HannaNO Skrevet 7. mai 2021 #2121 Del Skrevet 7. mai 2021 Du kan ikke ta en first response-test, da?? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2122 Del Skrevet 7. mai 2021 HannaNO skrev (Akkurat nå): Du kan ikke ta en first response-test, da?? 😄 Du kan tro jeg har vurdert det... men skal klare å holde meg til i morgen før jeg tar dèn i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 7. mai 2021 #2123 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Du kan tro jeg har vurdert det... men skal klare å holde meg til i morgen før jeg tar dèn i alle fall. Hehe, kan se for meg det har vært oppe til vurdering ja - man blir jo helt gal! Jeg kan skimte en strek. Krysser alt jeg har for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. mai 2021 #2124 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Er så glad for å ha dere her inne som heier og følger med! Tror jeg hadde blitt tullerusk uten. Denne fredagen skal visst ikke gå til så mye annet enn å glo på tester... For før lunsj her nå måtte jeg på do og tisset da i kopp for å se på urinen. Hadde ikke drukket noe siden jeg sto opp. Så den ble jo veldig mørk gul da, litt mer enn i morges. Så da klarte jeg ikke å la være å ta en test... men tok bare èn. Om jeg skal ta flere så får det bli i ettermiddag. Jeg tok en vanlig 25 mIU-babyplan test. Og denne syns jeg at jeg kan se mer på enn den i morges. Som jeg nevnte da så var jeg veldig frem og tilbake om jeg så noe eller ikke, og konkluderte med at jeg ikke så noe. Det kan jeg ikke gjøre med denne. Jeg mener at jeg ser NOE. Men det er altså såååå vanskelig å fange det på noe kamera. Har sikkert tatt 20 bilder, men ser plutselig ikke streken selv lenger når jeg ser igjennom linsen, så er vanskelig. Men på dette tror jeg kanskje at det jeg ser kan skimtes. Hva tenker dere? (takknemlig for ærlighet om dere faktisk ikke ser noe) Testen over er helt uredigert, men under her er samme bildet der jeg har skrudd på kontrast og lys. Ser streken da, men vet ikke om det telles når man redigerer sånt!? Jeg har aldri forsøkt å gjøre dette før... Jeg ser også strek på begge bilder. Den øverste veeeeldig svak. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 7. mai 2021 #2125 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg måtte inn her også for å sjekke oppdatering og hormonene gikk helt ut av balanse når jeg igjen greide å se streken. Sitter her og tørker tårer for jeg SER jo en svak strek der! 🙈🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 7. mai 2021 #2126 Del Skrevet 7. mai 2021 Ååå, så utrolig spennende!! Jeg ser også strek på bildene! Jeg fikk av og til skyggestreker på tidligtestene til babyplan. Men fikk ikke det på den vanlige testen ☺️ Jeg håper virkelig at streken blir sterkere innen i morgen! Sender deg masse babystøv ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 7. mai 2021 #2127 Del Skrevet 7. mai 2021 Heia ☺️nå er det lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar her. Men dette var spennende altså. Har virkelig troa. Som alle måneder. Men ekstra mye nå. Jeg kan skimte noe på den testen😍skjønner godt du blir testgal. Kjenner meg så igjen i det😅😅 her skal det testes om noen dager🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 7. mai 2021 #2128 Del Skrevet 7. mai 2021 Oh shit.. Jeg kan se noe både på den øverste og den under ja... Så spennende!! 😁😁🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 #2129 Del Skrevet 7. mai 2021 Wow, jeg fikk ikke studert testen din før nå og ja, jeg ser strek på begge! Spennende!! 😍 Tester du mer i ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2130 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg tror kanskje jeg kan være gravid! På ettermiddagens tester så ser jeg sterkere strek, og da kan det vel ikke være ovitrelle igjen..!? Først tok jeg de to strimlene Vanlig BP Tidlig BP Og når jeg klarte å se strekene ganske lett på disse - UTEN å myse og vri i alle vinkler som tidligere i dag, så måtte jeg jo ta noen andre tester også. First Response Clearblue pluss Hvis dette faktisk er sant så har jeg testet positivt for 8. gang i mitt liv, og det er bare alt for ufattelig til å ta innover meg Blir utrolig spennende å se i morgen om strekene fortsatt er der evnt. kanskje blir et snev sterkere. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 7. mai 2021 #2131 Del Skrevet 7. mai 2021 Ser strek på alle testene!! Nå måtte jeg faktisk felle noen tårer her! (sånn passe hormonell ja) du fortjener så sinnsykt at dette er en babystrek ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. mai 2021 #2132 Del Skrevet 7. mai 2021 Herreguuud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 #2133 Del Skrevet 7. mai 2021 Yaaay!!! 👏🏼❤️🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. mai 2021 #2134 Del Skrevet 7. mai 2021 Her er det jo tydelige streker på alle😀 jeg tror du er gravid! 👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. mai 2021 #2135 Del Skrevet 7. mai 2021 Grattis!!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 7. mai 2021 #2136 Del Skrevet 7. mai 2021 Iiihhh!!! 🥳🥰🎉 Det kom noen tårer her og gitt! Krysser fingrene for at spiren holder seg fast 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. mai 2021 #2137 Del Skrevet 7. mai 2021 GÅSEHUD OVER ALT! GRATULERER😍😭😍 jeg ser strek på ALLE testene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 7. mai 2021 #2138 Del Skrevet 7. mai 2021 Å herlighet så vanvittig hyggelig 💞💞💞 Tenk så stort å få positiv test, og det er jo virkelig så hardt ønsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mai 2021 #2139 Del Skrevet 7. mai 2021 Du er gravid hurraaaaa😃 nå ble jeg sååå glad🤩 jeg hadde så god følelse på den testen du postet tidligere idag, fordi med vanlig strimmel tester får man ikke så «sterke» skygge streker 😎 nå tenker jeg du er sååå glad og lettet! Tenk rett før du hadde måtte lagt alt dette på hylla og nå blir drømmen om sistemann oppfylt🥰 dette er bare så meningen altså! Blir helt rørt og så glad på dine vegne at du fikk dette ønske oppfylt rett før du måtte ha lagt det på hylla! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 7. mai 2021 #2140 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg ser strek på alle og enhver!! Gratulerer 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå