Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Ønsker deg masse masse lykke til i morgen! 🙂 Krysser virkelig alt jeg har for deg. Unner deg en liten spire så veldig, snille fine Amatariel. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 DPO

Som jeg antok sov jeg dårlig i natt. Så klokken 5 sto jeg opp for å gå på do - og da teste. Og som jeg også antok var denne urin veldig lys. Så testen ble blenda. Gikk tilbake til sengen og sov bedre utover morgenen. Sto opp og gikk på do igjen kl.9.30. Urinen var kanskje litt mørkere enn forrige, men fortsatt veldig lys. Sukk. Så begge testene jeg tok da ble også blenda. Jeg kommer sikkert til å tisse i koppen senere i ettermiddag en gang, og hvis jeg får mørk urin noen gang så skal jeg ta en ny test. Men disse var altså de jeg tok i dag oppsummert:

Kl. 5 Babyplan early: blenda
Kl.9.30 Babyplan: blenda
Kl.9.30 Onestep: blenda

Selvsagt skuffet, men ikke overrasket. Hadde såååå lyst til å få en strek som kunne få opp håpet mitt og gi meg spenning. Nå er jeg ganske ambivalent. Hvorfor kan det bare ikke komme en strek!?? Innser at det er pittelitt tidlig. Det er i morgen på 11 dpo jeg må skimte noe for å ha håp for denne syklusen. Får jeg ikke en strek i morgen er det 99% sikkert at jeg ikke er gravid.

Så håp fortsatt for meg folkens 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skuffende med blenda tester! 😩 men håpet er ikke ute! Du må bare håpe og tro på at det var meningen at den positive testen skal komme på morsdagen ❤️ Jeg krysser alt  for deg i morgen!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dårlig på å lage lyd ifra meg her inne hos deg denne syklusen. Unnskyld for det 🙈 Men har vært inne her hver dag og fulgt med 😊

En tanke som slo meg. Skulle du kanskje prøøøøøøvd å la vær å teste imorgen i det hele tatt? Så kan du gå rundt med enda spenning i kroppen gjennom hele dagen. Ha mulighet til å nyte morsdag med ungene, valentines med mannen og evt fastelaven med familien, uten å ha et påklistret falskt smil dersom det skulle vise seg å ikke være strek imorgen heller? Tenker på familien sin del, at mamma Amatariel kan være fullt tilstede uten at tankene (les sorg) ligger en annen plass og ungene ikke får den rette oppmerksomheten? 🤔 Det vil jo bare bli eeeeekstra spennende mandags morgen da hvis du ikke tester imorgen! 

Men forstår også fullt ut at det er kjempevanskelig å la vær på det kritiske punktet du nå er i i syklusen.. 

Uansett hva du ender med å gjøre; ønsker deg masse lykke til og tenker på deg gjennom dagen 💖😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (55 minutter siden):

Skulle du kanskje prøøøøøøvd å la vær å teste imorgen i det hele tatt? Så kan du gå rundt med enda spenning i kroppen gjennom hele dagen

I den ideelle verden burde jeg kanskje det... Hadde jeg vært 9 eller 10 dpo så hadde jeg kunne klart det. Men helt realistisk tror jeg ikke at jeg klarer det på 11 dpo. Ikke når jeg vet at jeg får svaret da. Uvitenhet er også vanskelig... Tenker på det hele tiden. Men du har jo rett i at negativ test vil knekke meg. Sukk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med blanda i dag. 😞 Men det er jo fremdeles tidlig, og om urinen var såpass lys så er det kanskje litt ventet at den ble negativ i dag. Har fremdeles troa, og håper så inderlig at du ser en liten strek nummer to enten i morgen eller på mandag. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å lese om blenda tester, Amatariel! Men vi er mange som holder fast i håpet med deg, og det kan jo rett og slett bare være litt for tidlig enda! ❤️ Håper du klarer å nyte dagen i morgen, uansett utfall. Signerer det Niny skriver, men forstår godt at uvitenhet på mange måter er utfordrende også..

Klem til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at testene ble blenda😩 men det er jo litt tidlig som du sier og hvertfall på utvannet urin! Krysser fingrene for strek i morgen 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trasig med negative tester. Men, for en fantastisk morsdag- gave en positiv test vil være  i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, nå har jeg tippet helt over. Var på do både kl.13 og 16. Nesten ikke drukket i dag, så mørkegul urin. Ble testing, men kommer det noe strek? Neeeida, ikke så mye som en skygge! 

Nå er jeg nesten helt manisk. Tenker nesten ikke på annet. Bare på hvor utrolig mye jeg VIL at det skal gå. Alle årsaker til at det må det denne syklusen. Fælt å tenke på alternativet... 

Så tror jeg skal følge rådet til Niny. I allfall delvis. Droppe testing i morgen tidlig. Blir bare styr, der ungene i tradisjonen tro kommer og vekker meg og vi har morsdagsfrokost sammen. Det vil nok bli litt utfordrende å få til testing, i tillegg til at jeg nok bare blir lei meg av resultatet... Men jeg skal forsøke på nytt utpå dagen heller. For svar må jeg bare ha. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...