Gå til innhold

Legging av gulv/klikklamimat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bytte gulv i leiligheten som vi bor i. Usikker på om vi skal gjøre det selv eller få noen til å ta jobben. Vet noen hva prisen på å legge klikklaminat gulv er? Ca 70 kvadrat.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nylig pristilbud fra snekker på å legge klikkparkett i noen rom hos oss, til sammen rundt 30 kvadrat. Han skulle ha 12.000, ikke inkludert fjerning/legging av lister. Så om det er gjengs pris, så må du gjerne opp i 30.000 kroner for legging av gulv og lister. Og om snekker i tillegg skal fjerne det gamle gulvet for deg, blir det veldig dyrt, de fleste opererer med timespris.

Vi endte opp med å gjøre det selv over et par dager i påsken, og det ble veldig bra. Så jeg ville definitivt vurdert det.

Anonymkode: 0bc4b...fa4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi leide inn en snekker til å legge 50 kv (stue + kjøkken) Jobben var gjort på 8 timer, da hjalp mannen min til og det kostet oss 2800 kr rett i lomma.

Anonymkode: bd5de...d98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi leide inn en snekker til å legge 50 kv (stue + kjøkken) Jobben var gjort på 8 timer, da hjalp mannen min til og det kostet oss 2800 kr rett i lomma.

Anonymkode: bd5de...d98

:klo:

Anonymkode: e5aa2...1d7

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nylig pristilbud fra snekker på å legge klikkparkett i noen rom hos oss, til sammen rundt 30 kvadrat. Han skulle ha 12.000, ikke inkludert fjerning/legging av lister. .................

Vi endte opp med å gjøre det selv over et par dager i påsken, og det ble veldig bra. Så jeg ville definitivt vurdert det.

Anonymkode: 0bc4b...fa4

"Ikke inkludert fjerning/legging av lister" er det som gjør at prisen går kraftig i været.  Sier man ja til at de skal gjøre det, er de på timebasis, og det er der overskuddet hentes inn.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det selv. Bare sjekk at dere har rette golv. 

Anonymkode: 8b59b...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...