Juss-jenta Skrevet 7. mai 2021 #2161 Del Skrevet 7. mai 2021 JAAA!! 😍 Endelig!!! Gratulerer så masse kjære Amatariel! ❤️ Nå må denne spiren klore seg fast og vokse seg stor og sterk! Jeg har skikkelig godfølelsen på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 7. mai 2021 #2162 Del Skrevet 7. mai 2021 Ååå, ser godt streken på alle testene! Dette er jo helt fantastisk, unner deg dette såå 🎉❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. mai 2021 #2163 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg tror du er gravid 😀 Blir spennende å se i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 7. mai 2021 #2164 Del Skrevet 7. mai 2021 Å fy f.... Hvis det er lov å si 😁😁😁😁😯😯😯🤩🤩🤩 Det der må jo være babystrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 7. mai 2021 #2165 Del Skrevet 7. mai 2021 Kom inn hit i kveld og hadde et par dager innlegg å ta igjen.. Herreguuuud som pulsen økte etterhvert som jeg skjønte hvordan dette kanskje bar ad. Så vanvittig spennende!!! Jeg ser streker på alle testene!!! Dette er så utrolig, fantastisk fortjent! Etter et så turbulent år!! ❤️❤️ Håper du får sove godt i natt, til tross for at du sikkert ikke kan vente til i morgen tidlig og ny test 🤞🤞🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 7. mai 2021 #2166 Del Skrevet 7. mai 2021 SÅ GØY! Gratulerer! 🥳🥰🥳🥰🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 7. mai 2021 #2167 Del Skrevet 7. mai 2021 Hyggeligste nyheten å få på en fredagskveld! Gratulerer så inderlig mye med positive tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 7. mai 2021 #2168 Del Skrevet 7. mai 2021 JAAA 🥺❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 7. mai 2021 #2169 Del Skrevet 7. mai 2021 Nå trakk jeg ordentlig ordentlig på smilebåndet her, er fryktelig glad på dine vegne! Wohoo, gratulerer så mye!!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 7. mai 2021 #2170 Del Skrevet 7. mai 2021 Oioioi, endelig fikk du posetive tester 🥰 Så utrolig glad på dine vegne, dette fortjener du! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 7. mai 2021 #2171 Del Skrevet 7. mai 2021 Kjære fine snille deg ❤️ Jeg tar meg den frihet og gratulerer deg!! 😄 Selv om det er tidlig, så ser jeg jo tydelig strekene! Hallo ❤️ Blir helt rørt... Gleder meg til å se i morgen 😄 Også i helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 8. mai 2021 #2172 Del Skrevet 8. mai 2021 Gratulerer så mye! 😍 Det var utrolig fortjent at det endelig skulle gå. Nyt den spennende tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 8. mai 2021 #2173 Del Skrevet 8. mai 2021 Åhh, kjære @Amatariel😭😭 Gratulerer såå mye gode du! Endelig ser det ut som om det er din turDette var virkelig fantastiske nyheter å våkne opp til!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. mai 2021 #2174 Del Skrevet 8. mai 2021 Sitter klar og venter på dagens strek 😁😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 8. mai 2021 #2175 Del Skrevet 8. mai 2021 🙏🙏🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 8. mai 2021 #2176 Del Skrevet 8. mai 2021 Litt redd for å gratulere for tidlig, men så tillater jeg meg å glede meg på dine vegne likevel ❤️ Det er så fortjent at det er din tur nå! Følger spent med 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #2177 Del Skrevet 8. mai 2021 11 DPO I går la jeg meg veldig tidlig, var i seng kl.22.30. Ikke helt vanlig på en fredag akkurat, men jeg var helt utslitt mentalt. Jeg talte at jeg til sammen tok 8 forskjellige tester i går, og med tanke på hvor mye tid jeg brukte på å vri, myse, tolke, prøve å ta bilder osv. Puh! Sovnet egentlig raskt, men våknet maange ganger i natt. Men det var liksom en god oppvåkning om dere skjønner. Vanligvis er jeg så spent før testing sånn (spesielt natt til 11 dpo når jeg tenker jeg skal få svar), men denne gangen fikk jeg jo virkelig se positive tester allerede i går. Så da jeg våknet bare tenkte jeg shit- det er ingen drøm, jeg tror jeg er gravid, og så sovnet videre. Gikk på do kl. 5 da, men det var nesten litt kalkulert. Få ut den verste brusurinen... Tempet som vanlig, og så havnet jeg i en skikkelig komasøvn utover morgenen her. Trodde aldri jeg skulle klare det da jeg la meg så tidlig, men var nok pga. de mange oppvåkningene i natt. For våknet plutselig ikke før kl. 9.30. Da først ble det testing. Ikke like knallgul urin som i går ettermiddag, men den fikk duge. Og når resultatet faktisk BLE to streker på strimmelen så konkluderer jeg med at det 100% ikke er ovitrellerester Jeg har altså klart å bli gravid!! Et hinder som jeg har brukt aaaalt for mange måneder å overkomme. Nå er det bare å krysse alt vi har for at denne holder. For dette er siste mulighet altså. Om jeg mister denne så blir det ikke mer prøving. Jeg tok bare to strimler i dag, for det er nok for meg for å få den bekreftelsen jeg ønsker. Neste steg blir å følge med på økning, og da må det gå litt tid. Jeg tror forresten dette ville slått ut på en digital nå, men jeg skal vente med den til i morgen. For det er i morgen tidlig jeg tenker å fortelle mannen, og på ettermiddagen kommer min søster på besøk. Vil vise dem begge to en positiv digital test Det var en vanlig BP-strimmel og en tidlig jeg tok i dag: De er litt sterkere i virkeligheten, og når jeg legger de i testrekken så er de sterkere enn i går morges (og ca. like sterk som de på ettermiddagen tatt i sterk konsentrert urin). Så det ser bra ut! Og her syns jeg vi forresten atter igjen får se at en tidligtest fra BP slett ikke er noe bedre enn en vanlig test. Jeg hadde egentlig sluttet å kjøpe dem etter at flere her inne erfarte dette og det da var bortkastet ekstra penger, men de sender jo gratiseksemplarer avgårde i pakningene sine. For både i går og i dag syns jeg disse to strimlene ser veldig like ut. Tidligtesten slo i alle fall ikke ut noe tidligere enn den vanlige testen. Tempen er forresten helt som vanlig i dag også, men det er i morgen den pleier å traske nedover igjen når mensen kommer. Gleder meg til å forhåpentligvis oppleve at den denne gangen ikke går ned! 😊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 8. mai 2021 #2178 Del Skrevet 8. mai 2021 Har vært så spent på livstegn fra deg i dag! Tenk at det ser ut til å klaffet for oss begge da! Det var vel kanskje noe med den der supermånen likevel? 🥰 Skjønner at du er litt avmålt enda som har den historikken du har, men jeg har troa på at det vil gå veien for deg denne gangen 😍🤞🏼 gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 8. mai 2021 #2179 Del Skrevet 8. mai 2021 Wohooo!!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 8. mai 2021 #2180 Del Skrevet 8. mai 2021 Fine fine gravidstreker ❤️ Gratulerer så mye! Og så hyggelig å fortelle til både mannen og søsteren din i morgen, kan tro det blir god stemning 🥰 Dette unner jeg deg🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå