Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2081 Del Skrevet 7. mai 2021 Eira2020 skrev (12 minutter siden): Tenker på deg som har prøvd over såpass lang tid nå at de må være helt uutholdelig disse dagene her.. 😔 Ja, men å ha prøvd i over ett år er nesten ikke det verste. Det er jeg på en måte "vant" med. Det verste er å vite at om det ikke går nå så har vi bare èn syklus igjen å gjøre det på. HannaNO skrev (10 minutter siden): Du har vel aldri skimtet noe svakt tidligere? Og ovitrellen din har jo alltid vært ute ganske tidlig... Ja tidligere runder med ovitrelle har den vært ute allerede rundt 6 dpo. Men denne gangen har den hengt lenger i. Kan skimte noe til og med 8 dpo, den i går morges syns jeg er blenda. Så det er veldig i overgangen dette her... Jeg tenker også at urinkonsentrasjonen har SÅ mye å si i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. mai 2021 #2082 Del Skrevet 7. mai 2021 Åååh nå er det ulidelig spennende her inne! 🙉🙉🙉🙉 Har sånn håp for deg nå! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 7. mai 2021 #2083 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (4 minutter siden): Ja, men å ha prøvd i over ett år er nesten ikke det verste. Det er jeg på en måte "vant" med. Det verste er å vite at om det ikke går nå så har vi bare èn syklus igjen å gjøre det på. Det legger jo også et ekstra press på situasjonen så klart. Men det er enda håp for denne syklusen 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. mai 2021 #2084 Del Skrevet 7. mai 2021 Men hvis det er noe veldig svakt på tidligtesten fra i går, så er det ikke sikkert det vil vises på vanlig test enda😊 selv om du syns vanlig er bedre. Syns absolutt su skal ta en i ettermiddag også ja😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 7. mai 2021 #2085 Del Skrevet 7. mai 2021 Herlighet for en thriller! Håper så veldig på en positiv test for deg i morgen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 7. mai 2021 #2086 Del Skrevet 7. mai 2021 Var det en vanlig test du brukte tidligere når den slo ut mellom dpo 9-11? Jeg bruker alltid tidlig test før IKM. Er du sikker på at du ikke skulle brukt det også i tilfelle? HCG nivået kan nok variere fra graviditet til graviditet, så selv om det har fungert tidligere er det ikke sikkert at det slår ut så tidlig på en vanlig test denne gangen? Vil ikke at du skal føle unødvendig stor skuffelse i morgen heller ❤️ Krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 7. mai 2021 #2087 Del Skrevet 7. mai 2021 Herlighet, enda mer spenning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. mai 2021 #2088 Del Skrevet 7. mai 2021 I natt drømte jeg at jeg gikk inn på charten din, og at den spratt til værs!! Ingen tvil om at du har vært mye i tankene mine i det siste. Håper sånn for deg! Så spennende at du kan skimte noe!! 🙌 Det er jo skikkelig gode nyheter. Du har ikke pleid å skrive at du ser noe, og selv om du kanskje synes det er vanskelig å stole på dine egne øyne så har jeg masse håp for deg! Du tok en tidligtest i går hvor du kunne se tydelig strek sant? Hva om du tar en tidligtest igjen i ettermiddag, og sammenligner de to tidligtestene? Om det er ovitrellestrek, så burde den være borte i dag, eller hvert fall svakere. Men om streken er sterkere på den i dag, så må det jo bety at det faktisk er en liten spire i magen din. 🙏 Tenk om!!? Sist fikk du jo ikke positiv før på 11 DPO, og at du i dag kan skimte noe på 10 DPO gir jo masse masse håp!! Tenk om dette er begynnelsen på testrekken til sistemann. Åh, for en lykke det hadde vært! ❤️ Jeg har så på følelsen at nå skjer det. Tusenvis av lykkeønskinger for neste test herfra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 7. mai 2021 #2089 Del Skrevet 7. mai 2021 Dette er jo ulidelig spennende 😅 uten å jinxe noe så hååper jeg sånn på dine vegne 😍🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2090 Del Skrevet 7. mai 2021 babycodex skrev (33 minutter siden): Var det en vanlig test du brukte tidligere når den slo ut mellom dpo 9-11? Jeg bruker alltid tidlig test før IKM. Er du sikker på at du ikke skulle brukt det også i tilfelle? HCG nivået kan nok variere fra graviditet til graviditet, så selv om det har fungert tidligere er det ikke sikkert at det slår ut så tidlig på en vanlig test denne gangen? Vil ikke at du skal føle unødvendig stor skuffelse i morgen heller ❤️ Krysser fingrene. I mine tidligere svangerskap tenker du på? Var alltid vanlige tester da. Det med tidligtest på 10 miU har jeg egentlig aldri vært borti før, før jeg i høst ble litt påvirket her inne til å innimellom prøve det. bittelillebolla skrev (25 minutter siden): Du tok en tidligtest i går hvor du kunne se tydelig strek sant? Hva om du tar en tidligtest igjen i ettermiddag, og sammenligner de to tidligtestene? Om det er ovitrellestrek, så burde den være borte i dag, eller hvert fall svakere. Ja jeg må nok prøve det. Får ta tre strimler i ettermiddag Vanlig babyplan, tidlig babyplan og onestep. