AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hei, en jeg skal møte om ikke lenge er aktiv på happn flere ganger daglig. Står ofte på "Online" . Vi har pratet masse i tlf og på chat, så syns det er så rart at han fortsatt sitter der. Er det bare meg som reagerer på det? Føler liksom at sånne bare er på jakt etter noe bedre hele tiden. Anonymkode: be070...9ab
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Nei, jeg reagerer ikke på det. Dere har snakket på happn, men ikke møtt hverandre. Da er det helt naturlig at man snakker med andre samtidig. Kanskje også møte andre. Det er først når man har truffet hverandre noen ganger at man avtaler at man ikke snakker med og møter andre. Sånn er nettdatingen, det må du tåle hvis du skal drive med dette. Anonymkode: b85d4...d14 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Ok, takk for svar 🙂det er vel rett det du sier. Sånn er det bare 🙂 Anonymkode: be070...9ab
Gjest Chroma Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Siden du vet at han er online flere ganger om dagen så er du jo tydeligvis det selv også?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 24 minutter siden, Chroma skrev: Siden du vet at han er online flere ganger om dagen så er du jo tydeligvis det selv også? Ja men det er jo bare fordi han var det, altså jeg hadde ikke vært der på flere dager fordi jeg ikke føler behov for å se mer der når jeg chatter og prater med en fyr omtrent hele dagen. Men så jo det da jeg var inne der én gang at han var online. Og da fortsetter jo jeg bare å henge der og.. Anonymkode: be070...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå