Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Amatariel said:

Må signere dette som jeg skrev om søsteren min tidligere denne syklusen... for i dag har hun testet positivt!! 🥰 Jeg er oooverlykkelig!! Herregud så bra!! Endelig klaffet det for henne, i pp11 😭 Jeg har jo vært litt ekstra bekymret på hennes vegne, for hun er jo førstegangs og man vet jo aldri om det er noen store problemer involvert. Om hun og mannen faktisk skulle bli slitere eller hva. Men hun kan uansett hva som skjer nå bli gravid, og nå ER hun det! Og jeg skal bli taaaante for første gang! ❤️ Jeg kjenner at jeg er veldig veldig glad på hennes vegne. Og ekstra spent på meg selv i morgen. Vi fikk altså EL på samme dag, kan det skje at vi begge skal bli gravid samtidig!?

Herregud Amatariel, SÅ FANTASTISK!!! 😭 Gratulerer så masse ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her trillet et par tårer når jeg leste dette 🤷🏻‍♀️ Herregud så gøy at det endelig gikk for henne! Og litt gratulerer til kommende tante også ❤️ 

Jeg får ikke til å se chart overlayen din denne gangen. Kommer bare en link og en feilmelding om jeg trykker på, men spennende at charten tydeligvis minner om en gravid chart 🤞🤞

Jeg fortsetter å krampaktig heie på testen din imorgen kveld! Vi skal i samme termingruppe nå! Spesielt siden det gikk for din søster nå 🤩❤️🎉🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at søsteren din er gravid! Håper dere skal få denne tiden sammen som gravide begge to 🤞 Har du det fint med testfri helg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/11/2021 at 11:11 AM, Amatariel said:

8 DPO

Tempen min oppfører seg veeeldig likt som de tre siste syklusene. Sukk. Hadde egentlig håpet på noe annerledes. Et tempedropp eller et eller annet som kan gi meg håp om at denne syklusen ER annerledes enn de foregående. Men nei. Er nok likt fordi det er akkurat det det er, og neste uke på denne tiden sitter jeg med mensen :sukk:

?o=1&

Men jeg må jo håpe da. I følge FF så er mulighet for graviditet god. EL er funnet, og aksjer lagt inn på gode dager.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

En annen ting jeg bare må nevne og klage litt over... er hvor mye en MA kan forandre kroppen, tydeligvis for godt. For før jeg hadde den MA'en så hadde jeg ømme bryst etter EL. Og da snakker jeg ikke om bare den pp'en jeg ble gravid i da. Men alle andre før også. Hadde alltid en god del ømme bryst etter EL og frem til mensen kom. Det var slik at når mannen kom og klemte og koste litt så sa jeg aau, det er ømt. Det er bare helt borte nå! Etter MA'en har jeg ikke kjent snurten til en øm pupp/brystvorte, ikke en eneste av syklusene som har gått nå har jeg hatt det. Og jeg har klemt mye for å kjenne etter. Så utrolig irriterende! Betyr kanskje ingenting, men det får meg likevel til å føle at noe er galt med kroppen min inni der. At ting ikke er som det var, så det plager meg litt ja.

Dette skjedde meg når jeg begynte å komme i overgangsalderen, det var det første tegnet jeg merket. Jeg regner med at du er for ung for det, jeg har ikke fulgt hele tråden din og vet ikke alder, men jeg krysser fingrene for deg 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (3 minutter siden):

Dette skjedde meg når jeg begynte å komme i overgangsalderen, det var det første tegnet jeg merket. Jeg regner med at du er for ung for det, jeg har ikke fulgt hele tråden din og vet ikke alder, men jeg krysser fingrene for deg 💛

Ah, interessant info. Håper dog virkelig ikke at jeg er helt der ennå 😅 Er 36 år, og har jo nå stabil normal syklus med eggløsning. Men skal innrømme at jeg ikke kan så mye om overgangsalder og hva de første symptomene er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Hurra! 🥳 Gratulerer med lille tantebarnet på vei! Jeg håper så veldig at du også får positiv nå, slik at dere kan dele denne opplevelsen sammen. Hadde unnet deg den glede så veldig! ❤️ Blir en spennende tid i møte, både for deg og søsteren din. :) 

Endret av bittelillebolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Godis skrev (23 timer siden):

🤞Har du det fint med testfri helg? 

Jeg er glad for avgjørelsen om å vente med testingen ja :) men jeg har ikke klart å ikke tenke på det i det hele tatt. Sånn er jeg ikke skrudd, det er bare en for viktig del av livet mitt pr nå. Men hadde jeg hatt et resultat så hadde jeg tenkt mye MER på det, og følelsene tatt overhånd. Så ble riktig sånn.

Fikk tempet selv om vi er bortreist, og den er fortsatt høy. Men, skal sies at jeg har begynt å kjenne på den velkjente mensmurringen... :( vet det ikke trenger å bety at mensen kommer, men troen senkes drastisk. Gikk kanskje fra 50/50 på tro om gravid vs ikke tidligere i dpo-land, men nå er jeg mer på 20/80.

Men, får vel svaret i kveld. Blir testing når jeg kommer hjem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser virkelig alt jeg har for deg, Amatariel 🤞🏼 Håper så inderlig det er din tur denne gangen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med testing i kveld! Jeg sitter på jobb og oppdaterer dagboken din jevnlig for å se om du har kommet hjem fra tur og fått testet! Så spent på dine vegne! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (40 minutter siden):

Lykke til med testing i kveld! Jeg sitter på jobb og oppdaterer dagboken din jevnlig for å se om du har kommet hjem fra tur og fått testet! Så spent på dine vegne! ☺️

Lily92 skrev (38 minutter siden):

Jeg sitter også og oppdaterer for å se om du har testet 😊

Hihi morsomt at dere er så ivrige på mine vegne. Jeg begynner å bli veldig spent selv... men ååh det er vel bare å forberede seg på negativt svar. Er jo det som er mest sannsynlig... Blir nok enda tre timer til jeg er hjemme og kan teste, så vet dere det 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en skikkelig skikkelig god følelse på dine vegne nå Amatariel! 🤞🏻 Jeg tror spiren sitter nå! ❤️ Så utrolig spent for deg! Håper og håper, og sender deg masse lykkeønskinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 timer siden):

Så ble riktig sånn.

Så bra at det kjennes rett! Det er viktig å ta hensyn til hva som blir best i den aktuelle situasjonen, og å ikke tenke på den store spennende situasjonen du er i, i det hele tatt, er jo ikke realistisk. Gleder meg spent til å høre hva resultatet blir 🤩 Sparer du opp konsentrert urin så du tester i kveld når du kommer hjem? 

Edit: leste litt bedre på forrige innlegg, der står det rett frem at du skal teste. Håper det beste for dere 😍

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt lite lyd ifra meg i det siste - men må bare innom å si jeg krysser fingrene for deg!🤞🏼😊 Håper det er din tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket her flere ganger i dag, og er sååå spent på testen din i kveld! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...