Amatariel Skrevet 31. mars 2021 Forfatter #1741 Del Skrevet 31. mars 2021 bittelillebolla skrev (1 time siden): Blir spennende dager fremover.🙂 Krysser fingrene for at du får EL i morgen! 🤞🏻 Prøvde grapefruktjuice for noen dager siden, og det smakte grusomt. Imponert over at du klarte å holde ut i flere dager. 😂 Selv om du ikke har oppdaget noe EL slim, så finnes det mest sannsynlig oppi der rundt livmorhalsen. Det er vanlig at man må fiske litt etter det for å finne det. Jeg pleier bare å se på det som kommer ut, men tror det er mer vanlig å sjekke med fingrene? 🤔 Det er et godt hjelpemiddel, men når man EL tester så finner man jo EL uansett. 🙂 Håper du får en fin påske! 💛🐥 Unner deg DPO- påske nå. Håper dette blir den siste prøveperioden din! ☀️ Ja slimet må jo være der. Det sies man ikke kan bli gravid uten, men jeg har jo blitt det flere ganger uten at jeg har sett noe til det. Så det er nok oppi der. Bare jeg som ikke har mye overflødig ettersom det ikke kommer ut (?) for tro meg, jeg har forsøkt å grave etter det 🙈 Elhaym skrev (33 minutter siden): Skjønner faktisk veldig godt det med alkohol. Jeg drikker ikke så mye generelt, men ppn jeg ble gravid tok jeg både noen øl, hostesaft og det ene og det andre. Hadde forsåvidt gitt opp håpet for lengst. Uansett så tror jeg ikke det var det avgjørende for graviditet eller ikke. Er helt enig i at man skal leve som normalt til man faktisk er gravid Ja ikke sant. Jeg går ikke akkurat rundt og anbefaler å drikke rundt EL 😛 Men hvis det faktisk skjer så syns jeg ikke man skal ha dårlig samvittighet. For min del er alkohol i alle fall veeeldig sjeldent. Det blir to dager nå i påsken liksom, og neste gang (hvis jeg ikke blir gravid selvfølgelig) blir sannsynligvis ikke før til julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 31. mars 2021 #1742 Del Skrevet 31. mars 2021 Amatariel skrev (9 minutter siden): Ja slimet må jo være der. Det sies man ikke kan bli gravid uten, men jeg har jo blitt det flere ganger uten at jeg har sett noe til det. Så det er nok oppi der. Bare jeg som ikke har mye overflødig ettersom det ikke kommer ut (?) for tro meg, jeg har forsøkt å grave etter det 🙈 Ja ikke sant. Jeg går ikke akkurat rundt og anbefaler å drikke rundt EL 😛 Men hvis det faktisk skjer så syns jeg ikke man skal ha dårlig samvittighet. For min del er alkohol i alle fall veeeldig sjeldent. Det blir to dager nå i påsken liksom, og neste gang (hvis jeg ikke blir gravid selvfølgelig) blir sannsynligvis ikke før til julebord. For meg som hadde så jævlige eggløsninger hvor egget aldri slapp så var det jo litt hipp som happ når el kom også så det gikk i Ibux og sånn og. Anbefaler jo selvsagt ikke folk å dope seg ned eller drikke men tenker at frem til 14dpo så er man rett og slett ikke gravid før man har testet. Spesielt for sånne som meg som aldri drikker blir det jo kjemperart å avstå når man har lyst på en øl en gang hvert jubelår.så jeg forstår deg! Og tenk på alle one night stand ungene 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 31. mars 2021 #1743 Del Skrevet 31. mars 2021 Jeg drakk (og litt mer enn to glass også...) to dager før EL denne syklusen, og ble gravid likevel 😅 Så det tror jeg du kan gjøre med god samvittighet! Det er riktignok bare en anekdote, men jeg har ikke sett noe forskning som sier at et par glass kan skade heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. april 2021 Forfatter #1744 Del Skrevet 1. april 2021 CD 16 - EL! EL-testen ble negativ nå! Veldig glad for det, for da måå vel EL være i dag? Tempen også lav i morges, så da lå vel forholdene til rette. Da er det bare å satse på tempeøkning fra i morgen! 🤞 Litt ekstra spent nå, for også dette pleier ovitrellen å krølle til slik at jeg må overstyre charten. Men vil veldig gjerne at den skal klare det selv 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 1. april 2021 #1745 Del Skrevet 1. april 2021 Så bra med negativ test idag 🤩 perfekt med EL nå i påsken da 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 1. april 2021 #1746 Del Skrevet 1. april 2021 Hurraaaa! Såå glad på dine vegne at testen ikke var positiv i dagesvis 🤩🎉😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 1. april 2021 #1747 Del Skrevet 1. april 2021 Så fint at det ikke ble en altfor lang evighet å vente på negativ test 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. april 2021 #1748 Del Skrevet 1. april 2021 Så braa😀 da er vi helt likt 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. april 2021 Forfatter #1749 Del Skrevet 2. april 2021 1 DPO Velkommen kjære dpo-land! Så utrolig deilig å være her. Dagene fra negativ g-test og frem til EL er altså fullstendig psykisk utmattende. Mange tanker, følelser, usikkerhet, frykt for at EL ikke skal komme (eller veldig sent) osv. Vanskelig å stole på kroppen sin. Nå skal jeg bare nyte! Jeg tar gjerne 10 ventedager nå 😊 Når det gjelder EL-smerter denne gangen så er det annerledes. Jeg kjenner egentlig sjeldent EL, som oftest føles alt helt som vanlig sånn kroppsmessig. Men opplevde noen ganger i fjor en klar smerte når EL skjedde. Av type akutte stikk, som faktisk gikk over etter kort tid. Men denne gangen er det ikke slik. Allerede to dager før EL (dagen for den første positive EL-testen) kom dette. Og for å forklare hvordan det føles: det kan nok sammenlignes med å få en knyttneve slått opp i underlivet. Den smerten/stølheten man ville ha kjent etterpå. Sånn har jeg det nå! Og det på fjerde dagen også. Kjemperart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 2. april 2021 #1750 Del Skrevet 2. april 2021 masse lykke til 🤞🏼 skal bli spennende å følge med videre i dpo dagene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. april 2021 #1751 Del Skrevet 2. april 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): 1 DPO Velkommen kjære dpo-land! Så utrolig deilig å være her. Dagene fra negativ g-test og frem til EL er altså fullstendig psykisk utmattende. Mange tanker, følelser, usikkerhet, frykt for at EL ikke skal komme (eller veldig sent) osv. Vanskelig å stole på kroppen sin. Nå skal jeg bare nyte! Jeg tar gjerne 10 ventedager nå 😊 Når det gjelder EL-smerter denne gangen så er det annerledes. Jeg kjenner egentlig sjeldent EL, som oftest føles alt helt som vanlig sånn kroppsmessig. Men opplevde noen ganger i fjor en klar smerte når EL skjedde. Av type akutte stikk, som faktisk gikk over etter kort tid. Men denne gangen er det ikke slik. Allerede to dager før EL (dagen for den første positive EL-testen) kom dette. Og for å forklare hvordan det føles: det kan nok sammenlignes med å få en knyttneve slått opp i underlivet. Den smerten/stølheten man ville ha kjent etterpå. Sånn har jeg det nå! Og det på fjerde dagen også. Kjemperart. Satser på at vi følges inn i desember 2021-terminklubb! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 2. april 2021 #1752 Del Skrevet 2. april 2021 (endret) Nyt DPO-land i påskesola! ☀️🐣 Jeg håper at det snart blir din tur til å vise frem to streker. Sender deg varme tanker og babystøv. EL-smerter i fire dager høres ikke noe spesielt godt ut, kanskje det er flere enn ett egg denne gangen? 🤞🤩 Endret 12. september 2021 av bittelillebolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 2. april 2021 #1753 Del Skrevet 2. april 2021 Hurra for DPO-land😀 Jeg pleier noen ganger å ha skikkelig stikkinger fra EL og helt til et par dager før mensen. Mens andre ganger kjenner jeg ikke noe. Er veldig rart ja🤷🏼♀️ Men er vel bare sånn det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 2. april 2021 #1754 Del Skrevet 2. april 2021 Hurra for dpo land, kanskje er det gullegget denne gangen, med skikkelig el smerter🤞🏻 Vi krysser fingrene for det! 🐣 nå er vi to veldig likt da, håper vi sitter begge med positive tester om 10-14 dager😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 2. april 2021 #1755 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg håper såå at du får din 2021- baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 2. april 2021 #1756 Del Skrevet 2. april 2021 Krysser fingrene for deg!🤞🏻❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 3. april 2021 #1757 Del Skrevet 3. april 2021 Nå er det bare å nyte påsken og krysse fingrene for at DETTE var gullegget😍 Masse lykke til i den nervepirrende perioden fremover! Håper sååå på deres vegne🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. april 2021 Forfatter #1758 Del Skrevet 3. april 2021 2 DPO Wow, virkelig takk alle sammen! Jeg er helt beæret over alle dere som ønsker meg hell og lykke og at jeg faktisk skal få min siste baby. Dere ANER ikke hvor mye det betyr. Dere gjør at jeg ikke føler meg alene i denne prosessen ❤️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 3. april 2021 #1759 Del Skrevet 3. april 2021 Lykke til i DPO-land🐣 Krysser fingrene for at gullegget satt nå i påska!🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 3. april 2021 #1760 Del Skrevet 3. april 2021 Krysser fingrene for deg 🤞 Nyt påskedagene 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå