Godis Skrevet 6. januar 2021 #1061 Del Skrevet 6. januar 2021 Så fint å kunne telle dpo nå 🤩 Krysser fingrene for dere 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 6. januar 2021 #1062 Del Skrevet 6. januar 2021 Er så så spennende å følge deg! 🤩 krysser fingrene og håper at dette er måneden det klaffer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 6. januar 2021 #1063 Del Skrevet 6. januar 2021 Har var det gode nyheter å lese! 🤩🎉 la oss holde oss fast i det positive og seile inn i DPO-land sammen, du ligger ikke mange dagene bak meg nå, jeg hadde EL på søndag. hva skal vi gjøre for å få tiden til å gå litt raskere, mon tro? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 6. januar 2021 #1064 Del Skrevet 6. januar 2021 Det kan godt hende det er en god taktikk ost mannen sparer seg ja 😊 det vil jo etterhvert bli dårligere kvalitet dersom man har sex ofte. Da blir den utvannet. se der ja!👏🏻 Så glad på dine vegne at du slapp å vente lenge på positiv test og på negativ igjen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #1065 Del Skrevet 6. januar 2021 Sugar&Spice skrev (16 minutter siden): hva skal vi gjøre for å få tiden til å gå litt raskere, mon tro? 😅 Nei si det. En ting jeg er glad for i alle fall er at hele neste uke skal jeg være fysisk på jobb. Da syns jeg dagene går mye raskere, jeg er mer sliten og legger meg derfor tidligere og sover mer. Mens hele denne uken har jeg hjemmekontor, og da har jeg myyye tid. Da vandrer raskt tankene og tiden går langsommere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #1066 Del Skrevet 7. januar 2021 CD 16 (1 DPO?) Yes, da er tempen på vei opp. Men det er de to påfølgende dagene jeg er mest spent. Om tempen faktisk vil bli høy og bekrefte EL 🤞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. januar 2021 #1067 Del Skrevet 7. januar 2021 Så spennende å følge med! Dette ser jo veldig lovende ut 😊 Høres veldig deilig ut skulle fysisk på jobb, enig i at det hjelper veldig på å få dagene til å gå. Interessant å lese drøftingen din rundt mengden sex i de fertile dagene. Jeg har tenkt mye på det selv, man vil jo legge opp løpet så optimalt som mulig. Dere er jo heldige som har så god statestikk over tidligere forsøk, høres ut som det kommer godt med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. januar 2021 #1068 Del Skrevet 7. januar 2021 Hurra for mulig dpo-land😁🤩 Satser på at tempen bekrefter det etter to nye målinger😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. januar 2021 #1069 Del Skrevet 7. januar 2021 Hurra for eggløsning og dpo-land! 🤩🙌🏼 Heier og håper fra sidelinja☺️🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 7. januar 2021 #1070 Del Skrevet 7. januar 2021 Spennende! Håper det blir full klaff denne gangen 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #1071 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) 2 DPO Whooo! Jeg ER i dpo-land. Tempen steg himmelhøyt i dag! Og jeg har allerede sniktestet en temp i morgen, og da setter FF kryss på EL på CD15. Tenk det. Er fortsatt ganske sykt. Nå skal det nytes, og det er helg! Første helg etter første arbeidsuke etter ferien er alltid utrolig etterlengtet. Edit: måtte endre til enda en gladnyhet. Som nevnt i desember fikk jeg bestilt meg en gynekologtime for ytterligere oppfølging (UL m/ovitrelle, kanskje mer letrozol). Det var jo stappfullt rundt nyåret, derfor fikk jeg ikke komme til denne syklusen. Så da måtte jeg forsøke å bestille til neste syklus igjen. Så det var eneste minuset med at jeg fikk tidlig EL denne gangen, at det ble rot med dette. For nå blir jo timen min 10.februar alt for sen (sannsynligvis) for hjelp, om det ikke skulle gå nå. MEN jeg måtte jo høre om å få endre time, og det gikk faktisk! Det hadde jeg ikke trodd. Så veldig glad for det. Om det ikke skulle klaffe nå, så har jeg i alle fall en gynekologtime på CD14 for neste syklus. Men åååå som jeg håper at jeg må avlyse den!! Endret 8. januar 2021 av Amatariel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. januar 2021 #1072 Del Skrevet 8. januar 2021 TGIF! Og hurra for DPO-land 😄 Nå blir det spennende de neste ukene! Så får vi håpe du ikke får bruk for timen 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. januar 2021 #1073 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg var så spent på tempen din i dag tildig at jeg måtte sjekke charten din klokken 07.30 hahah! Ble så glad da jeg så at den hadde steget så mye ❤️! Nå håper jeg virkelig at du må avlyse timen din i neste syklus fordi jeg tror virkelig dette er gullegget!! KOS deg i DPO land!! dette må du bare nyte! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 8. januar 2021 #1074 Del Skrevet 8. januar 2021 Hurra for fredag og DPO-land! Jeg er også en av de som måtte snike litt på temperaturen din i dag tidlig 🙊 ble såå glad da jeg så kjempehoppet! Håper du får noen fine dager fremover og at du kan avlyse timen i februar 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 8. januar 2021 #1075 Del Skrevet 8. januar 2021 Endelig DPO-land! Så deilig ❤️ Og så digg at den kom relativt tidlig (hvert fall til deg å være!) Satser på at spiren sitter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 8. januar 2021 #1076 Del Skrevet 8. januar 2021 Hurra! Krysser fingrene for deg denne runden 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. januar 2021 #1077 Del Skrevet 8. januar 2021 Synd det ikke har klaffer enda her 😞 men så positivt at du har hjelpemiddel med å få raskere eggløsning da👍🏻😃 jeg har virkelig troa på at en graviditet er like rundt hjørnet nå🤞🏻Det sies jo også at hvis man har tidligere eggløsning så er eggene som regel av bedre kvalitet noe som øker en graviditet og ikke minst at graviditeten holder hele veien også😊 heier og heier her jeg, og har en følelse på at du sitter med en positiv test denne syklusen🤞🏻🤞🏻Om Ikke denne syklusen så i hvertfall veldig snart 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 9. januar 2021 #1078 Del Skrevet 9. januar 2021 Hipp hurra for temperaturhopp og EL! Nyt dagene i DPO-land! Måtte det endelig bli din tur til å se en positiv test om en liten stund ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 9. januar 2021 #1079 Del Skrevet 9. januar 2021 Hurra - vi har kommet oss gjennom en DPO-dag til! Hvordan har dagen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #1080 Del Skrevet 10. januar 2021 4 DPO Det er moro å se at tempen bare øker og øker ☺️ I morges tenkte jeg ooo -så høyt! og ble glad og spent av det. Men så går jeg tilbake til de chartene jeg har bak her og ser at det slettes ikke er uvanlig på dette tidspunktet 🙄 og det betød jo ikke noe spesielt det da. Så - får bare håpe at tempen holder seg høy lenge fremover og ikke begynner å tikke ned på IKM som vanlig. Sugar&Spice skrev (12 timer siden): Hurra - vi har kommet oss gjennom en DPO-dag til! Hvordan har dagen vært? Jeg hadde faktisk hodepine så og si hele lørdagen i går 😕 Ikke noe særlig. Blir litt redusert av det, og slapp og da kommer tankene også. Så dagen gikk saakte. I dag går det bedre, og jeg har tenkt å få orden på hus og hjem. Har vært veldig slapp etter jula (100% hjemmekontor gjør det med meg). Men i den kommende uken skal jeg på fysisk jobb hver dag, så da kommer jeg til å ha mye mindre tid og være veldig sliten. Så ryddig og klessvask står på planen i dag 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå