Gå til innhold

Studie ved NKI

Ainaen

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Noen som har studert via NKI??? (nettbasert studie)

Jeg vurderer å studere interiørkonsulent og kunne trenge noen tips i fra dere som har prøvd dette studiet eller andre studier ved NKI....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Jeg har ikke tatt interiørkonsulent men et annet kurs hos NKI. Er fornøyd jeg, fikk rask tilbakemelding fra lærere/studieveiledere. Likte godt det at jeg kunne legge opp løpet selv, og ha muligheten til å lage men en plan for studiet, slik at jeg overfor meg selv hadde frister. Med masse innleveringsoppgaver lærer man stoffet og man jobber hele semesteret istedenfor panikklesing før eksamen.

(Men dyrt - hadde ikke gjort det om arbeidsgiver ikke betalte for meg! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Enkelt og greit - man slipper å forlate bostedet og kan legge opp løpet selv! Dyrt, men om du klarer det innefor tidsfristen på kurset ( ca. 2 år!) er det verdt det. Jeg klarte ikke det og har nå "kastet" bort 20.000,-..... :-( :-x

Hadde sykdom og svangerskapspermisjon i mellomtiden, og nå er det forsent å starte igjen. Dvs jeg kan starte men må da ut med 15,000,- igjen... :o :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt, men om du klarer det innefor tidsfristen på kurset ( ca. 2 år!) er det verdt det. Jeg klarte ikke det og har nå "kastet" bort 20.000,-.....

Ojojoj... Vil det si at jeg må klare det innen "tidsfristen" eller så teller det ikke?? Det står at studiet er lagt opp til å vare 1,5 år. Betyr det da at jeg må klare det på den tida?

Men utenom det så var dette altså greit?? Jeg har så lyst til å ta interiørkonsulent. Jobber som lærer og har mye kunst og håndverk, pluss at jeg er personlig interessert i faget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest abel-babel

Har jeg misforstått? jeg trodde at de bare garanterte at kurset var der i to år etter at du hadde begynt. Dersom kurset fremdeles er likt, kan du vel fortsette på det også etter to år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...