Gå til innhold

Hva gjør ditt hjem koselig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: a0536...ba2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husdyr, litt planter og familien min. Og mulighet til å ha dempet belysning så man ikke ser rot og støv så godt. Peis og en god bok hjelper på. 

Anonymkode: 2e435...4f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grønne planter, farger, kunst og kunsthåndverk, bokhyller, utsikt.

Anonymkode: 5d022...d82

• Liker 2
Skrevet

Duse farger på veggene, duftlys, puter og pledd, interiør som matcher, musikk og ryddighet.

AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt med billige vaser og figurer fra Nille eller Europris for min del, men derimot grønne planter og fine potter liker jeg. 

Anonymkode: b8f58...6c6

• Liker 1
Skrevet

Bøker, planter og bilder på veggene, og alle de småtingene og minnene som gjør at det er mitt hjem, ikke et hvilket-som-helst hjem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grønne planter, massevis av bøker, duften av bakst og besøk av folk jeg er glad i :)

Anonymkode: a9c79...15e

AnonymBruker
Skrevet

Sjøutsikten, kunsten på veggene, planter, og gode materialvalg. 

Anonymkode: 93c49...7cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Planter, utsikten, så ryddig som man får det med 4 barn under 7 år i hus, god duft og rent🙌🏻

Anonymkode: 99e4b...bb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som gjør det koselig er at jeg har det akkurat slik jeg vil ha det. Gamle tregulv, mye farger, en skikkelig kul og deilig sofa (som var et brukt-kupp), bokhyllene mine, planter i vinduskarmen, fyr i peisen, stearinlys i farger som matcher interiøret, og sist men ikke minst,- de koselige vennene mine :) 

Anonymkode: 11994...49a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fine, lune farger på veggene, møbler som er en blanding av nytt og brukt/arvet, platespiller, den store bokhylla med bøkene jeg er så glad i, alle småtingene (bilder, servise, vaser osv) som er minner fra steder jeg har vært eller har tilhørt andre familiemedlemmer. En deilig sofa med varme pledd og puter. Tente lys. Mange potteplanter, hengeplanter i vinduet, og friske blomster hver helg. 

Og selvsagt samboeren min, som fyller rommene med så mye varme, glede og humor.

Anonymkode: 0279f...2be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De gamle teakmøblene jeg reddet fra svigermors kastemani for noen år siden. Og hunden.

Anonymkode: 00901...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Masse suvenirfigurer fra alle land vi har vært i, mange hjemmmesådde planter, og en stoooor sofa som jeg investerte i som har plass til mange 😃

Anonymkode: 5b15b...3c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kanskje et "rart" hjem ifølge mange..  Jeg elsker farger, mye og masse farger. Jeg har en leid leilighet så det er ikke så mye å få gjort med tanke på oppussing eller ting jeg ønsker å få gjort, male veggene turkise f.eks. Men hjemmet mitt kan ligne litt på mewkid sitt (for dere som husker hun da hun blogget) jeg elsker kraftige energifulle farger og ting, har sikkert alt for mye "småpludder", men ville ikke vært foruten.

Det som gjør mitt hjem koselig for meg det er nettopp dette (bilder) mye farger, mye småpludder, jeg elsker sofaen min, kjølleskapet mitt, jeg elsker at det over sofaen henger ca 200 bilder som både er hentet fra innternett, er private og noe som er kunst, tacky og kanskje harry og alt passer sammen. Noe er broderi bilder som er arvet fra min mormor som henger sammen med en halvnaken janis joplin...

Jeg elsker fargekomboen som gjør at jeg blir gla. Jeg elsker selv at jeg er gla i å ha det rent og pent, men er samtidig avslappet. Jeg slapper av når det er rent, lukter litt grønnsåpe og ting er på plass.

At andre (venner) synes det er koselig;    At det lukter godt hos meg, selv med liten sjangse for å lufte (kjellerleilighet, små vindu etc) At det er lov å slenge beina både her å der. At det ikke er så nøye og at jeg har en katt og at det er så spesielt hos meg samtidig som jeg har mye på vegger, i skal også bilder som er egenlaget...

20171003_015255.jpg

20180110_202822.jpg

20190111_003900.jpg

20190110_214703.jpg

20190110_210041.jpg

Anonymkode: da96f...cad

• Liker 6
Skrevet

Vet ikke. Nå om dagen føles det som om hjemmet mitt består av ræl. Men vi som bor her, mor, far og et barn og to katter utgjør en ganske bra gjeng. 

• Liker 2
Skrevet

Tror hovedgrunnen til at både vi i familien og gjester trives her, er at mange rom er åpne, uten dører, men likevel adskilt i soner.  Skråtak og god høyde gjør sitt, behagelige farger og naturmaterialer bidrar også.  Tepper og puter, noe på veggene - alt slikt som gjør at det blir en fin klang og lyd i rommet når man samtaler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At huset er ganske nytt (2001), men har koselige vinduer med sprosser og hasper. Vinduene gjør det spesielt koselig å se huset utenfra, særlig om vinteren når det legger seg litt snø på/rundt sprossene. ❤️

Anonymkode: 25bb8...d0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...