Amatariel Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #1021 Del Skrevet 3. januar 2021 CD 12 Nå er jeg ordentlig i gang med tempingen igjen. Tok pause fra det når jeg hadde mensen og var så tidlig i syklusen når det var ferie og alt. Lagt meg kl.2 nesten hver dag i romjula, så temmelig greit å slippe å ha på ringeklokken kl.6! Men i tilfelle jeg faktisk får en noe tidlig EL her, så måtte jeg jo komme i gang igjen nå i helga. Er CD12 i dag så. Aner jo ikke når EL kommer... For å oppsummere erfaringen min med letrozol så fikk jeg EL på CD16 første gang og CD23 andre gang. Dette var enkle doser og nå har jeg jo forsøkt dobbel dose for første gang. Har såååå lyst til å få tidlig EL, eller under 20 dager i alle fall. Ettersom EL kan komme tidlig så har jeg startet med EL-testing i dag. Den ble negativ uten noe spesiell strek som kunne minne om noe snarlig spennende. Men jeg husker jo hvordan det var sist syklus! Jeg fikk jo en nesten positiv test rundt CD13 og ble helt i hundre og så gikk den ned igjen, og jeg måtte vente en hel uke på faktisk positiv test. Og den holdt seg positiv i fire dager. Herregud, orker egentlig ikke noe sånt igjen... Men skal ta en test hver ettermiddag som vanlig, så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 3. januar 2021 #1022 Del Skrevet 3. januar 2021 Så kjekt å høre fra deg! Håper dobbel dose gjør susen og at du får tidlig EL igjen (helst uten like lang topp som sist 🙈). Jeg gleder meg til å følge med og heier masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 4. januar 2021 #1023 Del Skrevet 4. januar 2021 Så spennende å teste etter eggløsning 😀 jeg håper virkelig du får positivt EL-test snart!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 4. januar 2021 #1024 Del Skrevet 4. januar 2021 Spennende, håper du får positiv El test snart!🤞😊 Godt man har noe å teste /loggføre i disse trege dagene✨ Hvorfor stresset man før i tiden, når det tydeligvis faktisk skal liiiiitt til for å bli gravid mtp det fertile vinduet🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #1025 Del Skrevet 4. januar 2021 CD 13 Takk for at dere heier og følger meg i jakten på EL! Vet jo at det kan bli kjedelig og ta laang tid. Men så håper man jo. Akkurat nå sitter jeg her og kjenner på stikking og murring. V anligvis ville jeg blitt veldig håpefull, men etter sist syklus da jeg kjente dette rundt denne tiden og det likevel tok 10 dager å få EL så tør jeg nesten ikke håpe. Men krysser fingrene for at jeg plutselig kan legge ut bilde av en fin test her. Ellers er det godt å begynne på hverdagen igjen. Ferie er det beste i verden, men veldig mange dager på rad der man skal være sosial, bare spiser tung og dårlig mat, bare sitter inne osv. gjør jo noe med hodet. Vi har hatt mye besøk i desember generelt og i jula. Man skulle nesten ikke tro at vi er midt i en pandemi sånn sett 😶 Men jeg kan forsikre om at alle har vært veldig forsiktig, det har vært nærmeste familie og vi har fulgt anbefalingene. Men vi har altså nesten ikke hatt en dag i desember (og ikke i ferien) der vi ikke har hatt overnattingsgjester. Mye bra med dette, men kjenner også at det blir mye. I dag reiser min mor hjem med fly og intet besøk i overskuelig fremtid ventes. Må brette opp ermene for å få litt tak på hverdagen igjen, med rydding av hus, få oversikt over kjøleskap osv. Var godt å sende barn på skole og barnehage i dag da. Men rødt nivå for eldste barnet og hjemmekontor på meg og mannen gjør jo at ikke hverdagen er tilbake slik den var før. Vi kan vel si at det unormale har blitt det normale, sånn koronamessig. Jeg var litt spent på om noen familiemedlemmer ville komme til å spørre om graviditet og baby ettersom vi har vært så mye sammen. Men det kom faktisk ikke! Veldig glad for det. Jeg tror nok de fleste tror vi føler oss helt ferdig. Så pustet lettet ut sånn sett, jeg vet jeg ville blitt veldig lei meg om noen hadde kommentert men skal dere ikke ha bare èn til..? Jeg har jo fortalt litt om juledagene mine her før, så orker ikke gå så mye gjennom det før. Prøvermessig var det jo tungt. Forsøkte å kose meg så mye som mulig på tross av ny syklusstart. Men jeg faller stadig vekk tilbake til tankene om at jeg skulle gått dette nye året i møte med stor mage. Det var faktisk ikke bevisst, men alkoholmessig har jeg levd som en gravid i jula. Ikke smakt en dråpe! Nå liker jo ikke jeg øl eller vin, så pleier ikke "kose" meg med det. Men vi hadde jo nyttårsfest, og jeg hadde kjøpt inn både cider og mohjito for anledningen. Men når dagen var der så kjente jeg ingen steder at jeg hadde lyst på det. Så ble bare brus på meg hele kvelden. Syns jo det var like greit, vinn-vinn egentlig. Mindre kalorier og slapp hodepine neste dag. Men rart å tenke på... at nå har jeg ikke smakt alkohol siden en lørdag i september. Så jeg skulle virkelig vært gravid i høst og vinter!! Hadde passet utrolig godt. Så er bare fortsatt veldig bitter for det. Hadde jeg visst at jeg skulle klare å bli gravid innen fristen vår til sommeren så hadde det vært greit, egentlig. Men jeg får en følelse innimellom så er SÅ STERK på at den sjansen vi fikk i sommer var den vi skulle få. At vi var så heldige å bli gravide allerede i pp2, når vi hadde en deadline og ønsket et barn så raskt som mulig... utrolig flaks. Og så blir det bare tatt fra oss. Nei, skal ha som mål i 2021 å ikke gnåle for mye om det som ikke ble. Må tenke positivt og fremover! Hvis jeg strekker 1-årsfristen vår litt slik at den når sommeren ordentlig, så har vi frem til ferien på oss. Og hvis syklusen holder seg sånn stabil som den er nå, med ca. 30-35 dager, så har jeg 6 eggløsninger igjen på meg før muligheten forsvinner. I verste fall kanskje 5 om syklusene er litt lange. Det være muligheter på det! 🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. januar 2021 Forfatter #1026 Del Skrevet 4. januar 2021 Og dagens EL-test ble veldig mye sterkere enn gårdagens! Før betød jo dette at testen kanskje blir positiv neste dag, men etter sist syklus prøver jeg å ikke få store forhåpninger... Fikk ganske sterk test på ca. samme syklusdag sist og da drøyde jo positiv test lenge. Blir veldig spennende i morgen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 4. januar 2021 #1027 Del Skrevet 4. januar 2021 Oi, så spennende!😀 det ser jo virkelig ut som om det er noe på gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 4. januar 2021 #1028 Del Skrevet 4. januar 2021 Åh, denne var jo kjempesterk 🤩 Krysser fingrene for ✨tidlig✨ EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 4. januar 2021 #1029 Del Skrevet 4. januar 2021 Oi, det var en sterk og fin test! Skjønner godt at du ikke vil bli for gira, dersom det tar lang tid likevel, men jeg har troen på positiv test innen i morgen 🤩🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 4. januar 2021 #1030 Del Skrevet 4. januar 2021 Fin test! Håper det går fort til EL nå ❤️ Og når det gjelder 6 eggløsninger: Krysser fingrene for at det klaffer med god margin! 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 4. januar 2021 #1031 Del Skrevet 4. januar 2021 Spennende med testen! Håper på positivt i morgen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 4. januar 2021 #1032 Del Skrevet 4. januar 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Og dagens EL-test ble veldig mye sterkere enn gårdagens! Før betød jo dette at testen kanskje blir positiv neste dag, men etter sist syklus prøver jeg å ikke få store forhåpninger... Fikk ganske sterk test på ca. samme syklusdag sist og da drøyde jo positiv test lenge. Blir veldig spennende i morgen! Ojj, den er jo kjempesterk 😅🤩🤞 aksjer i kveld ja? 😁😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #1033 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) CD 14 Ettersom testen ble så sterk i går ettermiddag, ble jeg for nysgjerrig i morges og tok en test da jeg sto opp. Utrolig herlig! På morgenurin, ikke verst! Så dette gjorde dagen!! Sååå glad for at jeg slipper å vente enda en uke på EL! Nå håper jeg bare at testen ikke forblir positiv i 4 dager! Kravstor skal man være Hvis jeg kan få EL om to dager (CD16) så blir jeg glaaaaad. Vet forøvrig ikke om det var dobbel dose letrozol som hjalp til her (fikk jo EL på CD16 i november med enkel dose), men uansett så virker det som kroppen fortsatt holder på med annenhver tidlig-sen EL. Endringen på letrozol er at når denne tidlig/sen er. Og det er tidligere. Og da føles det mer greit. Men håper det kan klaffe nå da, så slipper jeg en litt senere EL neste måned. Her er forøvrig charten min. Bra jeg kom i gang med tempingen igjen etter ferien, passet greit sånn sett ja. Og at alt julebesøket har dratt hjem. Og hjemmekontor på både meg og mannen Endret 5. januar 2021 av Amatariel 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 5. januar 2021 #1034 Del Skrevet 5. januar 2021 Åååå så utrolig gøy!! Du fortjente virkelig positiv test nå og så håper jeg virkelig på en negativ test så fort som mulig ❤️ Gleder meg til å følge deg i dpo land! Hadde vært bra å starte nyåret med en positiv g test ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #1035 Del Skrevet 5. januar 2021 Lillra skrev (1 minutt siden): Hadde vært bra å starte nyåret med en positiv g test ❤️ Ja det hadde vært magisk! Om 2021 kunne startet like bra som 2020 sluttet dårlig så hadde jeg blitt evig takknemlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. januar 2021 #1036 Del Skrevet 5. januar 2021 Hurra! Herlig med tidligere eggløsning, det var gode nyheter! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 5. januar 2021 #1037 Del Skrevet 5. januar 2021 Yaaay! Så herlig med eggløsning 😍 Krysser fingrene for negativ test i morgen 🤞🏻 Nå blir det spennende å følge med på deg fremover, det hadde vært så gøy om du startet 2021 med en hemmelighet i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 5. januar 2021 #1038 Del Skrevet 5. januar 2021 Hurra, nå ble jeg glad! Krysser alt jeg har 😍🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. januar 2021 #1039 Del Skrevet 5. januar 2021 Hurra for eggløsning😁🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 5. januar 2021 #1040 Del Skrevet 5. januar 2021 Hurra!! Utrolig hyggelig nyhet! Nå håper jeg egget modnes fort og slipper taket sånn at du blir med i DPO-land Nyt pausene på hjemmekontoret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå