Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Herregud dette ble spennende. Jeg ser også noe. Men som du sier, det er jo ikke så uvanlig med skyggestreker. Håper det blir tidlig test i morgen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sykt at dere ser noe på den øverste, for den klarer ikke jeg å se selv nå! (bare såvidt i IRL). Men der jeg har justert kontrasten, der ser jeg på her på bildet. Dette blir man jo heeelt koko av rabla.gif.4488f33409306569c205a479bb28af67.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den veldig godt🤩🤩 og hvis den synes bedre enn den idag tidlig så lover jo dette godt😍😍 å tenk hvis det nå bare øker og øker! Noe jeg ser for meg at den gjør nå😄 du må se an hvor mørk urinen er i ettermiddag da, for hvis den er lysere enn den du testet i må så kan det være at den blir helt blenda igjen ettersom det nå er såpass lite hcg at den må være konsentrert! Tenker den er akkurst i grende land den hcg nå for at det skal komme fram ultra svake streker som denne🤩 jeg har skikkelig troa jeg nå altså👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, dette er ulidelig spennende!!!!!!! Jeg ser strek på redigertbildet, ingen tvil.

Krysser fingrene for babystrek og ikke noe annen strek!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Helt sykt at dere ser noe på den øverste, for den klarer ikke jeg å se selv nå! (bare såvidt i IRL). Men der jeg har justert kontrasten, der ser jeg på her på bildet. Dette blir man jo heeelt koko av rabla.gif.4488f33409306569c205a479bb28af67.gif

På det andre bildet er jo steken kjempetydelig 😍 håper håper håper det er babystrek!!!!🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fredagsthriller dette er! :bond: Kan ikke en gang fatte hvordan det må være for deg! Jeg ser også noe svakt på den øverste testen! Håper så inderlig for deg/dere - det er så ufattelig fortjent! :hug::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (2 minutter siden):

du må se an hvor mørk urinen er i ettermiddag da, for hvis den er lysere enn den du testet i må så kan det være at den blir helt blenda igjen ettersom det nå er såpass lite hcg at den må være konsentrert! Tenker den er akkurst i grende land den hcg nå for at det skal komme fram ultra svake streker som denne

Ja urinen er kjempeviktig på dette tidlige tidspunktet, helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også noe på den øverste! 😁🤞 Herremingud som jeg håper for deg nå!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg ser også såvidt. Så spennende!!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe der!😊 men om det er skyggestrek eller babystrek er vanskelig å si. Ååå, så spennende! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der streken er ikke noe vanskelig å se! 😁 Nå er jeg SÅ forhåpningsfull på dine vegne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også skimte noe på første bildet! Først tenkte jeg "nei, ser ingenting" men så, så jeg nøyere, og nå klarer jeg ikke å se noe annet enn en en svak strek! Ååå, dette må å riktig veien! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh Amatariel!! 😭 Tenk at den er sterkere nå enn i dag tidlig! Kan se streken både på den øverste og den nederste! Gleder meg sånn på dine vegne til du skal ta tidligtesten i ettermiddag. Herlighet, jeg er helt overbevist om at den vil bli sterkere og at det faktisk har klaffet. Dette er altfor spennende! 🙌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også strek! Fikk frysninger på hele kroppen 🙈

Vanlig test slo forresten ikke ut på meg før jeg var 12 DPO. Testet med tidlig-test på 10 DPO som viste svak strek. Kan du ikke prøve med begge neste gang du skal teste? 
Krysser alt jeg har 🤞🏻😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sovia skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke prøve med begge neste gang du skal teste? 

Ja, skal drikke så lite jeg kan frem mot ettermiddagen her. Mitt vanlige pepsi max-glass kl.14 på fredager utgår for å si det sånn :lol: Skal ta både vanlig og tidligtest da.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også streken, svak men likevel ikke usynlig 🤩 Har heller aldri opplevd skyggestrek på babyplan, og har som deg tatt mange 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på oppdatering senere i dag 😁 Ser også streken, på begge bildene 😁 Virker lovende dette 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se strek! Det er jo ikke noe tvil om at det er noe på det øverste bildet også😍 Gleder meg til å følge med videre her i dag og i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...