AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg har en narkoman, alkoholisert far som ønsker å gi en pengegave til min halvt-år gamle sønn. Jeg stoler ikke et sekund på denne mannen, har alle verdens grunner til å ikke gjøre det. Men, jeg kan jo ikke nekte å motta en gave på vegne av min sønn, det føler jeg ikke er min rett. Sønnen har en konto i banken i sitt navn, som er sperret frem til han blir voksen. Er det trygt å gi ut dette kontonummeret? Kan min far gjøre noe «ulumskheter» med det? Anonymkode: ccb32...be7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Du får jo tilsendt kontonummeret til alle firma du betaler faktura/regninger til, om det hadde kunne misbrukes av hadde ikke regninger eksistert. Så 100% trygt! Anonymkode: 95fce...3dd 2
Mumsmums Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Du kan jo evt. Opprette en egen konto i din sønns navn som din far kan spare på. Mine barn har flere kontoer da flere ville spare på egen konto til dem.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 49 minutter siden, Flamme skrev: Det er trygt, ja. Takk! 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får jo tilsendt kontonummeret til alle firma du betaler faktura/regninger til, om det hadde kunne misbrukes av hadde ikke regninger eksistert. Så 100% trygt! Anonymkode: 95fce...3dd Takk for svar! Veldig godt poeng. 33 minutter siden, Mumsmums skrev: Du kan jo evt. Opprette en egen konto i din sønns navn som din far kan spare på. Mine barn har flere kontoer da flere ville spare på egen konto til dem. Ja det kunne jeg, men jeg tviler veeeeeldig på at det kommer slike summer fra den kanten at det er verdt å ha en egen konto for 😅 Anonymkode: ccb32...be7
Mumsmums Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Takk for svar! Veldig godt poeng. Ja det kunne jeg, men jeg tviler veeeeeldig på at det kommer slike summer fra den kanten at det er verdt å ha en egen konto for 😅 Anonymkode: ccb32...be7 Da slipper du hvertfall å bekymre deg for noe😊
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Takk for svar! Veldig godt poeng. Ja det kunne jeg, men jeg tviler veeeeeldig på at det kommer slike summer fra den kanten at det er verdt å ha en egen konto for 😅 Anonymkode: ccb32...be7 Helt gratis med ekstra konto da. La nå tvilen komme gubben til gode. Anonymkode: 2c540...2e3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 5 minutter siden, Mumsmums skrev: Da slipper du hvertfall å bekymre deg for noe😊 Joda, men som en skriver over - man får jo utdelt kontonummer til alle firma osv man får faktura fra, så det bør jo være trygt. Synes det er ryddigere med en konto.. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt gratis med ekstra konto da. La nå tvilen komme gubben til gode. Anonymkode: 2c540...2e3 Det har jeg gjort utallige ganger i løpet av et liv, og blitt like skuffet hver gang. Han er et udugelig stykke menneske som jeg ikke har (eller ønsker å ha) noe som helst kontakt med. Men, jeg føler ikke jeg kan avskrive han på vegne av min sønn. Han får få bestemme selv når han er gammel nok til og forstå. Anonymkode: ccb32...be7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå