AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Etter jeg har sex svir det en liten stund i fitta etterpå. Er dette normalt? Han kommer inni meg og bruker og glemme og tisse etterpå. Er jeg ikke våt nok? Eller er det fordi han kommer inni meg? Anonymkode: 78f58...7a9
pia mater Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Er det bare svie, eller smerte i tillegg? Men uansett, tiss etter sex. Alltid.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Jeg tror du ikke har vært våt nok, derfor har du fått litt slitasje og blitt øm, så når det ligger sæd inni i tillegg så fungerer det nesten som salt på sår. Tiss innen 10 minutter etterpå, og sitt litt ekstra slik at det får renne mest mulig ut. Klem litt med "fittemusklene", gyng litt att og fram, så hjelper du kroppen å kvitte seg med det. Jeg vet det er mye deiligere å kose etterpå, men du kan kose etter doturen også❤️ Anonymkode: b9836...49d 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 20 minutter siden, pia mater skrev: Er det bare svie, eller smerte i tillegg? Men uansett, tiss etter sex. Alltid. Bare svie Anonymkode: 78f58...7a9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Når vi kjører på før jeg er helt klar så svir det. Sikkert fordi du ikke er våt og klar. Kan være soppinfeksjon også, da svir det hvertfall hos meg. I det tilfelle såklart best å la være og bli bra igjen først. Noen blir aldri våt nok, så da kan glidemiddel være lurt Anonymkode: 71d5a...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå