkende livet bare av mennesker som er 80+ år så den kunne på ingen måte konkurrert med en pest. Og du tror det hadde vært slik under datidens forhold også? Med under - og feilernærte barn og voksne? Dessuten svært få eldre over 80? Du tror Corona bare hadde gitt opp, fordi det ikke fant 80+ åringene sine? Anonymkode: 576d5...1fb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #44 Skrevet 4. mai 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du tror det hadde vært slik under datidens forhold også? Med under - og feilernærte barn og voksne? Dessuten svært få eldre over 80? Du tror Corona bare hadde gitt opp, fordi det ikke fant 80+ åringene sine? Anonymkode: 576d5...1fb Jeg tror du har misforstått hva et virus er. Det er en knøttliten partikkel, Det har ingen hjerne. Ingen ønsker, drømmer og mål. Det er ikke et glupsk rovdyr som jakter på et bytte det kan drepe. Hvis ingen dør av et virus, ja så dør det ingen. Det medfører ikke sult eller skuffelse hos viruset. Siden viruset gjerne dør med verten er det faktisk til virusets fordel at verten overlever. Anonymkode: d2d3b...342 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #45 Skrevet 4. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du har misforstått hva et virus er. Det er en knøttliten partikkel, Det har ingen hjerne. Ingen ønsker, drømmer og mål. Det er ikke et glupsk rovdyr som jakter på et bytte det kan drepe. Hvis ingen dør av et virus, ja så dør det ingen. Det medfører ikke sult eller skuffelse hos viruset. Siden viruset gjerne dør med verten er det faktisk til virusets fordel at verten overlever. Anonymkode: d2d3b...342 Jeg tror du misforsto hele innlegget, eller i hvertfall overså ironien. (Ikke samme AB) Anonymkode: 4260d...229 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #46 Skrevet 4. mai 2020 17 timer siden, Isambard skrev: Jeg skjønner ikke at folk kan ta dette helt bokstavelig og nesten bli hissige. Pesta er bare litt fargerik folketro. Illustrasjonene er fantastiske. blir bare så hissig når folk snakker om svartedauden. Blir skikkelig krakilsk faktisk. Er veldig ivrig på temaet. Anonymkode: e9a75...96a
Tiuren Skrevet 4. mai 2020 #47 Skrevet 4. mai 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror det, men jeg tror ikke du kommer til å trenge dem heller så da dropper jeg å sende. Anonymkode: c815b...0f4 Da er du ikke sterk nok i troen. Du er en tviler.
Anbefalte innlegg