AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hvilken mat hadde dere i bryllupet deres? Hva er mest vanlig å ha? Anonymkode: 768ce...fda
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 I nesten alle bryllup jeg har vært i har det vært buffet med både varm og kald mat. Jeg foretrekker det og vi skal ha det i vårt (tapas). Det blir jo mindre styr med servitører og større sannsynlighet for at gjester finner noe de liker. Også litt mer bevegelse og ikke mange timer til bords stillesittende Men har også vært i bryllup som har vært på hotell og da har det vært treretters meny. Ikke så fan av det selv, men vet at mange liker at det er litt mer formelt. Vet også mange har grilling og helstekt dyr, spesielt i låvebryllup. Velg det dere vil ha! ❤️ Anonymkode: d7a31...94e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: I nesten alle bryllup jeg har vært i har det vært buffet med både varm og kald mat. Jeg foretrekker det og vi skal ha det i vårt (tapas). Det blir jo mindre styr med servitører og større sannsynlighet for at gjester finner noe de liker. Også litt mer bevegelse og ikke mange timer til bords stillesittende Men har også vært i bryllup som har vært på hotell og da har det vært treretters meny. Ikke så fan av det selv, men vet at mange liker at det er litt mer formelt. Vet også mange har grilling og helstekt dyr, spesielt i låvebryllup. Velg det dere vil ha! ❤️ Anonymkode: d7a31...94e Takk for svaret ditt! Anonymkode: 768ce...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå