Noldi Skrevet 18. januar 2021 #1181 Del Skrevet 18. januar 2021 Veldig kjedelig med negativ test! Skjønner godt at det er vanskelig. Håper i det minste at kroppen spiller på lag med deg i morgen sånn at gynekologtimen din passer med syklusen din🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 18. januar 2021 #1182 Del Skrevet 18. januar 2021 Huff, så sinnsykt vondt å få negative tester☹️ Sender deg en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 18. januar 2021 #1183 Del Skrevet 18. januar 2021 Neeei, pokker heller da! Var jo ikke dette vi ville lese 😢❤️ Sender en stor digital trøsteklem, Amatariel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. januar 2021 #1184 Del Skrevet 18. januar 2021 Huff så kjedelig, kjære du. Sender deg en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 18. januar 2021 #1185 Del Skrevet 18. januar 2021 Klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley90 Skrevet 18. januar 2021 #1186 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Amatariel skrev (14 timer siden): 12 DPO Nå er jeg helt utmattet av berg- og dalbanen. Tok en strimmel i går kveld som jeg kaaanskje syns jeg så en skygge på eller noe. Nok til å bli ganske så håpefull faktisk. Sånn sett i lys at jeg heller ennå ikke kjenner på kroppen at mensen kommer snart. Det har vært veldig rart. I dagene før pleier jeg å være veldig grumpy og kjenne det klart i mageregionen. Ingen fysiske tegn denne helgen, og i stedet for å være grumpy så har jeg vært mer... seksuelt interessert 😏 Og ble jo ikke noe mindre håpefull da jeg lå i sengen og tempet i morges. Rett etter en drøm i natt om at jeg fødte en baby og om hjemturen fra sykehuset. For tempen er høy! Pleier aldri å være så høy dagen før IKM. Til sammenligning lå den på 36,60, 36,80 og 36,65 de forrige syklusene. Så at den er oppi 37 nå er uvanlig. Og fortsatt ingen PMS i dag heller. Så veeldig spent under testing. Men begge strimlene ble blenda. Eller, slått sammen med alle de andre tingene nevnt over her så klarte jeg å se på meg et streksyn. At jeg kanskje så noe veldig svakt i riktig vinkel. Det ble i alle fall nok til at jeg ikke orket en slik pinelse utover dagen, så jeg tok også en First Response-test. Som jeg egentlig vokter med mitt liv og har lovd at jeg ikke skal ta uten å se en strimmelstrek. De er dyre og selges kun i utlandet. Men nå måtte jeg bare. Og den ble helt blenda den også, så da er det ingen tvil. 12 dpo, IKM i morgen og negativ FR. Jeg er defintivt ikke gravid Og som ikke det er nok i seg selv så tuller kroppen med meg også. Er mer enn nok hjerteskjærende at det ikke gikk denne gangen heller, men nå blir det kanskje tull med syklusen igjen..!? Endelig fått eggløsning på rett kjøl, så skal IKM bli rar? Er det noe som har vært konsist for meg siden jeg ble prøver denne gangen så er det at mensen kommer på 13 dpo. Så den bør komme i morgen altså!! 😩 Vet ikke om jeg klarer mer sykluskrøll. Og gynekologtimen min i februar er satt opp med tanke på at jeg får mensen i morgen også. Æsj, det er så dritt! Hvorfor kunne ikke bare kroppen fungert... Skjønner så godt følelsene er i berg og dalbane! Prøvetiden er utmattende! Håper så veldig på to streker for deg snart! sender over mange klemmer❤️ Endret 18. januar 2021 av Smiley90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 19. januar 2021 #1187 Del Skrevet 19. januar 2021 Hvordan går det med deg? 💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #1188 Del Skrevet 19. januar 2021 13 DPO - IKM Kom ingen spotting i går kveld og våknet til fortsatt høy temp i dag 😖 Er det mulig! Hadde egentlig slått meg til ro i går med at lutealfasen blir èn dag lenger. Det bør gå bra med tanke på gynekologtimen min... Men med denne tempen her i dag er det vanskelig å tro at mensen kommer i morgen også? Hva skjeeer!? G-testen er selvsagt fortsatt blenda. Eneste jeg har som en idè er at dobbel dose letrozol kan forskyve mensen? For jeg får alltid mensen på 13 dpo. Og jeg vet når jeg hadde EL. Og eneste jeg har gjort nytt denne syklusen var å øke på letrozoldosen. Jeg hadde lovet meg selv å ikke bli så deprimert som vanlig hvis det ikke ble klaff denne gangen. Var tross alt heldig og fikk tidlig EL, så ting kunne vært verre. Men det som hovedsakelig holdt meg oppe og som skulle være mitt halmstrå var at jeg i alle fall har gynekologtime! Fikk med nød og neppe flyttet den da EL kom så tidlig, så det var flaks. Men nå blir det umulig å flytte den... så mulig det blir svært lite nytte i denne timen nå, hvis det vises seg at det er lenge til EL når jeg kommer dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #1189 Del Skrevet 19. januar 2021 Sånn her så forresten forrige tempechart ut, i desember. Som et eksempel på hvordan temperaturen skal oppføre seg når mensen er rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. januar 2021 #1190 Del Skrevet 19. januar 2021 Føler med deg ❤ Får ikke kontrollert disse følelsene.. Selv om det hadde vært behagelig av og til.. Håper det fortsatt vil klaffe med timen din 🤞 Kanskje gyn kan svare på om det er den doble dosen som påvirker..? Sender en varm klem din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 19. januar 2021 #1191 Del Skrevet 19. januar 2021 Dette var jo veldig kjedelig å lese. En ting er at testen ble negativ - som jeg synes er ekstremt trist i seg selv men så at du må oppleve endringer i syklusen nå. Det gir jo bare ikke mening. Du har ikke eventuelt tenkt på å bestille time hos en annen gynekolog med litt mer kapasitet? Bare tenker om den kan gi deg det du ønsker deg (Ovitrelle, osv) men at du nesten kan bestille dagen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 19. januar 2021 #1192 Del Skrevet 19. januar 2021 ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #1193 Del Skrevet 19. januar 2021 Lillra skrev (Akkurat nå): Du har ikke eventuelt tenkt på å bestille time hos en annen gynekolog med litt mer kapasitet? Bare tenker om den kan gi deg det du ønsker deg (Ovitrelle, osv) men at du nesten kan bestille dagen før? Har egentlig ikke tenkt tanken ettersom Medicus har hjulpet meg så mye før (takket være dem jeg har to av mine barn), og jeg i høst fikk henvisning av fastlegen dit, så nå er ikke besøkene så dyre. Kjedelig at penger skal ha noe å si i en sånn her prosess, men det har jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 19. januar 2021 #1194 Del Skrevet 19. januar 2021 Amatariel skrev (30 minutter siden): Sånn her så forresten forrige tempechart ut, i desember. Som et eksempel på hvordan temperaturen skal oppføre seg når mensen er rundt hjørnet. Så rart at tempen er sååå høy, enig der 🤔 kan det være medisinen som gjør det? Go klem herfra 🌺💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 19. januar 2021 #1195 Del Skrevet 19. januar 2021 42 minutter siden, Amatariel said: Har egentlig ikke tenkt tanken ettersom Medicus har hjulpet meg så mye før (takket være dem jeg har to av mine barn), og jeg i høst fikk henvisning av fastlegen dit, så nå er ikke besøkene så dyre. Kjedelig at penger skal ha noe å si i en sånn her prosess, men det har jo det. Ja det forstår jeg veldig godt. Hvertfall mtp. at du har fått henvisning. Penger har absolutt en del å si, jeg betalte "kun" 600 kr per time hos den gynekologen jeg var hos men man legger merke til denne summen når man skal ditt flere ganger innen en kort periode! Da er 600 kr per gang plutselig en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 19. januar 2021 #1196 Del Skrevet 19. januar 2021 Sender deg en klem 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 19. januar 2021 #1197 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg tipper det har med dobbel dose og gjøre . Og tenker kanskje det egentlig kan være en positiv ting. Når du blir gravid så har det da lenger tid på seg til å feste seg før det evt blir skylt ut av mens . Jeg har slitt litt med kort lutealfase. Noen ganger 10 -11 dager. Så hvis du får på 14 eller 15 tenker jeg kanskje det vil være postivt🤞bare en tanke ☺️ Får håpe testen bare lar vente litt på seg. Men skjønner det er veldig kjipt. Man får litt troa og lurer seg selv, føles litt som å være våken i et mareritt. Mange tester og mange turer til toalettet bare for å se på testen eeen gang til🙈🙈med ekstra lys selvfølgelig 🙈 håper det klaffer neste syklus om ikke☺️ Her er stygge tanta både kommet og gjort seg ferdig. 😅Og vi har nå fått henvisning til sykehus. Spent på hva slags behandling de kan tilby ☺️(mtp Corona) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 19. januar 2021 #1198 Del Skrevet 19. januar 2021 Klem til deg ❣ så slitsomt å ikke få et 100% svar så man vet hva man skal forholde seg til! 😳 Høres logisk ut at det kan ha noe med medisiner å gjøre ja! Spesielt siden lutealfase er ganske "fast" egentlig. Håper du får et raskt svar nå og håper selvfølgelig på et positivt svar, men vet det er tungt å få opp håpet og få det knust om hverandre 😓💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #1199 Del Skrevet 20. januar 2021 14 DPO - èn dag over IKM Jeg er ganske tom i hele kroppen nå. Går rundt som et levende spøkelse. Orker ingenting, bare trist. Nå har jeg i tre dager vært helt sikker på at jeg ikke er gravid, og det er jo en prosess å svelge i seg selv. Men at jeg skulle komme hit og ingen mensen vise seg hadde jeg aldri kunne forestilt meg. Den som alltid har vært så punktlig. Rebecks skrev (12 timer siden): Jeg tipper det har med dobbel dose og gjøre . Og tenker kanskje det egentlig kan være en positiv ting. Når du blir gravid så har det da lenger tid på seg til å feste seg før det evt blir skylt ut av mens . Jeg har slitt litt med kort lutealfase. Noen ganger 10 -11 dager. Så hvis du får på 14 eller 15 tenker jeg kanskje det vil være postivt🤞bare en tanke ☺️ Jeg er ikke helt sikker på at det er positivt. Jeg syns 12 dagers lutealfase var perfekt. Ikke defekt, men heller ikke mange dager etter at test viser negativt til man kan starte på nytt. Det er jo helt håpløst å få tidlig EL og bli så glad som jeg var denne syklusen, men så blir jeg straffet med at mensen aldri kommer..!? For status i dag er fortsatt høy temp. Riktignok gikk den litt ned, men denne tempen er myyye høyere enn det den pleier å være - til og med dagen før mensen. Så da sitter jeg her og tror at jeg ikke får mensen i morgen heller. Som blir støttet opp med manglende spotting. Jeg får ofte lyserosa, litt spotting dagen før mens, som jeg ikke har sett snurten til ennå. Jeg er rett og slett helt fortvilet nå!! Jeg har jo IKKE tid til dette. Hadde begynt å få mer håp og faktisk litt tro på at vi skulle klare å få til Sistemann før sommeren, selv om det er få sykluser igjen. Men nå rakner dette håpet fullstendig kjenner jeg. Har ikke tid til tullete sykluser... Vet jeg er kravstor, men jeg trenger normallengde på dem for at jeg skal få nok sjanser til at vi kan klare å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 20. januar 2021 #1200 Del Skrevet 20. januar 2021 Amatariel skrev (37 minutter siden): 14 DPO - èn dag over IKM Jeg er ganske tom i hele kroppen nå. Går rundt som et levende spøkelse. Orker ingenting, bare trist. Nå har jeg i tre dager vært helt sikker på at jeg ikke er gravid, og det er jo en prosess å svelge i seg selv. Men at jeg skulle komme hit og ingen mensen vise seg hadde jeg aldri kunne forestilt meg. Den som alltid har vært så punktlig. Jeg er ikke helt sikker på at det er positivt. Jeg syns 12 dagers lutealfase var perfekt. Ikke defekt, men heller ikke mange dager etter at test viser negativt til man kan starte på nytt. Det er jo helt håpløst å få tidlig EL og bli så glad som jeg var denne syklusen, men så blir jeg straffet med at mensen aldri kommer..!? For status i dag er fortsatt høy temp. Riktignok gikk den litt ned, men denne tempen er myyye høyere enn det den pleier å være - til og med dagen før mensen. Så da sitter jeg her og tror at jeg ikke får mensen i morgen heller. Som blir støttet opp med manglende spotting. Jeg får ofte lyserosa, litt spotting dagen før mens, som jeg ikke har sett snurten til ennå. Jeg er rett og slett helt fortvilet nå!! Jeg har jo IKKE tid til dette. Hadde begynt å få mer håp og faktisk litt tro på at vi skulle klare å få til Sistemann før sommeren, selv om det er få sykluser igjen. Men nå rakner dette håpet fullstendig kjenner jeg. Har ikke tid til tullete sykluser... Vet jeg er kravstor, men jeg trenger normallengde på dem for at jeg skal få nok sjanser til at vi kan klare å bli gravid Jeg har også lutealfase på 12 dager, og har aldri hatt problemer med å bli gravid (sorry) - så skjønner at du liker at den fasen er kort. Veldig lei for at der tuller seg mer til for deg. Jeg er ikke en del av dette prøvesamfunnet, for jeg har som sagt ikke hatt noe problematikk rundt det (utenom MA), men jeg har fulgt med litt i dagboken din. Håper inderlig det ordner seg for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå