Niny Skrevet 15. mars 2021 #1641 Del Skrevet 15. mars 2021 Kjenner at jeg egentlig mister helt ordene når jeg leser dette. Blir nesten litt trist selv, for ser scenariet for meg 😭💔 Kan ikke gjøre annet enn å sende deg alle klemmer jeg kan! Håper sånn for deg at det klaffer på neste pp! Kjenner akkurat nå at en kommentar jeg la fra meg i sommer kommer tilbake til meg nå.. Du som har vært igjennom så ufattelig mye. Vært igjennom alt et menneske burde slippe å være igjennom, så håpte jeg jo at det skulle gå for deg før enn for meg.. Så dette er så trist lesing ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 15. mars 2021 #1642 Del Skrevet 15. mars 2021 Så trist å høre at det ikke klaffet denne PP😢Det er virkelig tøft å gå igjennom PP etter PP med håp og forventninger, for så å bli knust når det ikke klaffer!💔 Også er det termindatoen din i tillegg, det er bare hjerteskjærende! Vet godt hvordan det føles å komme til termindato som skulle vært og fremdeles ikke være gravid på ny med et levedyktig foster i magen, det er virkelig den værste følelsen💔😢 Forstår godt tankene dine rundt, men du er virkelig en sterk dame! Jeg heier på deg og at du får din etterlengtede sistemann!🥰🤞🏼 Sender deg en god klem i dag❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 15. mars 2021 #1643 Del Skrevet 15. mars 2021 Ånei 😞 hadde virkelig håpet det skulle klaffe denne gangen 😔 Nå får gullegget jaggu ligge klart så det blir en desemberbaby 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. mars 2021 #1644 Del Skrevet 15. mars 2021 Åhh! 🥺 Kjære fine deg! ❤️ Forstår så godt at du har det vondt nå. Det er lov å være lei seg nå! Jeg har masse håp for deg fremover, for vet jo at kroppen din kan. Håper du snart får lille mageboeren din. Sender deg mange klemmer! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. mars 2021 #1645 Del Skrevet 15. mars 2021 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 15. mars 2021 #1646 Del Skrevet 15. mars 2021 Så kjipt at det ikke skulle gå denne perioden. Masse lykke til i neste, jeg krysser fingrene for julebaby ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 15. mars 2021 #1647 Del Skrevet 15. mars 2021 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 15. mars 2021 #1648 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg har så vondt av deg, Amatariel. 😥 Skjønner at dette er tungt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 15. mars 2021 #1649 Del Skrevet 15. mars 2021 ❤️ stor klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 15. mars 2021 #1650 Del Skrevet 15. mars 2021 Så trist, kjære @Amatariel❤ Jeg hadde virkelig håpt det skulle bli positiv test nå! Og det er sårt å lese innleggene dine fra i sommer og tenke på dagen som skulle ha vært i dag. Kjempetrist 😥 Jeg håper og tror det vil klaffe for deg snart! Gooood trøsteklem herfra 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. mars 2021 #1651 Del Skrevet 15. mars 2021 Viktig å få utløp for de tunge følelsene, så det ikke bygger seg for mye opp inni deg. Så veldig veldig trist. Og så ekstra tøft at det i tillegg er termindato for baby som aldri kom. Mange store klemmer til dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. mars 2021 #1652 Del Skrevet 15. mars 2021 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 15. mars 2021 #1653 Del Skrevet 15. mars 2021 Har ikke ord 💔 Stor klem til deg, og husk at det er veldig lov å være lei seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 15. mars 2021 #1654 Del Skrevet 15. mars 2021 Ååh så utrolig kjedelige nyheter... ❤️ Hadde virkelig håpet for deg. Som anonymapekatt sier, er det lov å være lei seg og det er lov å kjenne på de vonde følelsene også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 16. mars 2021 #1655 Del Skrevet 16. mars 2021 Lenge siden jeg har tatt turen innom her nå @Amatariel ❤️ Trist å lese at det ikke har gått som du ønsket ennå 😕 Håper du ennå har litt tid på deg? Husker ikke helt hva avtalen du hadde med mannen din var. Trist å se det ikke ble helt slik du håpet på med tanke på termin. Men håper du fortsatt får en spire til slutt og at det slukker den lille sorgen over at det ble litt senere enn du ønsket ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #1656 Del Skrevet 16. mars 2021 13 DPO Takk for alle klemmer dere I går kveld kjente jeg på hvor utrolig sliten jeg var. Av alt sammen. Det tar på å konstant være på en berg-og-dalbane. Så mot kvelden kom tristheten for fullt. Mannen visste at jeg skulle teste etter helgeturen vår, så han skjønte at det ble negativt. Men når det gjelder datoer så er han en sånn type mann som ikke henger med der i det hele tatt, så først da jeg fortalte han at dette skulle være termindatoen vår så forsto han ordentlig hvorfor jeg var ekstra lei meg. Så da ble det armkroken og trøst i sofaen utover kvelden. Nå er jeg spent på når mensen kommer. Jeg skulle ønske den kom i dag slik at lutealfasen ble på 12 dager igjen. Men de siste syklusene var den på 13 og 14 dager. Noe jeg har skjønt kan komme av det ekstra tilskuddet av d-vitamin som legen skrev ut til meg før jul. Men nå er jeg helt på slutten av dem, så fremover går jeg kanskje tilbake? Blir neppe mensen utover dagen her så, tempen min er alt for høy til det. Koselig med besøk av deg igjen @Noddi Skjønner du lurer på det med tiden. Vi har pittelitt tid igjen. Jeg tok ut spiralen i slutten av april i fjor, og den første pp'en vi hadde var i mai. Det var riktignok en kartleggings-pp for jeg ikke ante hvordan syklusen var - men vi prøvde jo likeså. Så det er jo i mai at vi har forsøkt i ett år, som var det avtalen var. Så det jeg tror (om syklusene oppfører seg og fortsatt gir meg tidlig EL) er at jeg har tre pp'er igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. mars 2021 #1657 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg er ikke så flink til å legge igjen spor for tiden her inne, men jeg følger veldig spent med likevel 🤗 Så vondt å tenke på det som kunne vært rundt disse tider, @Amatariel ❤️ Som flere sier er det lov å kjenne på de vonde følelsene, og det er lov å få utløp for dem. Det er jo tross alt den eneste måten man kan komme seg videre på et vis 💕 Godt at du har en god støtte i mannen også, det betyr så uendelig masse. Jeg krysser fingre og tær og litt til for at det kommer til å klaffe de neste 3 prøveperiodene for dere. Klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 16. mars 2021 #1658 Del Skrevet 16. mars 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Så da ble det armkroken og trøst i sofaen utover kvelden. Så godt med litt ekstra forståelse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 16. mars 2021 #1659 Del Skrevet 16. mars 2021 Sender ein klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #1660 Del Skrevet 17. mars 2021 CD 1 IKM i dag og da tempen gikk mer ned så var det ikke behov for videre testing. Skjønte mensen kom, og det gjorde den nå på formiddagen. Da ble det 13 dagers lutealfase, akkurat som sist. Bedre enn 14, men skulle likevel ønsket meg tilbake til 12. Er så utrolig kjedelig de dagene man vet man ikke er gravid, men før mensen og en ny start kommer. Slik ble charten for PP9 oppsummert: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå