Rhea87 Skrevet 11. april 2021 #1821 Del Skrevet 11. april 2021 Masse masse lykke til med testing idag❤️ Unner deg virkelig to streker idag! 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 11. april 2021 #1822 Del Skrevet 11. april 2021 Masse lykke til i dag 💖 stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. april 2021 #1823 Del Skrevet 11. april 2021 Masse lykke til! Første jeg gjorde var inn her å sjekke 🤭🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 11. april 2021 #1824 Del Skrevet 11. april 2021 Titter bare innom ❤️ lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 11. april 2021 #1825 Del Skrevet 11. april 2021 Masse lykke til i dag, @Amatariel❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april 2021 Forfatter #1826 Del Skrevet 11. april 2021 10 DPO Åå det er så koselig å se at det er så mange her inne som håper og ønsker for meg 😭 Jeg blir skikkelig rørt av det. Desto kjipere å komme inn å skuffe dere alle sammen. Testen var selvfølgelig pur negativ i dag. Tar både Babyplan og Onestep. Ser ikke lovende ut ettersom OS er 10mIU-test... 😔 Tempen gikk også litt ned i dag. Så det er vel egentlig bare å begynne å stålsette seg... Men jeg nekter å gi opp ennå. Av de positive tingene så fikk jeg ikke strek før 11 dpo sist graviditet, så det er først i morgen som er den store D-dagen. Jeg er sikker på at jeg får svaret da. I tillegg gikk ikke tempen min såå mye ned, og uansett er det litt for tidlig for tempenedgang, så dette kan nesten anses som noe uvanlig... og det kan jo være litt spennende? Jeg syns også brystvortene har fått en ny og mørkere farge. Vet jeg griper etter halmstrå, men måtte bare nevne det. Skal ta test i ettermiddag også, bare for å sjekke om det kan være mer suksess da. Men sannsynligvis er det ikke før i morgen at det kan forvente å se en svak strek dersom jeg er gravid. Og ser jeg ikke strek så er det over for pp10. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. april 2021 #1827 Del Skrevet 11. april 2021 Klem ❤️ håper det kommer en strek ne to i morgen 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. april 2021 #1828 Del Skrevet 11. april 2021 Krysser fingrene videre. Er bra du holder motet oppe fortsatt, for det er ikke for sent enda ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 11. april 2021 #1829 Del Skrevet 11. april 2021 Satser på strek i morgen! ❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 11. april 2021 #1830 Del Skrevet 11. april 2021 Så synd det ikke ble strek idag Håper den dukker opp i morgen! Veldig spennende med mørkere brystvorter og den siste tempen som ikke ligner de du pleier å ha. Har fortsatt masse håp for deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 11. april 2021 #1831 Del Skrevet 11. april 2021 Synd med negativ test. Men det er uten tvil spennende med alt som er annerledes enn vanlig. Godt at du har litt håp igjen til i morgen 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. april 2021 #1832 Del Skrevet 11. april 2021 Mørkere brystvorter er spennnede 😀 håper på svak strek i morgen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april 2021 Forfatter #1833 Del Skrevet 11. april 2021 På badet i sted fikk jeg plutselig trangen til å "melkeklemme" på brystvortene. Skjedde ingenting med den ene, men på den andre piplet det frem en blank dråpe. Jeg har aldri sett væske på disse utenom graviditet/amming 😲 Så det var ganske sjokk. Men skal sies at jeg heller aldri har forsøkt å gjøre dette før, så kan jo godt hende det er normalt rett før mensen også kommer? Noen med erfaringer? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 11. april 2021 #1834 Del Skrevet 11. april 2021 Det er absolutt spennende! Jeg har klemt før (😄), men aldri opplevd det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. april 2021 #1835 Del Skrevet 11. april 2021 Det hørtes spennende ut 😀 håper det er noe positivt!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månelilje Skrevet 11. april 2021 #1836 Del Skrevet 11. april 2021 Krysser fingrene for i morgen! 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. april 2021 #1837 Del Skrevet 11. april 2021 Synd med dagens test.. Håper 11 DPO er dagen for babystrek 🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. april 2021 #1838 Del Skrevet 11. april 2021 Så leit med testen idag.. Dog veldig spennende at det kom ut noe når du klemte 🤩 Håper det er et positivt tegn, og at du kan skimte noe i morgen 🤗🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 11. april 2021 #1839 Del Skrevet 11. april 2021 Så synd det ikke har vært noen antydning enda. Sender deg gode tanker og krysser fingrene for deg til i morgen@Amatariel🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april 2021 Forfatter #1840 Del Skrevet 11. april 2021 Tok en ny test nå bare i tilfelle morgenurinen ikke var så bra. Er jo mange som opplever bedre resultat på senere på dagen ved tidlig testing har jeg skjønt... Og urinen var en god del mørkere nå enn i morges, men nei, fortsatt like blenda test. Er nok bare pent nødt å vente til i morgen ja 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå