AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg sliter skikkelig med å få orgasme under sex med kjæresten min(vi er 2 jenter). Altså, det er superdigg og jeg er helt på kanten til orgasme flere ganger, men kommer meg liksom ikke over den siste «toppen» og det er så sykt frustrerende for begge. Hun stakkar føler jo at hun ikke er bra nok, men jeg vet og kjenner jo selv at det er jeg som er problemet. Mulig jeg ikke klarer å «slippe» helt kontrollen.... tips?? Anonymkode: 41d86...264
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Har dere vært sammen lenge? Er du avslappet nok?.. får du orgasme alene? Anonymkode: 616d9...acc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Får du orgasme når du onanerer alene? Dere må slappe av. Ikke la orgasmen være målet for sex. La nytelsen og følelsene være målet. Du kommer over kneika når dere ikke fokuserer på orgasmen. Bruk god tid, og føl at dere har god tid! Anonymkode: 223cd...692 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere vært sammen lenge? Er du avslappet nok?.. får du orgasme alene? Anonymkode: 616d9...acc Vært sammen i ca 4 mnd, men har datet/vært sammen i til sammen 8 mnd. Jeg får orgasme alene, men det tar laaaang tid om jeg ikke bruker vibrator. Lurer på om det er der problemet kan ligge - at jeg er så vandt med å bruke det 🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært sammen i ca 4 mnd, men har datet/vært sammen i til sammen 8 mnd. Jeg får orgasme alene, men det tar laaaang tid om jeg ikke bruker vibrator. Lurer på om det er der problemet kan ligge - at jeg er så vandt med å bruke det 🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264 Det kan nok være. Dere får prøve med vibratoren sammen neste gang! Lykke til 😘 Anonymkode: 616d9...acc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært sammen i ca 4 mnd, men har datet/vært sammen i til sammen 8 mnd. Jeg får orgasme alene, men det tar laaaang tid om jeg ikke bruker vibrator. Lurer på om det er der problemet kan ligge - at jeg er så vandt med å bruke det 🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264 Det var mitt problem en periode. Jeg fikk ikke orgasme uten vibrator. Jeg sluttet å bruke den selv og det gikk seg gradvis til. Nå får jeg orgasme uten vibrator. Jeg bruker fortsatt vibrator alså. Bare ikke like ofte som før Anonymkode: 223cd...692
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mitt problem en periode. Jeg fikk ikke orgasme uten vibrator. Jeg sluttet å bruke den selv og det gikk seg gradvis til. Nå får jeg orgasme uten vibrator. Jeg bruker fortsatt vibrator alså. Bare ikke like ofte som før Anonymkode: 223cd...692 Tror jeg skal pælme hele vibratoren haha. Om jeg prøver uten den når jeg er alene, og ikke får det til, så ender det bare med at jeg finner den, så blir det liksom bare en «ond sirkel». Kaster jeg den så har jeg ikke noe valg om å finne den frem🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Hvorfor ikke bruke litt vibrator sammen med kjæresten? Anonymkode: 43f21...f4e 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter skikkelig med å få orgasme under sex med kjæresten min(vi er 2 jenter). Altså, det er superdigg og jeg er helt på kanten til orgasme flere ganger, men kommer meg liksom ikke over den siste «toppen» og det er så sykt frustrerende for begge. Hun stakkar føler jo at hun ikke er bra nok, men jeg vet og kjenner jo selv at det er jeg som er problemet. Mulig jeg ikke klarer å «slippe» helt kontrollen.... tips?? Anonymkode: 41d86...264 Kjenner godt til det der. Jeg har ikke hatt en partner lenge nok til å faktisk teste dette ut. Men for min del handler det om å ikke klare å slappe helt av. Jeg tror at jeg selv kunne klart å slappet mer av dersom jeg hadde klart å fått en orgasme sammen med en partner. Altså, ikke av partnere, men at dere begge to er i senga og onanerer sammen. Da har du hele kontrollen, du kan kanskje klare å slappe av på en litt annerledes måte, og kanskje klare å komme deg over toppe, sammen. Da tror jeg at det vil være lettere å la en partner være med neste gang, når man har kommet i mål en gang 😄 Det er bare en teori, men jeg selv føler at dette kunne hjulpet meg. Jeg er nå da singel, og får ikke testet dette ut på en god stund 😅 Anonymkode: 687c0...b95
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 Kjenner på mye av det samme med partnere. Tok sin tid med prøving, men en dag traff han bare med akkurat samme trykk og vinkel jeg selv bruker som fikk meg over toppen. Etter det klarte jeg komme hver gang han brukte samme metode, og raskere og raskere for hver gang. Med nye partnere kommer jeg nær, men klarer ikke komme over toppen igjen. Det krever at jeg er avslappet nok ved at partneren ikke presser på (men ikke gir opp når jeg først er nær) , vi møtes ofte så jeg klarer komme nærere for hver gang, og at han bruker ca samme metode som meg selv. Råder dere å ikke gi opp, eksperimentere med bruk av vibrator sammen innimellom, også at du prøver å onanere med et lett trykk uten vibrator for å se om det kan gjøre det lettere. Noen trenger mer trykk og fart på det, men det skader ikke å teste om det går med mindre over en liten periode. Trenger du mer får dere ta mer leketøy inn i sexen. Anonymkode: 56086...44a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner godt til det der. Jeg har ikke hatt en partner lenge nok til å faktisk teste dette ut. Men for min del handler det om å ikke klare å slappe helt av. Jeg tror at jeg selv kunne klart å slappet mer av dersom jeg hadde klart å fått en orgasme sammen med en partner. Altså, ikke av partnere, men at dere begge to er i senga og onanerer sammen. Da har du hele kontrollen, du kan kanskje klare å slappe av på en litt annerledes måte, og kanskje klare å komme deg over toppe, sammen. Da tror jeg at det vil være lettere å la en partner være med neste gang, når man har kommet i mål en gang 😄 Det er bare en teori, men jeg selv føler at dette kunne hjulpet meg. Jeg er nå da singel, og får ikke testet dette ut på en god stund 😅 Anonymkode: 687c0...b95 Om vi på en måte ligger ved siden av hverandre og tar på hverandre så merker jeg at jeg kommer mye nærmere orgasme kjappere, enn hvis kun hun er på meg på en måte. Tror ikke jeg hadde klart å onanert med en annen person i rommet uansett hvem det er. Jeg har jo selv prøvd å stimulere klitoris mens hun har brukt fingrene på meg, men da syntes jeg det var bedre at hun tok seg av begge deler enn at jeg skulle hjelpe til.... skal ikke være lett 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bruke litt vibrator sammen med kjæresten? Anonymkode: 43f21...f4e Vet ikke, føler ikke vi er helt «der» enda 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om vi på en måte ligger ved siden av hverandre og tar på hverandre så merker jeg at jeg kommer mye nærmere orgasme kjappere, enn hvis kun hun er på meg på en måte. Tror ikke jeg hadde klart å onanert med en annen person i rommet uansett hvem det er. Jeg har jo selv prøvd å stimulere klitoris mens hun har brukt fingrene på meg, men da syntes jeg det var bedre at hun tok seg av begge deler enn at jeg skulle hjelpe til.... skal ikke være lett 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Anonymkode: 41d86...264 Nei det er ikke lett! Om du ikke er komfortabel med onanering sammen, så skal du ikke gjøre det. Meningen er at det skal være en positiv opplevelse 😄 Det beste tipset jeg da kan komme med er å prøve å slappe av og ikke la orgasmen være i tankene. Ikke la orgasme være målet, men heller en bonus om det skjer. Jeg ser for meg at dere vil finne ut av det med tiden. Bare ikke gi opp, og prøv å snakke med henne. Si at dette ikke er hennes feil. Det er ikke enkelt for alle å oppnå orgasme. Det er mye mer enn bare fysisk stimulering noen ganger. Si at du trenger at dere fortsetter å kose, og at en orgasme vil skje når den skje. Håper dete finner ut av det sammen 💙 bare husk, kommunikasjon er veldig viktig 💙 Anonymkode: 687c0...b95
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #14 Skrevet 4. mai 2020 På 2.5.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke lett! Om du ikke er komfortabel med onanering sammen, så skal du ikke gjøre det. Meningen er at det skal være en positiv opplevelse 😄 Det beste tipset jeg da kan komme med er å prøve å slappe av og ikke la orgasmen være i tankene. Ikke la orgasme være målet, men heller en bonus om det skjer. Jeg ser for meg at dere vil finne ut av det med tiden. Bare ikke gi opp, og prøv å snakke med henne. Si at dette ikke er hennes feil. Det er ikke enkelt for alle å oppnå orgasme. Det er mye mer enn bare fysisk stimulering noen ganger. Si at du trenger at dere fortsetter å kose, og at en orgasme vil skje når den skje. Håper dete finner ut av det sammen 💙 bare husk, kommunikasjon er veldig viktig 💙 Anonymkode: 687c0...b95 Har sagt det til henne at det er jeg som er problemet, men hun sitter likevell med en tanke om at det er henne. Altså, hun er den beste jeg har hatt sex med, uten tvil. Ingen andre har klart å få meg til å komme uten «hjelpemidler» heller, men hun er den som er nærmest 🤷🏻♀️ Heldigvis er vi åpne med hverandre og flinke til å kommunisere 💙 Anonymkode: 41d86...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå