Lorieen Skrevet 11. februar 2021 #1361 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg tenker på deg, og er spent på testen din på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 12. februar 2021 #1362 Del Skrevet 12. februar 2021 Håper sånn på å se et bilde av en svakt positiv test her på i morgen 🤞 Henger meg på på dette de andre sier til deg. Du er en utrolig god og støttende person, så hyggelig at du engasjerer deg i vår prøving og deler av din erfaring og kunnskap ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 12. februar 2021 #1363 Del Skrevet 12. februar 2021 Tusen takk for lykkeønskninger 🥰🤞 Og masse lykke til med testingen, jeg mååå nok titte innom her igjen og se. Jeg håper du ser hvor mye det betyr for andre prøvere at du er så støttende, og villig til å dele. Du fortjener virkelig å få ønsket ditt oppfylt. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 12. februar 2021 #1364 Del Skrevet 12. februar 2021 Gleder meg til å se hva som skjer og krysser fingrene for at det er en svak strek på testen nå i helgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 12. februar 2021 #1365 Del Skrevet 12. februar 2021 Er så innmari spent på dine vegne. Jeg er også en del av den store heiagjengen din her inne og unner deg så inderlig en positiv test i morgen! Samtidig håper jeg du ikke forsvinner herifra selv om testen skulle være positiv 😃❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #1366 Del Skrevet 12. februar 2021 9 DPO Dagen i dag er faktisk litt spennende, for hver gang jeg går på do så håper jeg på en liten blødning. Jeg har opplevd èn gang før å få en festeblødning og det var på akkurat denne dagen. Det var så spesielt! Jeg var faktisk på ferie. På et toalett i Kristiansand Dyrepark 😅 Husker jeg tørket meg lett etter tissing og fant noe lyserosa på papiret. Tørket meg ordentlig og fikk et helt tørk med klart rødt blod! Tørket febrilsk videre, men papiret var da kritthvitt og det kom ikke noe mer. Aldri skjedd meg før, men jeg skjønte umiddelbart hva det var. Det var surrealistisk å gå ut av det toalettet og rett ut i en folkestrøm, nydelig sol og fortsette dagen med familien min. Nå er det jo mer vanlig å ikke oppleve festeblødning enn å gjøre det (som sagt, jeg har opplevd dette bare 1 av 7 ganger jeg har blitt gravid), så jeg går aldri i krise om jeg ikke blør litt på 9 dpo Men det er da årsaken til at jeg håper liiiitt når jeg går på toalettet i dag. Hadde vært så kjekt å få et forvarsel! Ellers er jeg bare glad for fredag! Gleder meg enormt til taco og sofakos! Og selvfølgelig veeeldig spent på morgendagen! Tenk om det er en strek der! Eneste minuset er at jeg ikke klarer å la være å drikke mye på helgekveldene, og da alltid tisser mye neste morgen (utvannet). Så jeg lurer på om jeg skal teste på denne, eller vente noen timer og ta testen på dagens andre urin? 🤔 Noen tanker? Kunne jo tatt begge, men det føles også bak mål å ta flere når jeg kanskje ikke er gravid og bare får blenda tester. Må gjøre noe annet i helgen enn å teste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 12. februar 2021 #1367 Del Skrevet 12. februar 2021 Så spennende dag da ja 😁 Spent på å høre om det dukker opp noe idag. Du kan jo se an? Hvis du ender opp med å drikke masse, så vente til dagens andre urin? Enig i at det er deilig å slippe å tenke altfor mye på testingen 😊 Kos deg med sofakos og fredagstaco i kveld 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 12. februar 2021 #1368 Del Skrevet 12. februar 2021 Amatariel skrev (41 minutter siden): 9 DPO Dagen i dag er faktisk litt spennende, for hver gang jeg går på do så håper jeg på en liten blødning. Jeg har opplevd èn gang før å få en festeblødning og det var på akkurat denne dagen. Det var så spesielt! Jeg var faktisk på ferie. På et toalett i Kristiansand Dyrepark 😅 Husker jeg tørket meg lett etter tissing og fant noe lyserosa på papiret. Tørket meg ordentlig og fikk et helt tørk med klart rødt blod! Tørket febrilsk videre, men papiret var da kritthvitt og det kom ikke noe mer. Aldri skjedd meg før, men jeg skjønte umiddelbart hva det var. Det var surrealistisk å gå ut av det toalettet og rett ut i en folkestrøm, nydelig sol og fortsette dagen med familien min. Nå er det jo mer vanlig å ikke oppleve festeblødning enn å gjøre det (som sagt, jeg har opplevd dette bare 1 av 7 ganger jeg har blitt gravid), så jeg går aldri i krise om jeg ikke blør litt på 9 dpo Men det er da årsaken til at jeg håper liiiitt når jeg går på toalettet i dag. Hadde vært så kjekt å få et forvarsel! Ellers er jeg bare glad for fredag! Gleder meg enormt til taco og sofakos! Og selvfølgelig veeeldig spent på morgendagen! Tenk om det er en strek der! Eneste minuset er at jeg ikke klarer å la være å drikke mye på helgekveldene, og da alltid tisser mye neste morgen (utvannet). Så jeg lurer på om jeg skal teste på denne, eller vente noen timer og ta testen på dagens andre urin? 🤔 Noen tanker? Kunne jo tatt begge, men det føles også bak mål å ta flere når jeg kanskje ikke er gravid og bare får blenda tester. Må gjøre noe annet i helgen enn å teste Åhh, spennende! Jeg fikk faktisk festeblødning denne gangen (tror jeg) ca. 10 dpo, og en liten blødning på IKM-dagen (16 dpo) . Akkurat nok til å se på papiret, men ikke nok til at det kom i bind eller undertøy. Idag var jeg på første ordentlige svangerskapskontroll hos legen, og fikk høre hjertelyden. Leita ganske lenge, men fant den til slutt. Det var en stor lettelse ❤️ nå er jeg 14 uker i morgen, og føler jeg kan begynne å slappe av litt. Kjenner fortsatt at jeg er så utrolig spent på testingen din i morgen! Kan det være en ide å stå opp og tisse litt etter du har lagt deg? Eller får du ikke sove igjen da? For da vil jo kanskje morgenurinen være mer konsentrert... Jeg har alltid hatt urolig/lett søvn, så jeg er som regel våken 2-3 ganger om natten uansett, men hvis du er en av de som sover i ett strekk så er det kanskje kjedelig 😅🙈 Jeg hadde nok testa både på morgen og neste, bare i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 12. februar 2021 #1369 Del Skrevet 12. februar 2021 Pinto2013 skrev (35 minutter siden): Jeg hadde nok testa både på morgen og neste, bare i tilfelle. Enig med denne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #1370 Del Skrevet 12. februar 2021 Pinto2013 skrev (1 time siden): Kjenner fortsatt at jeg er så utrolig spent på testingen din i morgen! Kan det være en ide å stå opp og tisse litt etter du har lagt deg? Eller får du ikke sove igjen da? For da vil jo kanskje morgenurinen være mer konsentrert... Jeg våkner ikke om natten nei. Har for store barn til det, hihi. Rart det der...er ikke mange år siden våkenetter var vanlig, mens nå er det et fremmedord. Skikkelig glad i å sove jeg! 😂 Jeg regner med jeg legger meg rundt midnatt ikveld, og da sover jeg til kl.6. Blir vekket for å tempe da, og da må jeg nok på do. Er denne urinen jeg tenker er utvannet, men blir sikkert å ta en test da ja... Legger meg igjen etterpå og sover til 9-9.30 igjen. Ny urin da 😅 Hurra for at du fikk høre hjertelyden i dag!! ❤️ Gratulerer! Jeg gleder meg sååååå til uke 14 selv - hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid en siste gang igjen selvsagt. Er så mange som snakker om "de magiske 12 ukene", men for meg er det ingenting magisk med dem. Det er uke 14 som gjelder. Nyt svangerskapet videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 12. februar 2021 #1371 Del Skrevet 12. februar 2021 Åhh, da høres det ut som det er best å ta en test både på morgen og etterpå, ja. 😊 Klarer du å la være å drikke så mye siste timen før du legger deg, da? Jeg legger meg rundt 22/23, er på do rundt klokka 1 eller 2, og tenker da at morgenurin mellom 6 og 8 er ok for meg i allefall 😊 Herregud, innser nå at jeg lever som en hundreåring. Men ja, tenker at det er jo ikke sløsing med tester, hvis man skal tenke det så kan man jo likegodt vente en uke og se om mensen kommer 😊 ahhh, tenk om den er positiv i morgen! Jeg har alltid sovet veldig lett, til og med før barn 🙈 vet ikke hvorfor. Men det blir enda verre i svangerskapet, da. Eneste positive med det er at det ikke er så stress å våkne mange ganger med baby, for jeg er god på å sovne igjen 😅 Men håper det blir bedre etter neste runde med våkennetter osv. nå. Kanskje jeg kan bli en av dem som sover mer enn 3 timer uten å våkne! Ja, mange snakker om de 12 ukene, men sist tror jeg ikke jeg slappa av før rundt uke 18 eller 19. Og slappa av enda mer når jeg kjente bevegelser osv. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #1372 Del Skrevet 12. februar 2021 HannaNO skrev (5 timer siden): Samtidig håper jeg du ikke forsvinner herifra selv om testen skulle være positiv 😃❤️ Glemte å kommentere denne! Kan love at jeg ikke forsvinner! Kommer til å henge her inne til hver og en av de jeg følger får babyen sin! ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. februar 2021 #1373 Del Skrevet 12. februar 2021 Herregud, så spennende det blir med testing i morgen! Håper du inderlig at det har klaffet for deg! ❤️ Barn fra før eller ei- et babyønske et et babyønske, og du har ventet lenge nok nå Takk for alle gode, støttende og motiverende ord du legger igjen hos alle! Du er topp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 12. februar 2021 #1374 Del Skrevet 12. februar 2021 Iiiikk! Lykke til med testing i morgen tidlig (til oss begge🤞🏼) 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 12. februar 2021 #1375 Del Skrevet 12. februar 2021 Åå, jeg er så spent på helgens testing! Håper virkelig du får se to blå 🤞🏻💕 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 #1376 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg ville hvertfall testet på første urin. Når det går en del timer blir den jo uansett litt konsentrert😊 såå spent!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 12. februar 2021 #1377 Del Skrevet 12. februar 2021 Krysser alt jeg har ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 12. februar 2021 #1378 Del Skrevet 12. februar 2021 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 12. februar 2021 #1379 Del Skrevet 12. februar 2021 Masse masse MASSE lykke til i morgen.❤️ Skal inn her og sjekke med en gang jeg våkner 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 12. februar 2021 #1380 Del Skrevet 12. februar 2021 Masse masse lykke til i morgen!!🥰🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå