Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Ja det syns jeg også @Lily92 :( Savner deg i dpo-land! Sånt som skjer når jeg plutselig får EL tidlig og du litt senere. Men heldigvis mulighet for at vi havner i samme terminklubb, så det håååper jeg sånn skjer! 🤞

Nå ligger jeg godt plassert oppå hotellsengen! Så deilig! danser.gif.eca32e53bfab0f43ca1644c144b15867.gifVirkelig godt å komme seg bort litt hjemmefra. Skal kose meg med netflix and chill nå! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I like måte!😭 ja, tenk om vi hadde det! Krysser alt jeg har for at det skjer 😊 hørtes godt ut. Nyt det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med hotell og jobbreise 😁

Blir spennende å følge med på hvordan testene utvikler seg framover, krysser det jeg har for at streken kommer tilbake 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som følger kostholdsplan og vektnedgangen 👏 Helt enig med deg, mye mer motiverende å fortsette når en ser at innsatsen blir belønnet! 

Håper det går riktig veien nå Amatariel :duskedame:❤️  Kos deg på jobbreise og lykke til videre med testingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO

Nå syns jeg den skumle tiden begynner. Den første uken i dpo-land syns jeg alltid går veldig greit, mens den siste er fæl... nå begynner jeg å se for meg reell negativ test snart og hele kroppen spenner seg i negative tanker. Føler det ikke har gått og gruer meg skikkelig til de fæle dagene der jeg vet jeg ikke er gravid og mensen er rett rundt hjørnet...

Jeg tok en test i dag også, og selv om jeg ikke klarer å få den med på et bilde her, så syns jeg fortsatt at jeg kan se noe. En skygge når jeg vrir en del på testen. Hadde håpet på helt blenda test, men får satse på at den kommer i morgen da. 

Sovia skrev (3 timer siden):

I natt drømte jeg at du fikk positiv test, @Amatariel💖 håper jeg er sanndrømt! Kos deg på hotell 🥰

Naaw - så moro at du drømte det da! ♥ Håper viiiiiiirkelig du er sanndrømt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper så inderlig at det nå endelig skal klaffe for deg denne gangen! Jeg har troa 🤞🏼💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner godt at du syntes at disse dagene er litt fæle. Man vil jo så gjerne bare få de overstått og vite om det gikk denne gangen eller ikke! Jeg håper sånn på at det har klaffet for dere nå! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO

I dag mener jeg at testene er blenda (tar både babyplan og onestep). Men åå det er vanskelig! Jeg stirrer på testene, så forsøker jeg å sammenligne med dem fra i går, og så tilbake til dagens. Jeg blir jo helt koko og føler jeg får streksyn. Blunker mange ganger og vanskelig å få helt grep. Men det er vel akkurat sånn man kan forvente denne dagen. I dag er det 9 dager siden ovitrelle ble satt. Anser som nevnt testene som blenda i dag. Så får vi se fremover... kan i alle fall begynne å håpe på å se noe fremover nå, at streken kommer tilbake og faktisk blir mulig å se igjen 🤞

Tempen holder seg akkurat som vanlig. Sikkert bra det, men hadde likevel håpet på noe annerledes for å gi meg litt håp.

?o=1&

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende dager her nå😊 håper det er din tur nå 🤞🏻 Husker du jeg skrev sist prøveperiode du hadde da var du 10 dpo og jeg hadde drømt at du fikk svak positiv test 9 dpo😃 kanskje det var en sann drøm, for denne mnd tester du jo så tidlig også, så kanskje drømmen min stemte og at det er imorgen du tester positiv😅❤️ Hadde vært gøy! Tidlig å teste positiv på da! Krysser så fingrene for deg de dagene fremover🤞🏻🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Nå er tiden kommet for at det skal snu.. Sterkere og sterkere strek igjen, krysser alt jeg har 🙏🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Znowie skrev (10 minutter siden):

Spennende! Nå er tiden kommet for at det skal snu.. Sterkere og sterkere strek igjen, krysser alt jeg har 🙏🤞

Ja takk det samme til deg også! Virkelig nervepirrende tid dette.

De to forskjellige utfallene har så utrolig stor kontrast... enten er jeg ikke gravid og får besøk av helvetestante og bare har èn syklus igjen å prøve på (altså veldig liten sjanse, og sannsynligvis er ferdig med barn). Eller så er jeg gravid og livet mitt og vårt som familie skal endre seg radikalt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager! - og tiden har aldri gått så sakte 😩 Nå begynner jeg å forstå hvordan disse DPO-dagene virkelig tar på 🐌 Krysser fingrene for at streken vil dukke opp igjen 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Unicorn27

Håper såånn det dukker opp en positiv test for deg denne gangen ❤️ det fortjener du så mye 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føles det nesten ut som jeg er i DPO-dagene med deg, @Amatariel, for nå synes jeg tiden går sååå sakte! 😜  Er så spent hver bidige dag på dine vegne. Håper så inderlig ❤️  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med vekt nedgangen, du er god! 😄 

Jeg håper virkelig at du får posetive tester igjen nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå spennende de neste dagene blir!! Jeg er inne her og leser dine oppdateringer hver dag. Du er så reflektert og god ❤️ Virkelig gjennomtenkte valg og meninger! Vi er så mange som heier på deg og krysser alt fingre kan holde nå 🤞🤞🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...