Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Føler jeg ikke kan komme med noe som ikke allerede har blitt sagt i kommentarfeltet over her, men jeg støtter alle kommentarene helt! ❤️

Vil bare legge til at selv om termin evt blir januar, så har du jo ingen garanti for om fødselen vil bli litt før f.eks. så jeg tenker for meg selv at sjansen for å få en 2021 baby er ikke heeeelt over enda 🥰 Selvfølgelig trakter man ikke etter et for tidlig født barn, men jeg har også forstått at fødsel mellom uke 37 og 42 er begge like normalt 😊🤞

Sender deg alle verdens klemmer, og forstår det om du nå trekker deg tilbake noen dager til du føler du har litt kontroll på følelsene igjen. Vi er her for deg alle som en når du føler deg klar til å komme tilbake igjen ❤️

Endret av Niny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg utrolig godt. Du må få føle som du gjør - det er en sorg for det som ikke ble, og over at det er så kort tid igjen. Jeg gråter når jeg skriver dette, jeg føler så med deg. Jeg vet ingenting trøster nå, så bare bruk dagene med familien din og tiden du trenger for å få dagene til å gå igjen. To sykluser igjen er to sykluser å kanskje få det til på, selv om jeg vet det føles mørkt ut nå. Sender deg all verdens klemmer og tanker. 
❤️❤️ 😢

Endret av PepsiFlax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist lesning ❤️ Hadde så håpet for deg at du skulle få din etterlengtede 2021 - baby, men nå er det altså etterlengtede 2022 baby. Er det mulig å kanskje legge en slags plan? Kanskje dere skal ta en liten pause nå, for så å starte på nytt igjen? Spare de siste to? Ikke vet jeg altså, du kjenner deg selv best. Sender deg uansett en stor digital klem ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist å lese idag 😞 hadde så håpet for deg at du skulle få din sistemann dette året! Håper du får din nå på starten av neste år ihvertfall! ❤️ Skjønner veldig at du er veldig lei deg nå... ser du måtte prøve i 13-14 mnd for å få til nr 2 og 3. virker jo litt som at du må rett over et år med prøving for at den sitter. Håper det ikke gjelder den nå hvertfall.. isåfall kanskje dere burde vurdere å forlenge prøveperioden med 2 mnd så du hvertfall får prøvd mnd nr 14 hvis det ikke har klaffet frem til da? Bare så dere har prøvd til de mnd du ble gravid me de tidligere hvertfall.. nå håper jeg du blir gravid neste mnd så du slipper å deale med at det bare en en mnd igjen og bli stresset over at du er på din siste sjanse... tenker veldig på deg idag! Er ikke noe godt med de tunge dagene du er i nå.. masse gode klemmer til deg❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff @Amatariel😞 Skikkelig tung og trist lesing i dag. Hadde virkelig håpet det endelig skulle klaffe for deg! Men, håpet er ikke ute enda - du har fortsatt 2 PP'er igjen! 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Amatariel! ❤️ Fy søren så urettferdig dette gamet her kan være! Vondt å lese om hvordan du har det, og jeg skjønner godt at du ønsker å vokte hjerte ditt. Har full forståelse for at det gjør vondt å se andre lykkes, når man så gjerne vil klare det samme. Ta vare på deg selv, og sett dine behov først her inne.  Jeg håper så inderlig at de siste prøveperiodene fører frem. Du fortjener virkelig en sistemann! :klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1_Ava_1

Kjære deg💕 vanskelig å finne på noe nytt som ikke allerede er skrevet, men jeg føler så med deg! Du er alltid så støttende og genuint glad på alle andres vegne, du gir råd og kommer med trøst når man trenger det. Du fortjener virkelig en positiv test💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig leit å lese @Amatariel:klem: Selv om jeg kanskje ikke kan relatere, forstår jeg følelsene og motløsheten veldig godt! Du er en utrolig god støtte for veldig mange her inne og vi er mange som setter stor pris på deg :smilyblomst: Stor virtuell klem til deg! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, @Amatariel💔 Det var ikke dette som skulle stå her nå når jeg klikket meg inn her.. 😔 Er det noen som virkelig fortjener at det klaffer for snart så er det  jo deg! Du er en viktig støtte for mange her inne, men skjønner godt om du tar litt tiden til hjelp en periode nå, viktig å passe på seg selv oppe i dette ❤️ Jeg tenker at det alltids er håp, og som flere nevner over meg her så har du jo faktisk fra før av erfaring med lange prøveperioder med lykkelige avslutninger - så det er bra dere ikke har gitt opp helt enda 🤞🏼❤️ sender deg en god virtuell klem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vondt å lese, gode du 💜 Jeg håper virkelig virkelig virkelig at hellet er med dere i en av de to neste syklusene. Samtidig forstår jeg  at du tenker på oddsen og hvor dette kan bære. Kan ikke si annet enn at du er i tankene mine, og at jeg virkelig håper på deres vegne 💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...