M4mmsen Skrevet 27. mars 2021 #1701 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg har sneket litt i tråden din og fulgt med på reisen din. Ville bare si hei 😃. Jeg fikk en følelse av at det kommer til å klaffe for deg denne pp. Ofte stemmer ting når jeg får en følelse av det, så ville bare si fra! 🥰 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #1702 Del Skrevet 27. mars 2021 M4mmsen skrev (53 minutter siden): Jeg har sneket litt i tråden din og fulgt med på reisen din. Ville bare si hei 😃. Jeg fikk en følelse av at det kommer til å klaffe for deg denne pp. Ofte stemmer ting når jeg får en følelse av det, så ville bare si fra! 🥰 Lykke til! Så koselig melding ☺️ Hei til deg og! Hadde vært magisk flott om følelsen din stemte også denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #1703 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) CD 11 Ingen action på EL-testene ennå. Det var i februar jeg fikk positiv test på CD12, men det er uvanlig for meg så tror egentlig ikke jeg får det i morgen. MEN jeg har fortsatt håp om tidlig EL, for de siste syklusene så har faktisk økning på testene vært fraværende. De har faktisk gått fra sånn her svake til plutselig veldig sterke. Så får håpe på det da!! Endret 27. mars 2021 av Amatariel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 28. mars 2021 #1704 Del Skrevet 28. mars 2021 Håper testene blir positive på null komma svisj🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1705 Del Skrevet 29. mars 2021 (endret) CD 13 I dag fikk jeg er rar temperatur (chart). Den sank plutselig drastisk, ikke opplevd før... Ønsker riktignok en lav temp i forkant av EL, men denne var spesiell ja. Håper det lover godt! Har fått en kvise også, noe som pleier å skje rundt EL. Så håpet er skyhøyt nå. Nå mååå det vel skje snart..? Men testen i går var like svak som de forrige. Så er ekstremt spent på i ettermiddag. Vil bli enormt skuffet om den ikke øker kraftig i styrke. Prøver hardt å ikke ta sorger på forskudd her, men er bare så redd for at kroppen skal begynne å tulle. En evig frykt det der. Tenker også mye på at det er rundt disse dagene her at jeg har vært hos gynekolog og fått ovitrelle de siste syklusene. Blir litt mer urolig når jeg ikke gjør dette nå... Men må være usannsynlig at jeg ikke skulle ha klart å få et stort egg denne syklusen når jeg har det på alle de andre på dobbel letrozol..?? Endret 29. mars 2021 av Amatariel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 29. mars 2021 #1706 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg tror dette er kjempe positivt! Jeg fikk omtrent akkurat like dyp dipp på forrige chart, to dager før eggløsning. Var èn dipp, også opp igjen på neste dag før den vippet litt ned på EL dagen. @Atticmess fikk en slik dipp to dager før eggløsning på hennes gravaidchart også, og på charten før det. 🤩 Jeg tror dette lover veldig godt Amatariel. Blir kjempe spennende med EL-testing i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1707 Del Skrevet 29. mars 2021 Åå takk for positiv melding @bittelillebolla! Blir veldig spennende med EL-testing ja. Forhåpningene er skyhøye nå 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 29. mars 2021 #1708 Del Skrevet 29. mars 2021 Krysser virkelig fingrene for testen din i dag ☺️ Hadde vært veldig fint med en tidlig positiv 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1709 Del Skrevet 29. mars 2021 Negativ EL-test i dag også. MEN nå har styrken økt i alle fall. Vet det ikke trenger å bety noe, men jeg syns det gir mer håp enn om testen hadde blitt lik som lørdag og i går (bildet over her). For her er dagens: Legger all min lit til morgendagens test da! 🙏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 29. mars 2021 #1710 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg har så tro på at den blir positiv i morgen! 👏 Blir så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 29. mars 2021 #1711 Del Skrevet 29. mars 2021 Mye hyggeligere med litt endringer i testen enn om den hadde vært helt lik. Ny sjanse i morgen 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. mars 2021 #1712 Del Skrevet 29. mars 2021 Den blir nok positiv i morgen, @Amatariel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mars 2021 Forfatter #1713 Del Skrevet 29. mars 2021 Lorieen skrev (4 minutter siden): Den blir nok positiv i morgen, @Amatariel! Ja det måå den bare bli 😑 Er ikke meningen å være storforlangende, men er vanskelig å la være når jeg har fått EL på dag 13 og 14 flere ganger i det siste. Samt at jeg føler sånn på at tiden renner fra meg. Så blir utrolig skuffet om ikke testen blir positiv i morgen ja. Den bare må det. Kanskje jeg prøver på en morgentest i tillegg til ettermiddagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 29. mars 2021 #1714 Del Skrevet 29. mars 2021 Den var sterkere enn i går ja😀 håper du får positiv EL-test i morgen😀 denne gangen må det virkelig være vår tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1715 Del Skrevet 30. mars 2021 CD 14 Beklager til dere som orker å klikke dere inn hit om dagene - det går liksom veldig trått dette 🙈 EL-testen i morges fortsatt ikke positiv, men nesten da. Så hvis ikke den blir det i ettermiddag altså så skjønner jeg -ingenting-, og jeg vil bli VELDIG skuffet. Jeg har fått EL på dag 14, 15 og 14 de tre siste syklusene. Sjeldent jeg får EL dagen etter positiv test, så hvis jeg faktisk får den positive testen i dag så er det kanskje EL om to dager jeg kan forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 30. mars 2021 #1716 Del Skrevet 30. mars 2021 Krysser fingrene for positiv EL test i ettermiddag 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 30. mars 2021 #1717 Del Skrevet 30. mars 2021 Nå sitter den snart da ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 30. mars 2021 #1718 Del Skrevet 30. mars 2021 Ååh, nå er jeg spent på ettermiddagens test 😁 Skal krysse fingre og tær for at den er positiv og at du får nyte helligdagene i dpo-land 😊🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 30. mars 2021 #1719 Del Skrevet 30. mars 2021 Spennende! Popper innom her for å sjekke daglig 😁🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1720 Del Skrevet 30. mars 2021 Endelig uttelling for ventetiden! (herlighet, skulle tro det var leeenge, man glemmer tydeligvis raskt hvordan det var å ha EL nærmere CD30 🙄 men som dere har skjønt til nå så er jeg veldig utålmodig og disse to ukene har virkelig føltes som en evighet) Men nå ble EL-testen klart positiv! Tydelig forskjell på CD12, 13 og 14. Og veldig stor forskjell på den digitale fra i går og i dag (måtte bare se for forsknings del, hehe) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå