AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #61 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der jeg var var det ikke kø for å komme inn, og 20% av bordene var i bruk. Etter at gjestene gikk, ble bordene vasket grundig. Det sto heller ikke bestikk, servietter, ketchup/salt/pepper tilgjengelig, det fikk vi kun ved behov. Betalte med tæpping og vasket selvfølgelig hendene før og etter. Ser ikke helt hvordan dette er så forferdelig, når sant skal sies. Anonymkode: 477d1...64a Der det er rolig er det ikke et problem men der det har vært kaos er det et problem. Anonymkode: 7db15...f79 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #62 Skrevet 2. mai 2020 Altså... Kan ikke folk feie for egen dør og slutte å bry seg med andre?? Om butikker og cafeer er åpne så er det fordi det er lov! Les dere opp på anbefalingene! Coronapolitiet lever i beste velgående, men de retningslinjene dere synes BØR gjelde, de gjelder tydeligvis alle andre 😁 Anonymkode: 5d33d...2b6 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #63 Skrevet 2. mai 2020 Akkurat nå, Gorilla skrev: Det er jo ikke så rart når man til og med får SMS fra noen av de største kjøpesentrene om at butikkene endelig har forlenget åpningstidene. Da vil jo folk dukke opp som hodeløse høns. Ekstremt kritikkverdig! Såpass ja. Jeg vet ikke om arbeidsplassen til min mann har sendt ut noe slikt, men det var iallefall stappet der i dag. Så det kan godt hende. Han er bare delvis permittert, men er satt opp til å jobbe hver helg, og det er vel da det er mest folk der. Er enig med deg i at det er kritikkverdig Anonymkode: 19ffb...13f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #64 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Såpass ja. Jeg vet ikke om arbeidsplassen til min mann har sendt ut noe slikt, men det var iallefall stappet der i dag. Så det kan godt hende. Han er bare delvis permittert, men er satt opp til å jobbe hver helg, og det er vel da det er mest folk der. Er enig med deg i at det er kritikkverdig Anonymkode: 19ffb...13f Ja, jeg forstår ☺️💗 Yes... «Jippi! Nå har de fleste av våre butikker åpnet igjen ******** har åpent 10-19, med noen unntak. Vi følger myndighetenes retningslinjer for at du skal kunne handle trygt hos oss. SAMMEN SKAPER VI TRYGG HANDEL :)» Anonymkode: 09937...da5
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2020 #65 Skrevet 2. mai 2020 (endret) . Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #66 Skrevet 2. mai 2020 Det er ytringsfrihet i Norge, så vi må ha lov til å si hva vi mener. Hvis folk ikke tar hensyn ødelegger man for alle og da blir det lengre tid med tiltak. Det er det ikke noen som vil. Anonymkode: 7db15...f79 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #67 Skrevet 2. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der det er rolig er det ikke et problem men der det har vært kaos er det et problem. Anonymkode: 7db15...f79 Ja, man da handler det jo om folk som ikke tar hensyn, og ikke hva de gjør eller hvor de gjør det. Jeg synes alle burde ta hensyn, og hvis vi gjør det er det ikke noe problem med åpne restauranter eller kjøpesentre, selv ikke med en god del folk. Anonymkode: 477d1...64a
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #68 Skrevet 2. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg forstår ☺️💗 Yes... «Jippi! Nå har de fleste av våre butikker åpnet igjen ******** har åpent 10-19, med noen unntak. Vi følger myndighetenes retningslinjer for at du skal kunne handle trygt hos oss. SAMMEN SKAPER VI TRYGG HANDEL :)» Anonymkode: 09937...da5 Det som irriterer meg mest med den SMS-en der, er fjortisnorsken! Og så kunne de minnet kundene på å ta det med ro. Anonymkode: d1011...e0a 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #69 Skrevet 2. mai 2020 Når myndigheter nesten daglig går ut å prater om tiltak for å unngår store folkeansmalinger blir det utopi å tenke at det er positivt å stappe tusenvis av folk inne på et kjøpesenter. Fortsetter det slik blir det fort restriksjoner igjen. Anonymkode: 7db15...f79 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #70 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du mener vel ikke at andre skal holde seg hjemme for at du skal få gå tur? Anonymkode: e467a...ac5 Du mener vel ikke at det ikke er mulig for folk å prøve å holde avstand til andre? Anonymkode: 261b8...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #71 Skrevet 2. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg forstår ☺️💗 Yes... «Jippi! Nå har de fleste av våre butikker åpnet igjen ******** har åpent 10-19, med noen unntak. Vi følger myndighetenes retningslinjer for at du skal kunne handle trygt hos oss. SAMMEN SKAPER VI TRYGG HANDEL :)» Anonymkode: 09937...da5 Tviler sterkt på at bedriftene det gjelder virkelig bryr seg om trygg handel når de holder på slik som dette. Har fått mailer om diverse åpninger jeg også, men ikke faen om jeg drar dit, det handler kun om å få penger i kassa og ikke om å holde smittekurven lav. Takket være idiotene vi har observert vil innleggelsene hoppe til værs ganske kjapt nå, og restriksjonene bli strengere. For selv om vi er oppfordret til å handle og bruke butikkene, så er det nok ikke slike tilstander vi har sett i det siste som var ønskelig fra myndighetene. Anonymkode: dc1af...dd5 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #72 Skrevet 2. mai 2020 ... Se bare hvor strengt det er for de som trener organisert ute. Det er større sjanse for smitte på et lukket kjøpesenter enn ute i friluft. Anonymkode: 7db15...f79 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #73 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Se bare hvor strengt det er for de som trener organisert ute. Det er større sjanse for smitte på et lukket kjøpesenter enn ute i friluft. Anonymkode: 7db15...f79 Dette er jo er kjempepoeng! Anonymkode: d1011...e0a 3
Curlyme Skrevet 2. mai 2020 #74 Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også der i dag (Ja det var nødvendig så måtte dit). Fatter ikke hvorfor det var så mye folk! Traff en bekjent og de var også enig i at det var altfor mye folk der. Bli hjemme! Anonymkode: 76828...016 Og alle de andre som bare måtte noe lurer også på hvorfor det er så mye folk? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #75 Skrevet 2. mai 2020 Jeg var en tur på apoteket i dag, og ja, jeg måtte. Det gjør meg ingenting at andre også har ærender de må gjennomføre. Det som overrasket meg i dag var at folk ga fullstendig faen i avstander, det var hele familier på senteret der ungene løp rundt. Jeg gjorde alt jeg kunne for å holde avstand, men folk kneket seg borti folk. Selv på apoteket som har vært streng på at man må stå i kø utenfor, og vente til det bare er fire i lokalet ga blaffen i dag. Hadde mest lyst å løpe ut derfra, men kjøpte det jeg skulle og gikk rett hjem. Jeg skal ikke glemme å planlegge litt frem i tid igjen, sånn at jeg kan fortsette å holde meg til netthandel. Anonymkode: 237f7...242 4
Silva Pluvialis Skrevet 2. mai 2020 #76 Skrevet 2. mai 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.5.2020 den 23.18): Tviler sterkt på at bedriftene det gjelder virkelig bryr seg om trygg handel når de holder på slik som dette. Har fått mailer om diverse åpninger jeg også, men ikke faen om jeg drar dit, det handler kun om å få penger i kassa og ikke om å holde smittekurven lav. Takket være idiotene vi har observert vil innleggelsene hoppe til værs ganske kjapt nå, og restriksjonene bli strengere. For selv om vi er oppfordret til å handle og bruke butikkene, så er det nok ikke slike tilstander vi har sett i det siste som var ønskelig fra myndighetene. Anonymkode: dc1af...dd5 Akkurat. Disse SMS-ene blir kun sendt for å tiltrekke seg kunder. Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #77 Skrevet 2. mai 2020 Det nytter jo ikke holde avstand når det er så fullt. Anonymkode: d1011...e0a 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #78 Skrevet 2. mai 2020 Er det andre her som lurer på hvordan folk kan ha så hel.... mye penger å bruke til shopping, innkjøp av alt mulig til oppussing osv enda de er permittert og greier? Skulle tro folk har lurt til seg penger de ikke har rett på, for ifølge en annen tråd er det jo så mange som ikke har penger til annet enn det mest nødvendigste nå for tiden? Med så masse folk som har gått amok på shopping, da må de jo ha penger å bruke ikke sant? Anonymkode: dc1af...dd5 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #79 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det andre her som lurer på hvordan folk kan ha så hel.... mye penger å bruke til shopping, innkjøp av alt mulig til oppussing osv enda de er permittert og greier? Skulle tro folk har lurt til seg penger de ikke har rett på, for ifølge en annen tråd er det jo så mange som ikke har penger til annet enn det mest nødvendigste nå for tiden? Med så masse folk som har gått amok på shopping, da må de jo ha penger å bruke ikke sant? Anonymkode: dc1af...dd5 Kreditt kanskje? Anonymkode: 7db15...f79
Anonymecath Skrevet 2. mai 2020 #80 Skrevet 2. mai 2020 Det er mange som drar dit for å handle byggevarer. Det er ikke noe som er nødvendig i disse dager. I disse dager må man ta hensyn og dra ut med en gang man har handlet tingene man skal ha. 1
Anbefalte innlegg