Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Fame skrev (4 minutter siden):

Det står sikkert i tidligere innlegg, men hvilken CD kom den på denne runden?

CD13! Aldri fått så tidlig! Ble en gang CD14 etter oppstart av dobbel letrozol, to ganger CD15 og en gang CD16. Så det er liksom CD16 jeg har i hodet som "mitt ønske og frist". Så når den kommer på CD13 så blir jeg sååå overrasket og glad! danser.gif.eca32e53bfab0f43ca1644c144b15867.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh så fantastisk med 1 DPO! Med den tempen der er det ingen tvil, nei - sååå fin stigning😍 DPO-land, here we are:duskedame: Merkelig hvordan det er mulig å glede seg så på andres vegne over disse helt enklte tingene? 🙊 

Uff, forstår godt følelsene dine knyttet til din nylig gravide venninne... Det må være skikkelig tøft; på en side vil du være en støttende venninne, på andre siden er urettferdigheten og de såre følelsene så sterke😕 Det er virkelig ikke enkelt å holde følelsene ute når nettopp det å bli gravid er en så enormt stor del av livet ditt om dagen❤️ Synes virkelig ikke du skal ha noen dårlig samvittighet for å tenke som du gjør nå, eller å ta litt avstand om det er det du har behov for. Ta vare på deg selv og dine følelser i denne situasjonen:klemmer: NÅ er det virkelig din tur her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord @Annabel :klem: Jeg visste at om det var noen som ville forstå litt hvordan jeg føler, så er det dere er inne :hug: Jeg tittet forresten på din chart også i dag. Heeerlig 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for DPO-land! :yvonne: Med så mye gode tanker og babystøv fra alle disse KG-damene må nå den tempen holde seg 🤞🤞

Skiver under på Annabel sin kommentar her! 👆❤️ Det er veldig viktig å ta vare på seg selv og egne følelser og det er ikke alltid like enkelt å reagere "riktig" når man får sånne nyheter. På den andre siden så har jeg veldig trua på denne PP for deg! :pinar: Det kan jo godt tenkes at du får gode nyheter å melde, så kan dere glede dere sammen!

Krysser fingre og tær for superegget 🤞:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra for DPO-land! ❤️ Så gøy at både kropp og chart viser tydelig at eggløsning har skjedd 🤩

Signerer på Annabel sin kommentar over hva gjelder venninnen din. Det er viktig å anerkjenne sine egne følelser i en slik situasjon. Du er en svært reflektert person, og virker på meg som at du alltid ser en sak fra flere sider. Her er det viktigst at du tar vare på deg selv og egen psyke, og om nødvendig tar litt avstand fra denne venninnen akkurat nå. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår så godt at det vanskelig å glede seg over andres graviditet, når alt man vil er å oppleve det samme selv. :troest: Føles nok ekstra urettferdig når du gjerne vil, mens andre får uten å be om det på en måte. Ingenting du trenger å ha dårlig samvittighet for, eller føle skam over. Vi er alle mennesker, med masse følelser. ❤️ Jeg håper så virkelig så inderlig at hele denne situasjonen blir snudd til det positive, og at dere kan gå gravide sammen. Det unner jeg deg virkelig! Tror jeg aldri har ønsket at noen andre skal bli gravide så hardt, som jeg ønsker for deg. :hug: Nå er det din tur!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med tidlig EL!😀 vi går inn i denne pp sammen også vi. Du ligger nok et par dager før meg da men 😊 satser på dette er gullegget 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO

Takk for så mange fine kommentarer i går :hug: Det varmer virkelig. Jeg fikk snakket litt med venninnen min og fortalt at vi prøver, det tar tid og tiden renner også ut for oss nå snart. Kanskje litt dårlig gjort når hun er så nygravid og naturlig nok får leie følelser omkring dette da. Men jeg fant ut at det var best å være ærlig, og at det ville bli verre om jeg tok avstand til henne uten at hun vet hvorfor. Så hun takket for det da, selv om det ble trist. Men vi sender så mange meldinger/snap hver eneste dag og hun er veldig på barn/baby og det orker jeg bare ikke nå. Bare jeg tenker på henne så blir jeg misunnelig og kjenner mer på mitt babyønske enn før - om det var mulig.

Tempen gikk skyhøyt opp i dag, men ikke sånn kjemperart mtp. ovitrelle og progesteronboosten. Blir tempen høy i morgen så setter FF EL-krysset på CD13. 

Og testingen er i gang! Dette er femte gang jeg har injisert ovitrelle, og som vanlig er jeg bare nødt til å følge med på hcg her. Må vite når medisinen er ute av kroppen. Så blir det reell testing etter det, og jeg krysser alt jeg har for en gjentakelse av den aller første gangen jeg forsøkte dette. Da streken forsvant, men kom tilbake igjen 🤞

Her er testingen så langt. Tester på ettermiddagen av den enkle grunn at badet er fritt frem på morgenen og man sjeldent får alenetid da. EL + 1 dpo
1dpo.JPG.ff7e5bdb2ed76ff93b30c3b57d28c217.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig temp da 😁 Ikke noe platå denne gangen etter ovitrellen, interessant å se at det kan variere litt 🤔

Hørtes ut som det var lurt å prate med venninnen om det. Såklart blir det litt sårt for alle parter, men hadde nok blitt mer sårt om hun ikke hadde visst det og dermed delt bilder og oppdateringer ukritisk. Får håpe det blir din tur nå, så blir det nok mye hyggeligere å være gravide samtidig 😊🤞

Blir spennende å følge med på testingen framover og se hvor lenge ovitrellen sitter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig temp i dag! 😍 For en herlig følelse det må være å se den sprette sånn til værs! Ingen tvil om at EL har vært. Nå er det bare å krysse fingrene for at tempen forblir høy helt frem til januar. 🤞 Denne gangen fikk du faktisk EL under fullmåne, supermåne til og med. Jeg tror jeg begynne å bli overtroisk. 🤣 Sist fullmåne gikk jeg tur i måneskinnet, stoppet opp å så på månen en stund, og plutselig kjente jeg en kiling i eggstokken. Lo litt av meg selv, men da jeg kom hjem oppdaget jeg EL slim og El dukket opp fire dager senere. Synes det er litt moro selv om det sikkert er bare tull. :fnise:

Endret av bittelillebolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (13 minutter siden):

Denne gangen fikk du faktisk EL under fullmåne, supermåne til og med.

Oo takk for infoen - det visste jeg ikke 😁 Her klamrer jeg meg til alt som gir håp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i dpo-land! 🥰😍 Håper jeg kommer like etter, men so far no luck 😕 får leve gjennom deg den neste uken! 🙊 

Endret av nilci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger gaaanske likt i løypa, bortsett fra at du fikk EL noen dager før meg ❤️ Håper så innmari for deg! Utrolig fin temp også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...