AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Ja, hvor lenge før prøvde du brudekjoler? Og hadde du flere prøvedager før du bestemte deg for hvilken? Anonymkode: 277ca...5e6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 2 uker før. Titta og prøvde mange steder. Anonymkode: b2b61...272
addict Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 12 mnd før, og nå har jeg slanket meg ut av 2 som må selges og er på tur ut av den siste, men den kan heldigvis syes inn 😬 det ble en dyr slankekur 😂
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvor lenge før prøvde du brudekjoler? Og hadde du flere prøvedager før du bestemte deg for hvilken? Anonymkode: 277ca...5e6 Jeg var tidlig ute. Kjøpte kjolen sommeren 2019 selv om vi ikke skal gifte oss før neste sommer. Var til prøving to steder, og prøvde vel på tilsammen 10-12 ulike kjoler. I en salong ble jeg avvist, fordi innehaveren mente jeg var for tidlig ute og at det kunne være «farlig» å starte hele 2 år før. Anonymkode: 6c59b...3ee
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Takk for svar, dere! Jeg er litt redd for å kjøpe for tidlig nettopp på grunn av at man jo kan legge på seg eller ta av til den tid kommer, men det tar vel tid å få ordnet den av skredder også slik at den sitter perfekt til akkurat meg, og kanskje jeg bruker en stund på å finne den kjolen jeg ønsker. Lurte på om to måneder før høres rimelig ut? Anonymkode: 277ca...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Jeg fikk beskjed om at det var lurt å bestille kjole ca. 6 måneder før. Jeg begynte å se etter kjoler oktober året før jeg skulle gifte meg, fikk da inntrykk av at jeg ikke hadde all verdens med tid som jeg trodde. Anonymkode: d934c...195
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Jeg begynte å dra rundt og prøve kjoler på finn.no 2 mnd før, den 3. kjolen passet perfekt! Anonymkode: 57aa2...712
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 En bekjent har brudesalong. Hun bruker å anbefale bruder følgende: Begynn å lete 12 mnder. Begynn å prøve 8 mnder før. Bestill 6 mnder før. Ha første tilpasning 3 mnder før. Etter hennes erfaring, er dette måten å gjøre det på, som er minst stressfylt for både brud, salong og skredder. Anonymkode: f602e...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå