Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Jeg satt den kl.21 den 26. april. Så i kveld er det akkurat 10 døgn siden. Jeg fikk EL dagen etter jeg satt ovitrelle (som gynekologen mistenkte, fordi det var så modent)

Å.. nei da jekker jeg gleden  ned et par hakk. 😔Håper så på dine vegne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åneiånei kjære deg, dette her er jo altfor spennende!😨 Mener å ha lest at du tidligere har skrevet at du føler de vanlige babyplan-testene er bedre enn tidligtestene, og at de faktisk ikke slår ut senere?😬 Tenk hvis!! Men forstår usikkerhet din nå ved at du har brukt ulike tester her nå, uff... Men åhhh, håper virkelig så for deg her nå🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aii, blir veldig spennende å se hva testen din sier i morgen nå da! 😯🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tenk om!!😭 krysser fingrene for at du ser noe i morgen 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All hell og lykke til i morgen! ❤️ Håper så veldig at du får en liten babystrek!! 🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 DPO

Neeeida, ikke noe spennende å melde om 😑
Jeg har virkelig glemt hvor irriterende denne dagen er! Jeg har sånn håp (fordi jeg har testet svakt positivt 9 dpo maaange ganger før), men samtidig er mitt friskeste minne i fjor sommer da jeg ikke så noe før 11 dpo. Så prøver å være realistisk. Men når urinen min så ganske bra ut i morges og jeg likevel må konkludere med negativ test så blir jeg veldig skuffet! Minn meg på at jeg ikke skal teste før 11 dpo neste gang! 

For jeg tror nok dessverre det blir en neste gang. Jeg har stirret på testen lenge i dag, i alle vinkler og i alt lys som er å finne. Har gått litt frem og tilbake for tenkte plutselig er det ikke noe der? Nei? Jo? Nei. Argument for at det faktisk ikke er noe der er at jeg ikke klarer å se noe på testen alene. Men når jeg legger den i testrekke så syns jeg plutselig at jeg ser en skygge 🙄 Øynene er altså alt for påvirket, når jeg sammenligner med andre og vet så godt hvor streken skal være.

Håpet er altså ikke ute. I morgen er siste dag med håp, så da får jeg svaret. Bare gruer meg så fælt til dagene fremover med visshet om ingen graviditet og før mensen kommer (og selvfølgelig under mensen, blæææ).

Tempen er utrolig lik som vanlig. Ikke noe bra tegn sånn egentlig altså. Joda, den er høy, men den pleier ikke gå ned før 12 dpo som dere ser.

10dpo.JPG.63a2fcd4c7e5add88c19a55ad00deae6.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med den negative testen nå i morges, og særlig etter den forvirrende tidligtesten i går ettermiddag. Men som du sier, håpet er ikke ute enda 💞 Vurderer du å ta test i ettermiddag også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (Akkurat nå):

Vurderer du å ta test i ettermiddag også? 

Ja jeg tenker jeg må prøve 😝 Men kanskje en vanlig test da, og ikke en tidligtest, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Ja jeg tenker jeg må prøve 😝 Men kanskje en vanlig test da, og ikke en tidligtest, eller?

Jeg ville tatt en av hver 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (3 minutter siden):

Jeg ville tatt en av hver 😅

Ja kanskje det blir det!

Klink skrev (2 minutter siden):

Var det tidligtest i dag tidlig da? 

Nei i dag tidlig var det en vanlig babyplanstrimmel, som går inn i den testrekken jeg har tatt hele dpo-land.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Ja kanskje det blir det!

Nei i dag tidlig var det en vanlig babyplanstrimmel, som går inn i den testrekken jeg har tatt hele dpo-land.

Å, men trodde det var tidligtester man burde bruke så tidlig for å få strek jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Å, men trodde det var tidligtester man burde bruke så tidlig for å få strek jeg. 

Må teste med samme type test hele veien. Jeg har jo testet siden EL-dagen for å teste ut ovitrelle. Bruker ikke tidligtest på dèt ;) Det at jeg plutselig tok en tidligtest i går ettermiddag var jo helt fjernt. Ekstrem stor sannsynlighet for at det jeg så på den var ovitrellerest.

Det er med helt vanlig 25 miU-tester jeg har testet positivt 9 dpo flere ganger før. Alltid forholdt meg til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå etter tørk syns jeg at jeg kan skimte noe i noe lys og enkelte vinkler. Får absolutt håp... skummelt. Forsøkt å ta mange bilder også, men det fungerer ikke. Helt umulig å fange på kamera... så det er vel et tydelig svar på at det ikke er reellt.

Når det gjelder tidligtesten jeg tok i går ettermiddag så er det absolutt noe der nå. Den er ikke helt blenda. Men var jo dette med at den nok akkurat har klart å fange opp ovitrellen da...
Når det gjelder å tolke tester etter tørk og tidsfrist så bryr jeg meg ikke noe om det. Av ALLE ganger jeg har testet positivt så har alltid testene være lettere å tyde ved tørk. Ikke annet å gjøre enn å vente... vente.gif.ae5f62892f1c5c5a1ed579fe359f26d2.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det skulle vært mulig å bare få vite om det har klaffet eller ikke med en gang. Tenker på deg som har prøvd over såpass lang tid nå at de må være helt uutholdelig disse dagene her.. 😔 Du får fortsette å teste og så krysser jeg alt jeg har her for at den svake streken skal dukke opp også de vanlige strimlene 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så skummelt, men samtidig så deilig med et lite håp! Du har vel aldri skimtet noe svakt tidligere? Og ovitrellen din har jo alltid vært ute ganske tidlig... Åh, jeg krysser alt jeg har! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...