Ms.Sommerfugl Skrevet 10. februar 2021 #1341 Del Skrevet 10. februar 2021 Du er utrolig flink til å skrive på en veldig levende, engasjerende måte! Det traff veldig at du beskrev neste år, og tanken på at du kanskje må legge fra deg ønsket om sistemann 😭 Eller at du er fødeklar, eller har en liten baby i armene ❤️ Jeg ønsker det for deg, virkelig. Kanskje vi til og med får det til samtidig? Jeg med første og du med fjerde 😄 Det unner jeg deg (og meg)! Jeg skal krysse fingrene for at spiren sitter denne gangen. Plutselig en dag går det, jo, det har du opplevd tidligere 😄 Kanskje dette er perioden det endelig går? Blir uansett veldig spennende å følge med! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. februar 2021 #1342 Del Skrevet 10. februar 2021 Man får et litt hat-elsk forhold til den delen av syklusen. Jeg elsker på enmåte spenningen og håpet man kjenner på, men hater skuffelsen.. Er sikkert enda værre når man har opplevd et par tilfeller med positiv test og lengter etter å kjenne på den følelsen igjen.. Jeg og er veldig glad i forutsigbarhet og elsker å planlegge. Føles til tider utrolig frustrerende at man ikke kan planlegge en graviditet. Det er mye som tærer på planleggingshjernen min med dette, alt fra de små tingene til de store. Som du sier så er dette med å ikke vite utfallet slitsomt, man vet ikke når man kommer til å få el, når man eventuelt kan få en positiv g-test, og jeg vet jo sjeldent hvor mye en negativ test vil påvirke meg heller. Noen ganger går man jo helt i kjelleren.. I tillegg så er det som du sier den store helheten, når kommer det lille vidunderet, om det kommer i det hele tatt? Nei, akkurat denne delen sliter jeg med. Prøver å fokusere mest mulig på det hjernen min trives best med, nemlig planleggingen. Prøver å holde det så kortsiktig som mulig type - når skal jeg begynne å el-teste, når skal jeg g-teste, hvilke tilskudd skal jeg ta.. Det hjelper litt, men klarer ikke å hindre at jeg løfter blikket på slutten av syklusen og ser det hele bildet.. Det gjør egentlig ganske vondt.. Håper så inderlig det er din tur denne gangen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 10. februar 2021 #1343 Del Skrevet 10. februar 2021 Nå må spiren festen seg Forstår det bli en lang uke, for jeg er helt enig med deg! Dagene fra 7 DPO går sååå sakte! Håper du finner noe å fylle dagene med, ser blant annet på tempe tråden at du fikk gjort litt i går 🙊 Veldig morsomt å se grafene sammen på den måten! Heia, heia! Jeg har trua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 10. februar 2021 #1344 Del Skrevet 10. februar 2021 6 hours ago, Amatariel said: Jeg er en person som vektlegger forutsigbarhet over veldig mye! Elsker planlegging, se for meg ting og takler dårlig dersom det blir endringer. Det skal ofte ikke mer til at fotballtreningen til sønnen min blir avlyst på kort varsel en ettermiddag f.eks. Jeg blir helt tussete i hodet, og selv om det ikke er så mye som må replanlegges så gjør det noe med meg. Så akkurat denne biten med å være prøver er GRUSOMT. Akkurat dette kunne jeg ha skrevet selv. Blir helt tullete av endringer og manglende forutsigbarhet (yey, der er korona virkelig en utfordring)! Håper virkelig at morsdagen blir en gledesdag, og at du får sett en babystrek! Nå MÅ det jo være din tur!! ❤️ 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. februar 2021 #1345 Del Skrevet 10. februar 2021 Ååå, nå er du inne i en spennende tid altså! Jeg håper så innmari for deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 10. februar 2021 #1346 Del Skrevet 10. februar 2021 Vet ikke hvorfor, men jeg har en skikkelig god magefølelse på denne måneden for deg. Føles bare ut som at denne måneden går det for deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. februar 2021 #1347 Del Skrevet 10. februar 2021 Ååå spennande 😄 Skjønner at det er tungt. Har på ein måte tenkt at reproduksjon er noko heilt fantastisk og litt magisk. Noen ganger er det vanskelig, andre ganger er det enkelt. Men for ein prosess det kan væra! Det er ikkje nok med det å væra prøvar, men så har man fleire månader som gravid der man har og masse tankar, følelsar og forventnigner. Heile greia er faktisk veldig intens frå start til slutt. Husker første gang eg sto med testen i handa og det kom opp to streker eg fekk heilt SJOKK sjølv om eg viste at vi hadde hatt masse reproduktiv aktivitet. Kva forventa eg liksom? Samt skuffelse når eg hadde ein kjemisk i slutten av sist år, får så sjukt vondt av folk som har ingen barn og har prøvd i fleire år. Sjukt urettferdig. Veit ikkje om det er noko trøst, men du veit på ein måte at du er i stand til å bli gravid. Derfor kan det til slutt gå din vei. Sjølv om veien dit har vore litt av ein reise. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 11. februar 2021 #1348 Del Skrevet 11. februar 2021 Veldig nervepirrende og spennende tid nå! Jeg håper timene flyr, og at resultatet blir en positiv graviditetstest veldig snart😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #1349 Del Skrevet 11. februar 2021 8 DPO Tusen takk alle sammen. Blir så glad for alle som heier på meg Det er ikke alle som 'forstår' at ønsket om et barn er veldig sterkt selv om man har (en del) barn fra før av. Men det virker som dere gjør det, og det er jeg så takknemlig for. I dag kvalifiserer jeg testen jeg tok som blenda. Så det er bra! Godt utgangspunkt. Og så skal jeg ikke teste i morgen. Veldig deilig å slippe egentlig, denne skuffelsen som pleier å komme på fredager (herlighet, så ofte jeg har vært på 9 dpo på en fredag det siste året!!) selv om det er tidlig. Men så føler jeg alltid at jeg har ventet såå lenge da så jeg klarer ikke la være. Men nå har jeg liksom fått "testet fra meg" en del dager etter EL pga. ovitrellen. Og selv om det ikke er reell testing, så kjenner jeg at det hjelper på abstinensen min. Rare greier Men på lørdag blir det nok. Så da håååååper jeg å se noe svakt!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 11. februar 2021 #1350 Del Skrevet 11. februar 2021 Utrolig spennende!! Krysser alt jeg har for at sistemann sitter denne runden! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig overtalt Skrevet 11. februar 2021 #1351 Del Skrevet 11. februar 2021 Det er lenge til jeg kan teste, så da lever jeg litt på din spenning til lørdag. Krysser fingre her 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 11. februar 2021 #1352 Del Skrevet 11. februar 2021 Krysser fingrene for deg ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 11. februar 2021 #1353 Del Skrevet 11. februar 2021 Hver gang jeg går inn her holder jeg pusten av spenning og håper så inderlig! Selom jeg ikke måtte prøve like lenge og kronglete som deg, ble det 7 måneder, så kjenner igjen mange av følelsene du så levende beskriver. Det er tøft, det er en berg-og-dal-bane, og det er til tider vanskelig å se positivt på alt... men gi ikke opp håpet! Jeg krysser alt for helgens resultat, måtte morsdag bli virkelig en morsdag å minnes ❤️ Jeg sender gode klemmer og vibber!! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 11. februar 2021 #1354 Del Skrevet 11. februar 2021 Håper håper håper for dere i dagene fremover nå 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #1355 Del Skrevet 11. februar 2021 Pinto2013 skrev (21 minutter siden): Håper håper håper for dere i dagene fremover nå 🤞🤞🤞 Takk, og så koselig å høre fra deg igjen! Hvordan går det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 11. februar 2021 #1356 Del Skrevet 11. februar 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Takk, og så koselig å høre fra deg igjen! Hvordan går det..? Her går det bra, er veldig spent på svangerskapskontroll i morgen. Håper på livstegn, så jeg kan roe ned frykten for MA... 🤞Er ca 13 uker på vei. Kjenner jeg unner deg så inderlig at det skal klaffe nå, du er så snill og hyggelig med alle på forumet 🥰 nesten så jeg er mer spent på deg og din situasjon enn egen situasjon...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 11. februar 2021 #1357 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg håper håper håper du får se en positiv test på lørdag! 😊🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #1358 Del Skrevet 11. februar 2021 Pinto2013 skrev (1 time siden): Her går det bra, er veldig spent på svangerskapskontroll i morgen. Håper på livstegn, så jeg kan roe ned frykten for MA... 🤞Er ca 13 uker på vei. Kjenner jeg unner deg så inderlig at det skal klaffe nå, du er så snill og hyggelig med alle på forumet 🥰 nesten så jeg er mer spent på deg og din situasjon enn egen situasjon...! Masse lykke til på UL i morgen! Det går nok helt fint Veldig koselig at du anerkjenner min aktivitet her på forumet. Jeg er oppriktig interessert i hver enkelt av dere, og syns det er kjempespennende. Jeg har vært igjennom så mye i løpet av mine 17 år som mamma og de årene jeg har vært prøver, at jeg kjenner meg igjen i nesten alle. Jeg har vært igjennom alt fra å bli uplanlagt gravid som tenåring, til å virkelig ønske en baby med hormoner helt på styr, manglende EL, medisiner, spontanabort, senabort, MA, gode ultralyder og dårlige ultralyder. Det meste av dette har vært utrolig frustrerende, men har gjort meg til den jeg er i dag. Og om det kan komme noe godt ut av de vonde tingene jeg har vært igjennom i alle fall, så er det at jeg kan dele av min kunnskap og erfaringer. Jeg husker så veldig godt selv hvordan det var å være prøver for første gang, og tre ny inn i denne verden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 11. februar 2021 #1359 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg tror absolutt alle av oss i prøver-forumet er spente på dine vegne og ønsker at du skal lykkes med Sistemann @Amatariel ❤ For makan til mer støttende og omsorgsfull dame tror jeg man skal lete lenge etter! Til og med når du har det mørkt og tungt selv greier du å mobilisere og støtte oss andre gjennom opp- og nedturer. Vi heier på deg, og det er helt sant som enkelte her har skrevet: det er nesten så vi holder pusten og er mer spent på dine tester enn våre egne 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 11. februar 2021 #1360 Del Skrevet 11. februar 2021 Tenker at uansett nr i rekken på barn så er det et så stort ønske🥰 husker jeg tenkte når jeg prøvde på nr 1 at de som prøvde på sitt andre eller tredje osv ikke kunne ha et så stort ønske som vi som prøvde på nr 1, men nå når jeg prøver på nr to så må jeg si at ønske kan måle seg med ønske på nr 1 altså🥰 så klart så var vi prøvere på nr 1 ganske lenge og hadde ikke barn så ble litt annerledes sånn med nr 1 når man ikke har barn ifra før i en prøveperiode, men selv om det er søsken man prøver på så er jo det også et sååå stort ønske, og du har jo mistet også, og da kan jo ønske bli vel så det større for noe du hadde men mistet, ikke sant❤️ Krysser så fingrene for deg og at du får den siste på plass i magen nå og får det store ønske oppfylt🥰🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå