Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Situasjon:

Vi var bestevenner. Hun trakk seg ut for 4-5 år siden. Sa lite, men jeg forstod det etterhvert ut i fra hvordan jeg kjente henne før at hun ikke lenger ønsker å være venn med meg. 

Jeg har en gjenstand timhørende henne som jeg vet betyr mye for henne. Hun hadde ingen problem med at jeg hadde denne tingen hos meg, da det betød mye for meg også. 

Situasjonen nå: hun har gått videre. Ikke veldig intr i å se meg. Vi har prøvd å møtes, men det har aldri blitt til at vi har fullført det. Har ikke sett min beste venn siden 2017. 

Nå: jeg har denne tingen og mine venner råder meg til og bare kaste den og komme meg videre. Jeg vet den er verdifull for min venn. Eller.....tiden har gått og jeg vet jo ikke om vedkommende har funnet andre gleder i livet eller om h*n ønsker seg det jeg har tilbake. 

Spm er: skal jeg kaste disse tingene hans, eller skal jeg sende det, til glede for henne? 

Sender i Så fall anonymt. Blir dette bare veldig dramaqueen akrig? Føler meg så tom og slitne

Endret av this_is_she
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, this_is_she skrev:

Spm er: skal jeg kaste disse tingene hans, eller skal jeg sende det, til glede for henne? 

Dette spørsmålet fikk jeg ikke helt til å stemme med resten av teksten, burde det ikke vert: burde jeg kaste tingen *hennes?

Jeg ville absolutt ikke kasta den. Oppbevar den heller på et sted som du ikke trenger å se på den hele tiden, så du kan gi den tilbake på et senere tidspunkt.

Anonymkode: 3f8c7...b8b

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å sende en melding; "hei, har tatt en rydderunde og ser xx fortsatt står her, vil du hente? Om ikke kjøres den bort sammen med resten av tingene jeg skal gi bort" Eller en liten ting, gjemme den bort, i tilfelle hun spør om det på et tidspunkt. 

Virker som om du overtenker dette veldig? Anonyme forsendelser, eller kasting av andres ting, det er i overkant dramaqueen for et vennskap som bare dabbet av. 

Anonymkode: c7d31...86e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...