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. mai 2021 #2091 Del Skrevet 7. mai 2021 Ååh, så spennende Amatariel! Håper veldig at streken på tidligtesten i går er babystrek 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mai 2021 #2092 Del Skrevet 7. mai 2021 Veldig spennende nå, håper du snart vil se en rosa strek🤩 tenker også ettersom du ikke har skimtet noe uten at du har vært gravid så kanskje er det noe som holder på å skje der nede nå og at det faktisk er noe ultra svakt som blir sterkere snart🤩🤩 krysser alt jeg har for deg nå og at du ser noe iløpet av de neste to dagene🤞🏻 Jeg testet negativ 9 dpo sist jeg ble gravid, testet da ikke igjen før 13 dpo og da var streken svak, så svak at jeg tror jeg hadde testet negativ 10 dpo og kanskje negativ 11 dpo også! Så masse håp her❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttifrutti90 Skrevet 7. mai 2021 #2093 Del Skrevet 7. mai 2021 Herlighet, dette er faktisk alt for spennende! Håper, håper, håper for deg og krysser alt jeg har🤞🏻 Personlig har jeg erfart mer konsentrert urin på ettermiddag enn på morgenen, så kanskje driste deg til en test senere i dag om du har mange liggende?👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 7. mai 2021 #2094 Del Skrevet 7. mai 2021 Herrefred så spennende det er her inne nå! 🤩🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2095 Del Skrevet 7. mai 2021 Er så glad for å ha dere her inne som heier og følger med! Tror jeg hadde blitt tullerusk uten. Denne fredagen skal visst ikke gå til så mye annet enn å glo på tester... For før lunsj her nå måtte jeg på do og tisset da i kopp for å se på urinen. Hadde ikke drukket noe siden jeg sto opp. Så den ble jo veldig mørk gul da, litt mer enn i morges. Så da klarte jeg ikke å la være å ta en test... men tok bare èn. Om jeg skal ta flere så får det bli i ettermiddag. Jeg tok en vanlig 25 mIU-babyplan test. Og denne syns jeg at jeg kan se mer på enn den i morges. Som jeg nevnte da så var jeg veldig frem og tilbake om jeg så noe eller ikke, og konkluderte med at jeg ikke så noe. Det kan jeg ikke gjøre med denne. Jeg mener at jeg ser NOE. Men det er altså såååå vanskelig å fange det på noe kamera. Har sikkert tatt 20 bilder, men ser plutselig ikke streken selv lenger når jeg ser igjennom linsen, så er vanskelig. Men på dette tror jeg kanskje at det jeg ser kan skimtes. Hva tenker dere? (takknemlig for ærlighet om dere faktisk ikke ser noe) Testen over er helt uredigert, men under her er samme bildet der jeg har skrudd på kontrast og lys. Ser streken da, men vet ikke om det telles når man redigerer sånt!? Jeg har aldri forsøkt å gjøre dette før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. mai 2021 #2096 Del Skrevet 7. mai 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Er så glad for å ha dere her inne som heier og følger med! Tror jeg hadde blitt tullerusk uten. Denne fredagen skal visst ikke gå til så mye annet enn å glo på tester... For før lunsj her nå måtte jeg på do og tisset da i kopp for å se på urinen. Hadde ikke drukket noe siden jeg sto opp. Så den ble jo veldig mørk gul da, litt mer enn i morges. Så da klarte jeg ikke å la være å ta en test... men tok bare èn. Om jeg skal ta flere så får det bli i ettermiddag. Jeg tok en vanlig 25 mIU-babyplan test. Og denne syns jeg at jeg kan se mer på enn den i morges. Som jeg nevnte da så var jeg veldig frem og tilbake om jeg så noe eller ikke, og konkluderte med at jeg ikke så noe. Det kan jeg ikke gjøre med denne. Jeg mener at jeg ser NOE. Men det er altså såååå vanskelig å fange det på noe kamera. Har sikkert tatt 20 bilder, men ser plutselig ikke streken selv lenger når jeg ser igjennom linsen, så er vanskelig. Men på dette tror jeg kanskje at det jeg ser kan skimtes. Hva tenker dere? (takknemlig for ærlighet om dere faktisk ikke ser noe) Testen over er helt uredigert, men under her er samme bildet der jeg har skrudd på kontrast og lys. Ser streken da, men vet ikke om det telles når man redigerer sånt!? Jeg har aldri forsøkt å gjøre dette før... Jeg ser noe svakt på den øverste Men jeg får nesten alltid skyggestreker. Får krysse fingrene for at den er sterkere i morgen 😀🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 7. mai 2021 #2097 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg ser noe på den øverste! Håper virkelig det er en babystrek ❤️ krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2098 Del Skrevet 7. mai 2021 Dame1989 skrev (1 minutt siden): Men jeg får nesten alltid skyggestreker. Ja er nettopp det. Er så svakt at det kan være det (selv om jeg aldri har opplevd det på disse testene før). Eller det kan være ovitrelle som henger i litt lenge (er 11 dager siden jeg satt den nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 7. mai 2021 #2099 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Jeg synest også jeg ser strek på øverste 🤩 men håper du får enda sterkere utslag i morgen, for det er så skummelt og tolke 😅🤞🏼 Men jeg fikk sommerfugler i magen på dine vegne 🥰 Blir det en til test i ettermiddag?🙈 jeg må vite om jeg må inn her og oppdatere jevnlig iløpet av ettermiddagen også 🤣🥰 Endret 7. mai 2021 av Rhea87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 7. mai 2021 #2100 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Åååh herregud! JAAA - jeg ser streken veldig godt! (selv om jeg er inhabil etter å ha brukt hele fredagen selv på å glo på tester i alle vinkler og lys, og google tester til jeg har fått streksyn til 10000 ) Uansett - denne her er det abolutt ingen tvil om at jeg ser! Og når den i tillegg er sterkere enn den i dag tidlig... Dette er bare ALTFOR spennende🤞 Endret 7. mai 2021 av Annabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå