Maug Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Vi vurderer å bytte gulv i leiligheten som vi bor i. Usikker på om vi skal gjøre det selv eller få noen til å ta jobben. Vet noen hva prisen på å legge klikklaminat gulv er? Ca 70 kvadrat.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Jeg fikk nylig pristilbud fra snekker på å legge klikkparkett i noen rom hos oss, til sammen rundt 30 kvadrat. Han skulle ha 12.000, ikke inkludert fjerning/legging av lister. Så om det er gjengs pris, så må du gjerne opp i 30.000 kroner for legging av gulv og lister. Og om snekker i tillegg skal fjerne det gamle gulvet for deg, blir det veldig dyrt, de fleste opererer med timespris. Vi endte opp med å gjøre det selv over et par dager i påsken, og det ble veldig bra. Så jeg ville definitivt vurdert det. Anonymkode: 0bc4b...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Vi leide inn en snekker til å legge 50 kv (stue + kjøkken) Jobben var gjort på 8 timer, da hjalp mannen min til og det kostet oss 2800 kr rett i lomma. Anonymkode: bd5de...d98 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi leide inn en snekker til å legge 50 kv (stue + kjøkken) Jobben var gjort på 8 timer, da hjalp mannen min til og det kostet oss 2800 kr rett i lomma. Anonymkode: bd5de...d98 Anonymkode: e5aa2...1d7 1
Whistler Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk nylig pristilbud fra snekker på å legge klikkparkett i noen rom hos oss, til sammen rundt 30 kvadrat. Han skulle ha 12.000, ikke inkludert fjerning/legging av lister. ................. Vi endte opp med å gjøre det selv over et par dager i påsken, og det ble veldig bra. Så jeg ville definitivt vurdert det. Anonymkode: 0bc4b...fa4 "Ikke inkludert fjerning/legging av lister" er det som gjør at prisen går kraftig i været. Sier man ja til at de skal gjøre det, er de på timebasis, og det er der overskuddet hentes inn.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Gjør det selv. Bare sjekk at dere har rette golv. Anonymkode: 8b59b...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå