Amatariel Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #1681 Del Skrevet 23. mars 2021 CD 7 Da er i alle fall de aller verste dagene bak meg, og jeg føler at jeg på ordentlig kan se fremover igjen. I dag er de siste tablettene av den doble letrozolkuren inntatt, og i går startet jeg opp tempingen igjen. Planen er at jeg på fredag skal starte opp EL-testing. Jeg er sååå spent på når jeg vil få EL! Målet mitt er innen CD16, det skal jeg være fornøyd med. Men drømmer om tidlig EL på CD14 igjen. Skjønner at det for mange ikke er store forskjellen, men for meg så telles hver eneste dag veldig mye. Jeg er også ferdig med den d-vitaminkuren jeg fikk hos legen i desember, så det syns jeg er greit. Mistenker at det var det som gjorde at lutealfasen min ble 14 og 13 dager. Så skulle det ikke gå denne gangen håper jeg den går tilbake til bare 12 igjen. Syns det er en perfekt lengde så. Og med stopp av d-vitaminen har jeg gått tilbake til B6 nå også. Det eneste nytt jeg hadde tenkt å forsøke denne syklusen er grapefruktkjerneekstrakt. Venter på det i posten, så hvis det kommer snart så begynner jeg med det. Oversikt over syklusene mine. Slik som det har vært i det siste er det jo håp om EL på CD14/15, men jeg er alltid nervøs likevel. Tenk om den ikke kommer før seeent. Kroppen kan finne på så mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. mars 2021 #1682 Del Skrevet 23. mars 2021 skal bli spennende å følge deg og EL-testing denne syklusen! 😄 masse lykke til! måtte det klaffe denne pp 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 23. mars 2021 #1683 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) Blir spennende å se når egget dukker opp! 🥚 Håper du får nok en drømmesyklus med tidlig eggløsning og fin chart! 🤩 Fullmåne er visst den dagen flest kvinner får eggløsning på, og nå kommer jo den 28. mars. 🙌🏻 Sikkert ingen betydning, men spennende likevel. Slik jeg har forstått det ang D-vitamin, så vil mangel på dette kunne gjøre lutealfasen kortere. Så om du da tar tilskudd vil den bli lenger, men forbli lang etterpå så lenge du ikke får mangel igjen. Det var slik jeg forsto det hvert fall, men jeg har ikke peiling. 🙈 Det kan jo tenkes at du har over normalt høye D vitamin verdier nå, og at det derfor ble litt ekstra lange lutealfaser akkurat nå men at det vil gå tilbake til din normal etter hvert. Lov å håpe på det, om det er det du ønsker deg. 🤞🏻 Blir uansett spennende å se om det har noe å si. Endret 12. september 2021 av bittelillebolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #1684 Del Skrevet 23. mars 2021 Ja det blir litt interessant å se @bittelillebolla Jeg har egentlig aldri hatt d-vitaminmangel før, men da jeg følte meg så utrolig slapp i vinter så tok jeg blodprøver og fikk til svar at det var lavt og derav en 90 dagers kur. Føler meg helt klart bedre nå, men vi får se når tiden går og jeg ikke tar tilskuddet da. Får håpe på masse sol så jeg kan nyte den snart 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 23. mars 2021 #1685 Del Skrevet 23. mars 2021 Så bra at du føler deg bedre! 🙂 Ja, krysser fingrene for fine solfylte dager fremover! ☀️ Det er godt for både hode og kroppen. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #1686 Del Skrevet 24. mars 2021 CD 8 Da kom det grapefruktkjerneekstrakt i posten i dag, så da har jeg startet opp med det. Men må si - fytti h*** så j***! 😆 Det smaker helt grusomt. Nå hater jeg grapefrukt og grapefruktjuice, så kanskje ikke så rart at jeg ikke likte dette Men trodde kanskje disse dråpene i vann ikke skulle smake så mye. Litt sånn som fructus femina-dråpene. Men neida. Men for all del, skal klare å få disse i meg igjennom en syklus. Er spent på om det faktisk kan gjøre at jeg blir å se noe EL-slim for første gang i mitt liv, og derfra kan hjelpe meg til å bli gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 24. mars 2021 #1687 Del Skrevet 24. mars 2021 Føler med deg! Har tvunget meg igjennom å drikke grapefruktjuice med jevne mellomrom mtp UVI, og blir aldri vandt til smaken 🙈 Får håpe de gjør jobben sin, og at du får se EL-slim 🤞😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 24. mars 2021 #1688 Del Skrevet 24. mars 2021 Grapefrukt Hjelper det på EL slimet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #1689 Del Skrevet 24. mars 2021 mammahjarte skrev (37 minutter siden): Grapefrukt Hjelper det på EL slimet? Jepp, det hevdes det. At det skal gi mer slim. Mange som har vært fornøyde, så jeg forsøker det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 25. mars 2021 #1690 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennende med grapefruktkjerneekstrakt! Håper den gjør jobben sin, særlig når du må jobbe med å få den ned🙊 Spent på oppdatering på om det fungerer🤞🏻 Håper også at EL kommer tidlig for deg denne måneden😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 25. mars 2021 #1691 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennende med nye produkter😄 Jeg er veldig glad i grapefrukt og spiser det til frokost hver dag, (med melis oppå vel og merke). Men høres ut som dette smaker enda mer..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 25. mars 2021 #1692 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennende å prøve noe nytt da! Masse lykke til i denne syklusen, jeg heier fra sidelinjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #1693 Del Skrevet 25. mars 2021 CD 9 Ellepelle skrev (5 minutter siden): Så spennende å prøve noe nytt da! Masse lykke til i denne syklusen, jeg heier fra sidelinjen ❤️ Ja, egentlig er jeg jo på et punkt der det faktisk ikke er mer å gjøre nå. Etter årevis med undersøkelser (ved tidligere prøving på barn), testing av forskjellig medisin osv. så har jeg endelig kommet til et punkt at det ikke er mer som kan gjøres. På en positiv måte. Syklusen min er perfekt nå. Skummelt å si det, for det kan sikkert snu like raskt som den ble stabil. Har hatt fine sykluser innimellom før også i år tilbake, men dette er første gang i mitt liv at jeg har hatt flere sykluser på RAD der EL har kommet på et helt normalt tidspunkt, temperaturen min oppfører seg normalt og lutealfasen er normal. Så jeg må nesten tro på det nå. Det er rett og slett flaksen jeg og mannen må ha nå. At den rette sædcellen finner veien til egget. Litt rart at det ikke er mer å gjøre, men aller mest godt. Men samtidig så føler jeg at det ikke kan skade å ta litt kosttilskudd og slike ting som jeg ikke har forsøkt før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 25. mars 2021 #1694 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg heier så innmari på deg nå! Håper at spira sitter snart! 💕 Kan tenke meg det er fint å vite at det nå bare er flaks det er snakk om, og at kroppen spiller på lag ellers 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 25. mars 2021 #1695 Del Skrevet 25. mars 2021 Nå håper jeg så inderlig at spiren sitter for deg!! ❤️ Masse masse lykke til!! 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 25. mars 2021 #1696 Del Skrevet 25. mars 2021 Unner deg så veldig en liten spire nå! 🌱 Håper så veldig at det er din tur snart. Jeg har så troa på denne syklusen uten ovitrelle! Alltid spennende å se hva som skjer når noe blir endret. Spent på når egget slipper denne gangen. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 25. mars 2021 #1697 Del Skrevet 25. mars 2021 Krysser fingrene for dere jeg også @Amatariel🤞🏼 Noen ganger trenger man jo bare ørlite grann flaks ❤️ Spennende å høre om du får noe effekt av grapefrukten også, men skjønner godt at du ikke liker smaken av det 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #1698 Del Skrevet 26. mars 2021 CD 10 Da er jeg i gang med EL-testing. Skal innrømme at jeg følte mye håp for en god styrke på testen i dag, for det var mye stikking og murringer iløpet av arbeidsdagen. Men neida, det er jo selvfølgelig tidlig. Testen viste nemlig en helt normal negativ test nå. Det er greit... men håper sååå på sterkere innen kort tid! Målet er innen CD16, men håper jo tidligere. Det tidligste jeg noensinne har fått positiv EL-test er CD12, som var for et par måneder siden. Så er jo mulig... Men åh så skummelt. Tenk om det ikke går! Typisk nå som jeg ikke drar på UL og får sett eggene, og ikke skal sette ovitrelle. Men jeg får ha troen! Blir noen spennende dager i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 26. mars 2021 #1699 Del Skrevet 26. mars 2021 Håper såå du får en positiv EL test de neste dagene!! Krysser fingrene for deg 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 26. mars 2021 #1700 Del Skrevet 26. mars 2021 Krysser såå fingrene for tidlig eggløsning her🤞🏻🤞🏻 Heia det store fine påskeegget😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå