AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hei! Jeg er en ung dame på 26 år med en 2 åring i hus og samboer. Naturligvis har sexen blitt mindre, jeg er oftere trøtt og sliten, sliter dermed å få skikkelig lyst i løpet av dagen og bli våt der nede.. Sluttet på cerazette i oktober og fikk en sinnsyk sexlyst en kort periode, så dabbet det av igjen. Jeg trenger gode tips og råd for å få sexlysten tilbake! Før var jeg kåt dagen lang og fikk aldri nok av samboeren min, vil ha det sånn igjen så langt det er mulig 😂 Forholdet og familielivet er ellers veldig bra! Kun dette som plager meg.. Har begynt med rosenrot tilskudd nå og drikker koreansk ginseng te hver dag, har du andre tips eller råd til meg? Anonymkode: 143c1...c44
Fioljenta Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Min erfaring er at ting endrer seg når man får barn. Og at hvis jeg tviholder på lysten, så stikker den av. Mine beste råd er slapp av og vit at du trenger ikke være tent på forhånd for å ha sex. Min lyst vekkes lettere når vi hadde sex dagen før. Så noen ganger har vi sex bare for å få meg «i gang». Med en liten i hus er det ikke så mye tid og energi til å være kjærester som før, så senk skuldrene og finn ut hva dere liker å gjøre sammen. Det har i alle fall fungert for oss.
Fioljenta Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Ja, og alt trenger ikke være picture-perfect hjemme hos dere. Hvis dere senker kravene til dere selv når det gjelder husarbeid, klesstil, aktivitetsnivå og generell «vellykkethet», blir det mer tid og energi til kos. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Økt flørting, berøring, onani og sex avler mer lyst. Så sant sexen er god og en lyster etter personen en er med avler den mer naturlig for de fleste - fordi det er noe som etterhvert blir som et fint behov fordi en har det jevnlig og savner det når det ikke er der. Sleng på greit med søvn, et godt samarbeid og å ikke tenke at "alt" må være tilrettelagt og ordnet så kommer en langt. Anonymkode: 366b2...704 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Min lyst kom tilbake når barnet mitt ble 4 år. Sår det tok 4 år for meg. Ikke push deg. Det kommer tilbake på en naturlig måte. Anonymkode: 716d6...f2a 1
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Synd at slike ting skal dabbe av i småbarnsperioden, det fører ofte til brudd. Men det er som regel i parforhold der det er skjevfordeling i ansvaret og husarbeidet, utmattet og tom for enegi, mye stress og hit og dit og man føler limet løser seg opp... Men slik er det ikke i ditt forhold TS og det er jo bra👌 Mangel på sexlyst kan være så mangt, men jeg tror alenetid med venner og bare dere er viktig, for noen blir det for hard overgang med fullt ansvar som foreldre i deres alder. Finn dere en trygg barnepasser eller besteforeldre, så er det bare å gjenskape den tiden du var kåt. Rosenrot og Ginseng fungerer på mannen din også, men han bør unngå lakris! Har jeg vært deg hadde jeg anskaffet meg en womanizer, da hadde du fått fart i blodsirkulasjonen din, og klitten har blitt raskere erigert... Den kan godt brukes når dere har sex, hvis mannen din liker det da😊
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min lyst kom tilbake når barnet mitt ble 4 år. Sår det tok 4 år for meg. Ikke push deg. Det kommer tilbake på en naturlig måte. Anonymkode: 716d6...f2a Ikke nødvendigvis. Hos oss kvinner er det gode seksuelle opplevelser som trigger lyst og behov. Det kan gå i dvale LENGE dersom man ikke trigger det seksuelle. Vekker det igjen på en måte. Det er dessuten ikke alle forhold som har godt av flere års sex tørke. De fleste forhold har ikke godt av det. I min venninnegjeng gikk rådene om å "sette seg selv igang igjen" på omgang. Kort fortalt, bevisst tenke på sex, berøre seg selv og få "kontakt" med kroppen igjen gjennom å stryke på den og føle etter, samt daglig litt onanering, uansett hvor lite man føler for det. Det fikset oss alle, og lenge innen 4 år. Anonymkode: d686e...73e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Har du sex får du lyst på mer sex, det er en god sirkel. Sex ala sex. Anonymkode: 6f962...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå