AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Jeg har jobbet i dag og han har vært hjemme med ungen på 1,5 år. Når vi kom hjem fra et besøk så eksploderte han fordi det var kaos i oppvaskmaskinen (og kjøkkenet fløt som han ikke har hatt tid til å rydde i dag, som er helt ok). Bestikk var satt inn feil, så ting ikke ble skikkelig rent osv. Han roper at jeg er så respektløs som aldri hører på han når han sier hvordan jeg skal sette inn tallerkener, bestikk osv riktig for at det skal bli rent. Jeg sa at jeg prøver, men det er ikke så enkelt når jeg er hjemme og hun står med benet mitt og hyler, og alt som skal gjøres. Han sier at han om jeg ikke klarer det så får jeg bare drite i å gjøre det. Jeg sier at han skal slutte å snakke til meg på den måten, og at han ikke er perfekt han heller. Jeg gjør mye for at han skal ha det bra, og at den oppvaskmaskinen får han til å bli sint var idiotisk. Han sa han fikk finne seg ei som hører på han. Måtte bare få det ut. Jeg synes han var frekk, respektløs og en dust. Han mener omvendt. Hva mener det? Anonymkode: 3885c...456 2
Gjest Tamsi Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Spar det til han neste gang. Han har bedt om det nå, så da bør det ikke komme et knyst.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Det kommer litt an på ytterligere omstendigheter. Setter du faktisk ting inn i oppvaskmaskinen på en måte som gjør at det ikke blir rent? For i så fall er jeg helt enig med ham, da er det helt meningsløst å sette det i maskinen i det hele tatt, og hvis han har kommunisert dette til deg mange ganger uten at du har lært, ja, da skjønner jeg han ble sint. Anonymkode: 2598f...d40 43
SPOCA Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Han er frekk og respektløs. Hvis han er så opptatt av at det skal settes inn på hans måte, får han gjøre det selv. Det er helt hinsides å eksplodere for en oppvaskmaskin. Han får komme seg på et sinnemestringskurs. 14
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, Tamsi skrev: Spar det til han neste gang. Han har bedt om det nå, så da bør det ikke komme et knyst. Spar det? Hva mener du? Anonymkode: 40666...412
Gjest Tamsi Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spar det? Hva mener du? Anonymkode: 40666...412 La oppvasken stå så han kan gjøre det selv. Var det ikke det han ba om? Når kjæresten min kritiserer min måte å gjøre ting på, så blir det som regel til at han får gjøre det selv. Det er enten det, eller drite i å pirke.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på ytterligere omstendigheter. Setter du faktisk ting inn i oppvaskmaskinen på en måte som gjør at det ikke blir rent? For i så fall er jeg helt enig med ham, da er det helt meningsløst å sette det i maskinen i det hele tatt, og hvis han har kommunisert dette til deg mange ganger uten at du har lært, ja, da skjønner jeg han ble sint. Anonymkode: 2598f...d40 Helt enig i dette. Det er forståelig at det kommer en utblåsning til slutt. Hvis han konsekvent hadde vasket klærne feil så de ikke ble rene så hadde kanskje du reagert også? Anonymkode: 2dfd2...95b 9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på ytterligere omstendigheter. Setter du faktisk ting inn i oppvaskmaskinen på en måte som gjør at det ikke blir rent? For i så fall er jeg helt enig med ham, da er det helt meningsløst å sette det i maskinen i det hele tatt, og hvis han har kommunisert dette til deg mange ganger uten at du har lært, ja, da skjønner jeg han ble sint. Anonymkode: 2598f...d40 Jada, det blir nesten alltid rent. Han jobber jo hver dag og jeg er hjemme på dagtid(pga ungen ikke har barnehageplass) så han aner jo ikke hvor ofte jeg setter den på og setter på plass tallerkener og bestikk. Nå var det noen store fat som gjorde at det ble litt overfullt og alt ble ikke rent. Han blir ofte irritert når han kommer hjem og det flyter, så av og til setter jeg inn ting litt for fort for å rekke over alt. Men ja. Jeg mener alikavell han ikke kan snakke til meg på den måten. Han er kanskje ikke så flink med å vaske klær, men jeg blir ikke sint pga det... Anonymkode: 3885c...456 3
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 Må det stå på en spesiell måte for at det skal bli rent? Synes han oppfører seg dust. Han får vise deg da eller gjøre det selv. Ikke eksplodere som en supernova bare for det er feil.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #10 Skrevet 2. mai 2020 Jeg er en av de som er opptatt av å fylle maskinen riktig😅 både for å få plass til alt, og for at det skal bli rent. Det er irriterende å måtte tømme halvparten for så å sette det inn igjen før jeg kan starte maskinen.. Mannen min har fått samme beskjed som du har fått😂 men ikke på en krass måte da Anonymkode: 6a5b6...312 12
Gjest loveli Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 Han hadde ingen rett til å bli så sur, men jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig å forstå hvordan man skal sette ting riktig i maskinen heller.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev: Er dette den første gangen han har eksplodert? Nei og ja, han blir som regel sur om det er rot rundt seg. Anonymkode: 3885c...456
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 Jeg hadde aldri i verden akseptert å bli ropt til og truet med at gubben skal finne en annen fordi han er misfornøyd med hvordan jeg setrer ting i oppvaskmaskinen! 😳 Respektløs, faktisk 😵 Da hadde jeg gitt veldig klar beskjed og fremover latt absolutt alt stå på benken. Ikke hadde jeg giddet å tømme noe heller. Og så hadde jeg seriøst overveid om barna mine hadde godt av å se mammaen sin bli undertrykt på den måten, huff!!! 🤬 Anonymkode: f134c...d26 19
Sunnys Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 Han er vel sliten og trøtt bare.. hver sin gang å bli sur og sint for bagateller. Det beste er å bare ta imot det han sier, og ikke begynne å krangle om det.. neste gang er det du som er sur fordi han har lagt boxerene sine i feil dunk.. ikke blås opp småting 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #17 Skrevet 2. mai 2020 Hvis det er vanskelig å sette bestikket rett vei i maskinen, så tenker jeg at det er greit å vente med det til ungen ikke henger i bena dine. Mannen din må roe seg ned. Er det uvant å være hjemme med barnet? Det er ikke greit med slike utblåsninger uansett hva han sliter med. Sliter han med stress eller annet, så må han gjøre noe med det. Tenk hvis du skulle hoie og skrike fordi han ikke hadde fått rotet på kjøkkenet? Det er da mye verre det enn å sette noen gafler feil vei. Anonymkode: a3ab4...729 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #18 Skrevet 2. mai 2020 Hvis bestikket som er satt feil inni oppvaskmaskin fører til at mannen hadde sagt at han fikk finne seg ei anna ei, så hadde han fort endt opp med det. Det er jo tydelig at du prøver og rekke over alt for at han ikke skal bli sur da han kommer hjem, så han virker som en sjarmerende fyr. Anonymkode: 4b929...c58 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #19 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er vanskelig å sette bestikket rett vei i maskinen, så tenker jeg at det er greit å vente med det til ungen ikke henger i bena dine. Mannen din må roe seg ned. Er det uvant å være hjemme med barnet? Det er ikke greit med slike utblåsninger uansett hva han sliter med. Sliter han med stress eller annet, så må han gjøre noe med det. Tenk hvis du skulle hoie og skrike fordi han ikke hadde fått rotet på kjøkkenet? Det er da mye verre det enn å sette noen gafler feil vei. Anonymkode: a3ab4...729 Ja men sist gang jeg ventet med det, kom han hjem og ble dritsur fordi det fløyt på kjøkkenet og at tallerkener og bestikk lå i vasken og ikke var satt inn. Dvs jeg kan aldri vinne? Anonymkode: 3885c...456 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #20 Skrevet 2. mai 2020 6 minutter siden, Sunnys skrev: Han er vel sliten og trøtt bare.. hver sin gang å bli sur og sint for bagateller. Det beste er å bare ta imot det han sier, og ikke begynne å krangle om det.. neste gang er det du som er sur fordi han har lagt boxerene sine i feil dunk.. ikke blås opp småting Man snakker ikke sånt til de viktigste personene man har uansett! Og iaf ikke for at de har satt feil inn i en oppvaskmaskin... True med å finne en ny partner og rope at man er respektløs? Det er virkelig ikke Hverken normalt eller akseptabelt! Anonymkode: f134c...d26 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå