Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 DPO

Takk for lykkeønskningene alle sammen :hug: Er litt i overkant spennende for morgendagen ja. Jeg håper veldig, men klarer ikke å tro 😔 PMS har gjort sitt inntog i både humør og murringer i korsryggen. Som jeg vet ikke er ensbetydende med mensen. Men det er helt klart mer sannsynlig at det er kommende mensen enn noe annet.

Tempen er som vanlig på dette tidspunktet, høy og fin. Åå som jeg ønsker at det den denne gangen holder seg høy 🙏

?i=10124488&

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

9 DPO

Takk for lykkeønskningene alle sammen :hug: Er litt i overkant spennende for morgendagen ja. Jeg håper veldig, men klarer ikke å tro 😔 PMS har gjort sitt inntog i både humør og murringer i korsryggen. Som jeg vet ikke er ensbetydende med mensen. Men det er helt klart mer sannsynlig at det er kommende mensen enn noe annet.

Tempen er som vanlig på dette tidspunktet, høy og fin. Åå som jeg ønsker at det den denne gangen holder seg høy 🙏

?i=10124488&

Du må jo teste 😅 du holder oss jo alle på pinebenken her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elhaym skrev (11 minutter siden):

Du må jo teste 😅 du holder oss jo alle på pinebenken her!

Skal teste i morgen ja, det har jeg skrevet tidligere i uken men skulle kanskje gjentatt det i sted ja ;) 9 dpo er for tidlig for meg å teste så. Fikk ikke strek før 11 dpo i sommer da jeg ble gravid, så sannsynligvis er det for tidlig i morgen også. Men da må jeg bare prøve! Orker ikke vente lenger selv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med testing imorgen🥰🥰 inatt så drømte jeg at jeg våknet og sjekket kg i spenning og at du var 9 dpo og hadde fått svak positiv test😅😅 var veldig virkelig drøm🙈 er så spent på dine vegner og håper så mye for deg❤️❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (46 minutter siden):

Skal teste i morgen ja, det har jeg skrevet tidligere i uken men skulle kanskje gjentatt det i sted ja ;) 9 dpo er for tidlig for meg å teste så. Fikk ikke strek før 11 dpo i sommer da jeg ble gravid, så sannsynligvis er det for tidlig i morgen også. Men da må jeg bare prøve! Orker ikke vente lenger selv 🙈

Nei nå syns jeg du får ta en for laget her 🤣 neida. Gleder meg til imorgen hvor enn rart det høres ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier du å våkne i helgene, Amatariel? Så vet jeg når jeg skal logge inn og sjekke dagboken din 🤣

masse lykke til - jeg krysser alle fingre og tær jeg har! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Masse lykke til med testing imorgen🥰🥰 inatt så drømte jeg at jeg våknet og sjekket kg i spenning og at du var 9 dpo og hadde fått svak positiv test😅😅 var veldig virkelig drøm🙈 er så spent på dine vegner og håper så mye for deg❤️❤️🤞🏻

Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Moro med drømmer! 😅 Takk for det, det er kjærkomment her i ventetiden og kvelden før testing.

Sugar&Spice skrev (30 minutter siden):

Når pleier du å våkne i helgene, Amatariel? Så vet jeg når jeg skal logge inn og sjekke dagboken din 🤣

Jeg ligger faktisk ganske lenge 😴 står nok ikke opp for testing før tidligst 9.30 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Moro med drømmer! 😅 Takk for det, det er kjærkomment her i ventetiden og kvelden før testing.

Jeg ligger faktisk ganske lenge 😴 står nok ikke opp for testing før tidligst 9.30 

Oki, da ønsker jeg deg en goood natt søvn og lykke til i morgen! ❤️❤️ Håperhåperhåperhåper det sitter nå! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke skrevet her inne før, men har fulgt tråden og nå følte jeg det var på tide. Vi er såå mange som krysser fingre og tær for deg💜 Jeg har troa!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse masse masse lykke til med testing i morgen! ❤️🤞 Måtte det endelig være din tur denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber til gud og høyere makter om at du våkner til en positiv test imorgen🙃😇❤️ Er ikke super kristen som det kanskje høres ut som, men ber av og til før jeg sovner på kvelden, så hvorfor ikke🤷‍♀️ Vet bare hvor mye det betyr for deg å få sistemann, og det skal du få bare! 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...