Amatariel Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #2221 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg fant forresten tre stk kapsler med cyclogest (progresteron) i skapet etter i fjor sommer. Så da valgte jeg å ta en ved leggetid i går, og skal ta en i dag også. Føler bedre å få det i meg mens jeg venter på Medicus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. mai 2021 #2222 Del Skrevet 9. mai 2021 Gratulerer igjen kjære deg 🥰🎉 det skal bli så gøy å følge deg framover! jeg unner deg dette så mye 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 9. mai 2021 #2223 Del Skrevet 9. mai 2021 Amatariel skrev (44 minutter siden): I dag var det så gøy å tempe, for ENDELIG fikk jeg en temp som skiller seg ut fra de andre. Åh så lenge jeg har ventet på det. Basaltemperaturen min har jo vært sååå (irriterende) jevn og lik hver syklus. Men i dag gikk den ikke ned som den pleier 😁 Men best av alt denne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. mai 2021 #2224 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Ååh igjen må jeg gratulere så masse kjære fine du 🥰❤️ Tenk det skulle skje deg igjen 💖 Så fint at du fant et par kapsler du kan ta mens du venter, men blir ekstra spennende å se om du faktisk får tak i progesteron i tablettform som gyn har sagt du kan få 😊 Gleder meg til du er rundt 17-20 dpo og se hele testerekken fra 1dpo til streken er blitt skikkelig sterk igjen! 🤩 Endret 9. mai 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #2225 Del Skrevet 9. mai 2021 Niny skrev (2 minutter siden): Gleder meg til du er rundt 17-20 dpo og se hele testerekken fra 1dpo til streken er blitt skikkelig sterk igjen! 🤩 Ja jeg også! 😁 Det er jo morsomt, for denne gangen bestemte jeg meg for å ta en test hver eneste dag fra EL. Det har jeg ikke gjort siden 2014 da jeg ble gravid med minsta. Alle de andre ovitrelle-rundene her i år så droppet jeg en del dager imellom der fordi det var kjedelig med blanke tester. Men denne gangen virket det som medisinen trakk bedre inn i kroppen, så da valgte jeg å bare teste hver dag, i håp om å få en veldig fin fullverdig testrekke der streken skulle komme tilbake igjen. Og tenk at det ble sånn! 🧡 Skal vise frem rekken etterhvert her, må bare få litt mer styrke der - strimlene er jo egentlig temmelig svake her ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 9. mai 2021 #2226 Del Skrevet 9. mai 2021 Åååååååh jaaaa HURRA!!!!! 🥰 Jeg er så glad på dine vegne, endelig! Nå må vi bare vente og vente og vente på at lille holder seg fast inni der, men at digital slår ut - ÅH så bra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 9. mai 2021 #2227 Del Skrevet 9. mai 2021 Et rungende hurraaaaa 😍😍😍 Endelig fikk du strekene dine igjen ❤️ Masse masse lykke til, Amatariel. Håper du finner rom i hverdagen for å ta litt ekstra vare på deg selv i hele prosessen, for det er slitsomt nok å tenke tenke tenke og telle dager fremover. Egenpleie er viktig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. mai 2021 #2228 Del Skrevet 9. mai 2021 Gratulerer så my dette er så fortjent nå! Er så glad på dine vegne! Er så meningen at du skal få sistemann ❤️ Gleder meg til å følge deg videre og med alle de magiske tingene med å gå gravid🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 9. mai 2021 #2229 Del Skrevet 9. mai 2021 Sååå stas med digital test ❤️ Kjekt å se at så mange heier deg fram - du må så absolutt ta til deg hvor satt pris på du er her på prøveforumet! Har personlig lært så mye av deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 9. mai 2021 #2230 Del Skrevet 9. mai 2021 Gratulerer så mye 😍😍😍😍 helt fantastisk at du ble gravid nå! Veldig glad på dine vegne🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #2231 Del Skrevet 9. mai 2021 I kveld var søsteren min på besøk, og da fortalte jeg nyheten til henne! Vi har jo fulgt hverandre siden pp1, delt alt fra EL-tester og alt underveis, så det var egentlig veldig rart å ikke si noe på fredag/igår da jeg begynte å skjønne dette. Men ville så gjerne ta det IRL i dag ❤️ Jeg sa at jeg vet det er tidlig, men at jeg hadde en gave til babyen hennes. Å, sa hun og smilte og ble nysgjerrig. Så da viste jeg henne testen og sa at gaven var et søskenbarn Da ble hun jo sååå rørt, og vi koste oss masse i timene fremover med å skravle og drømme om fremtiden. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 9. mai 2021 #2232 Del Skrevet 9. mai 2021 Det er så utrolig oppløftende å titte innom her nå 😍 Gratulerer igjen så mye - og så deilig å se det med en digital test! Nå skjønner jeg også hva den følelsen dreier seg om! Så utrolig koselig at du har en søster å dele disse tingene med. Og så fint at dere fikk tid til å drømme litt og planlegge fremover! Jeg har tre brødre, men vi venter nok til det er litt tryggere før de får vite noe. Har fortalt det til barndomsvenninna mi da, og vi har hatt lange samtaler over helgen og det er godt å dele det med noen, selv om hun nå bor langt unna. Uansett, masse mer babystøv herfra 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #2233 Del Skrevet 9. mai 2021 Fhuzzy skrev (4 minutter siden): Jeg har tre brødre, men vi venter nok til det er litt tryggere før de får vite noe. Har fortalt det til barndomsvenninna mi da, og vi har hatt lange samtaler over helgen og det er godt å dele det med noen, selv om hun nå bor langt unna. Ja det er så fint å ha èn nær person å kunne dele dette med. Det blir ingen andre som får vite det herifra på leeenge nå så. Vil jo egentlig at de kommende søskene skal være de neste som får vite, og dèt blir lenge til det (vil ikke risikere å måtte reversere nyheten igjen). Så planen er egentlig å gjøre som sist - vente til etter OUL. Så får vi se om vi kommer oss igjennom sommeren uten å fortelle noe (skal være med mye familie på ferie). Formen min har jo også mye å si. Var så oppgående sist (kjente ingenting av svangerskapet før uke 18 liksom og de første sparkene kom). Og da er det mye lettere å skjule ståa lenge. Mens med nr.2 var jeg kjempedårlig og kastet opp hver dag i første trimester. Da blir det vanskelig igjen å skjule det... Så jeg må nesten se an dette. Men målet er å vente til etter OUL 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2021 #2234 Del Skrevet 9. mai 2021 Gratulerer, så fantastisk å komme inn her💗💗💗!!! Dette var helt supert!! Veldig glad for deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 10. mai 2021 #2235 Del Skrevet 10. mai 2021 Gratulerer!!!!!!! Så utrolig gøy 🥰🥰 dette fortjener du virkelig 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #2236 Del Skrevet 10. mai 2021 13 DPO Det går heldigvis fremover ☺️ Syns det er bra økning på CB pluss-testen. Dette er fra 10 og 13 DPO: Gleder meg til i morgen, da føler jeg at jeg kan slutte å telle dpo, men begynne på svangerskapsuker! Herlighet som jeg har lengtet etter å være "på den andre siden" igjen. Etter MA'en i august var jeg helt desperat etter å komme tilbake igjen. Tenk at det måtte ta 9 måneder før jeg kom hit igjen! Veldig glad jeg ikke visste det da... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. mai 2021 #2237 Del Skrevet 10. mai 2021 Nydelig test! Dette unner jeg deg så innmari ❤️ Skal bli så spennende å følge med på deg videre i svangerskapet, @Amatariel! Tenk at du er gravid, wihuuu Har du noen symptomer eller? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. mai 2021 #2238 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Så finfin økning! 🥰 Så utrolig flott at det endelig gikk. 9 måneder er lenge og vente, men så utrolig verdt det når man holder den positive testen i hånda ❤ Endret 10. mai 2021 av Atticmess Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #2239 Del Skrevet 10. mai 2021 SUPERMIRI skrev (1 minutt siden): Har du noen symptomer eller? 😄 Absolutt ikke! Mensenmurringene i korsryggen er på plass, og mensenkvisen er også midt i ansiktet som den pleier. Ikke så mye som en halv øm pupp en gang... Jeg pleier ikke kjenne så mye før det går noen uker, men i sommer hadde jeg ømme bryst i det minste. Men ingenting nå. Mener jeg ble litt trøtt rundt uke 7 sist også, så vi får se denne gangen... Når det gjelder kvalme så har også det vært veldig forskjellig. Med nr.2 kastet jeg opp daglig i første trimester (kjempegøy på bussen på vei til jobb hver morgen). Mens med nr.3 var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Husker jeg brakk meg èn gang i uke 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. mai 2021 #2240 Del Skrevet 10. mai 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Absolutt ikke! Mensenmurringene i korsryggen er på plass, og mensenkvisen er også midt i ansiktet som den pleier. Ikke så mye som en halv øm pupp en gang... Jeg pleier ikke kjenne så mye før det går noen uker, men i sommer hadde jeg ømme bryst i det minste. Men ingenting nå. Mener jeg ble litt trøtt rundt uke 7 sist også, så vi får se denne gangen... Når det gjelder kvalme så har også det vært veldig forskjellig. Med nr.2 kastet jeg opp daglig i første trimester (kjempegøy på bussen på vei til jobb hver morgen). Mens med nr.3 var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Husker jeg brakk meg èn gang i uke 30 Så godt at du hvertfall har gode erfaringer med ingen symptomer - at det er normalt det óg 😄 Er jo mange, inkludert meg selv, som ble litt (veldig) bekymret over manglende symptomer i starten. Blir spennende å se hvordan formen din blir utover. Får håpe det blir et svangerskap som du kan nyte i aller best mulige grad, ettersom det er din sistemann ❤️ Dette er så stas!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå