bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #2141 Del Skrevet 7. mai 2021 Endelig ble det din tur!! Kjære, fine, gode Amatariel! ❤️ Gratulerer så mye med lille sistemann på vei! 😭 Jeg har ikke ord! Dette unner jeg deg av heeeele mitt hjerte! For et lite mirakel!! Sitter her med gåsehud og tårer i øyene. Endelig, endelig, endelig! Tenk for en historie du har å fortelle den lille etterhvert, på nest siste forsøket dukket det virkelig endelig opp to streker. Denne lille var nok ment til å komme sent men godt. Nå får du jo gå gravid sammen med venninnen din også! For et lykketreff! Sender deg verdens største gratulasjonsklem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2142 Del Skrevet 7. mai 2021 Love90 skrev (4 minutter siden): nå tenker jeg du er sååå glad og lettet! Jeg vil bli det etter hvert i alle fall. Nå er jeg mest sjokka og klarer ikke helt tro det..? Jeg må nok definitivt få noen flere dager med strek, og selvfølgelig digital. Syns det er skummelt at jeg bare er 11 dager etter ovitrelle, selv om til og med jeg innser at dette er tydelige streker som tvilsomt er det. Og med min flaks blir det kanskje en kjemisk også... Men TAKK for gratulasjoner til alle i alle fall, det føles veldig rart at det er til meg. bittelillebolla skrev (1 minutt siden): Nå får du jo gå gravid sammen med venninnen din også! For et lykketreff! Sender deg verdens største gratulasjonsklem! Livet er hardt og brutalt... i dag fikk hun konstatert MA på UL Så har brukt litt tid i formiddag på å trøste. Veldig surrealistisk. Og en tydelig påminnelse over hvor raskt en situasjon kan snu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 7. mai 2021 #2143 Del Skrevet 7. mai 2021 Nå Vil jeg tro hele prøversamfunnet på KG feirer deg! GRATULERER!!! ❤️❤️❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. mai 2021 #2144 Del Skrevet 7. mai 2021 Hahahahahaaaaaaa! 😁 ENDELIG! Nå ble jeg så innmari, INNMARI glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 7. mai 2021 #2145 Del Skrevet 7. mai 2021 Sååååå fine streker på alle testene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. mai 2021 #2146 Del Skrevet 7. mai 2021 ❤️❤️❤️🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 7. mai 2021 #2147 Del Skrevet 7. mai 2021 Så utrolig, utrolig gøy, og ikke minst: endelig din tur!! 💕💕 Nå blir det spennende dager fremover, men jeg er ganske sikker på at denne spira er ment å være 😊❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 7. mai 2021 #2148 Del Skrevet 7. mai 2021 Åååh... Herregud! Uten tvil 😍🥰🎉🎉🎉🎉 for en fredag! 🎉🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 7. mai 2021 #2149 Del Skrevet 7. mai 2021 Gratulerer så mye!!! 🤩👏😍 dette var så innmari fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. mai 2021 #2150 Del Skrevet 7. mai 2021 Fantastisk nyhet! Gratulerer så mye 🙌🙌😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2151 Del Skrevet 7. mai 2021 Tenk at det kan virke som du ER sanndrømt @Sovia! Nå må du bare skynde deg å drømme om alle de andre prøverne her inne også! ♥ Og supermånen var virkelig super @bittelillebolla! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttifrutti90 Skrevet 7. mai 2021 #2152 Del Skrevet 7. mai 2021 Herregud, nå ble jeg så glad at det kom en tåre❤️ Gratulerer så mye! Dette har du fortjent 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 7. mai 2021 #2153 Del Skrevet 7. mai 2021 Helt uten ord her, bare helt rørt på dine vegne og krysser virkelig alt som krysses kan for at du har vært igjennom nok dritt oppigjennom. Så denne aller siste, på nest siste forsøket, må virkelig gjøre alt for å klore seg fast og vokse som bare det! ❤️ Om ikke annet får du oppleve dette med din søster 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #2154 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (15 minutter siden): Og supermånen var virkelig super @bittelillebolla! Ja! Tenk det! 💛 Synd den kommer så sjelden, og at det er enda sjeldnere man får EL akkurat på den datoen. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2155 Del Skrevet 7. mai 2021 Om noen vil delta i denne tråden så blir jeg takknemlig for det 😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2156 Del Skrevet 7. mai 2021 Niny skrev (19 minutter siden): Om ikke annet får du oppleve dette med din søster 💖 Ja det blir helt magisk! Egentlig alt jeg har ønsket meg siden vi snakket sammen i mai i fjor og plutselig fant ut at vi begge akkurat hadde blitt prøvere! Litt sårt at det ikke blir samme årskull, men jeg vet at dette ikke vil ha noe å si fremover. Helt klart viktigst at jeg i det hele tatt får en sistemann, og de vil jo vokse opp veldig tett sammen med bare 2 måneders faktisk aldersforskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 7. mai 2021 #2157 Del Skrevet 7. mai 2021 Herremin ❤ Fulgt med en stund. Jeg kan nesten ikke tro det! Gratulerer ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 7. mai 2021 #2158 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg blir så glad og rørt på dine vegne 🥰 Denne positive testen fortjener du og jeg håper babystreken bare blir sterkere og sterkere, fordi den er der - helt tydelig 😍 og vet du hva? Du har litt av en heiagjeng her på KG som feirer dette med deg idag 🥳 Gleeeder meg til å høre mannens reaksjon 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 7. mai 2021 #2159 Del Skrevet 7. mai 2021 Nei men herregud🤩🤩🤩 Jeg ser strek på alle testene😍🥳 Gleder meg på ny oppdatering i morgen❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 7. mai 2021 #2160 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg har fulgt stille, men ivrig med fra sidelinja - og NÅ må jeg bare si noe: gratulerer hjertelig og inderlig❣️Vi er mange som unner deg dette på det varmeste❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå