Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere brukt Lutinus før? Jeg har begynt på dette nå. 100mg 3 ganger om dagen. 
jeg skulle hatt mensen forrige lørdag. Det er en uke siden smart. Ikke fått noen tegn til mensen eller mørk utflod. Erfaringer med lutinus? 
Jeg har lutefase på 12 dager. Og ønske var å få noen dager lenger. Men 8 dager over?

er det slik at mensen ikke kommer før jeg slutter med på tablettene? Ikke turt å ta testen enda. 
håper på raskt svar 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig at Lutinus utsetter menstruasjon. Du må nesten ta en test for å finne ut om du kan slutte med Lutinus eller ikke.

Anonymkode: 89ea9...bca

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanlig at Lutinus utsetter menstruasjon. Du må nesten ta en test for å finne ut om du kan slutte med Lutinus eller ikke.

Okei. Skjønner. Skal prøve å teste i morgen. Men er det slik at mensen faktisk ikke kan komme før man slutter? 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Karolinekn skrev:

Okei. Skjønner. Skal prøve å teste i morgen. Men er det slik at mensen faktisk ikke kan komme før man slutter? 

Det vet jeg ikke, men hvorfor ta sjansen og risikere å klusse til hele syklusen din uten grunn? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Lutinus utsatt mensen hos meg og ødela mine stabile sykluser. Gått 4 mnd siden jeg slutta med Lutinus og sliter fremdeles med å få syklusen på plass.

Anonymkode: dc969...843

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Karolinekn skrev:

Har noen av dere brukt Lutinus før? Jeg har begynt på dette nå. 100mg 3 ganger om dagen. 
jeg skulle hatt mensen forrige lørdag. Det er en uke siden smart. Ikke fått noen tegn til mensen eller mørk utflod. Erfaringer med lutinus? 
Jeg har lutefase på 12 dager. Og ønske var å få noen dager lenger. Men 8 dager over?

er det slik at mensen ikke kommer før jeg slutter med på tablettene? Ikke turt å ta testen enda. 
håper på raskt svar 

Ta en test, er den negativ så slutter du på lutinus

Så lenge du går på denne vil mensen bli utsatt.

Anonymkode: 8f9b3...338

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...