AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 1) Hvis du for eksempel sier "fy faen din bedritne drittsekk av en fuckings megge", og mente det du sa. Hva ville du ha følt? 2) Hvis noen sa den samme setningen til deg og mente det, hva ville du ha følt? 3) Hvis en ikke føler noen ting etter at en har sagt disse tingene til andre, og heller ikke reagerer noe særlig på at andre sier det til en selv, er dette tegn på dårlig kontakt med følelsene sine. hva gjør en i så fall, hva slags hjelp trenger en? Anonymkode: eeb5d...3fa
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 1. Ville ha angret på å sagt det selv om jeg mente det. 2. Hadde blitt skikkelig lei meg. 3. Vet ikke hva man skal gjøre, men har kanskje dårlig kontakt med seg selv ja? Eller at man bare er så oppi det og angrer seg senere, eller blir såra og tar seg nær uten å være klar over det selv. Anonymkode: 27b21...c91
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Kommer helt an på hvem hvor og hvorfor. Stort sett er de som sier slike ting helt idiot i hodet. Hvorfor? Fordi jeg ikke har for vane å gjøre ting som skal få noen til si slikt. Og jeg holder meg unna folk med et slikt dårlig ordforråd. Anonymkode: 8f9d6...a93 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Hvis en kan si de styggeste tingene en vet om til andre, uten å kjenne på at andre blir såret av det, og heller ikke blir såret selv. er en koblet ut følelsesmessig? At noe er blitt ødelagt? Anonymkode: eeb5d...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå