AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg har blitt invitert i bursdagsvors/fest til en god venn neste helg. Vi er en liten gjeng på 5 stk og vi vil kunne holde en meter avstand. Jeg har holdt meg hjemme siden 13. mars og kjenner at jeg kunne trengt litt sosial kontakt og å finne på noe annet enn å bare sitte hjemme men pga. corona er jeg litt usikker på om det er innafor å dra. Ville dere ha dratt eller holdt dere hjemme? Anonymkode: a908a...5dd
Fireflies Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 (endret) Hvis alle er friske, og dere kan holde avstand så reis og kos deg. Hvis det er alkohol inne i bildet, så vær forsiktig bare. Man mister hemninger når man blir fulle, men et par glass bør gå fint Endret 2. mai 2020 av Fireflies
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Så lenge ingen er i risikogruppa, hadde jeg dratt. Anonymkode: 9c99c...c4b 1
PokemonGone Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Jeg ville dratt. Du trenger litt sosial kontakt, ja😊
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Takk for svar alle sammen. Vi kommer til å drikke alkohol, men vi er rolige folk som klarer å oppføre oss, hehe! Alle er friske og ingen er i risikogruppa såvidt jeg vet😁 Anonymkode: a908a...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå