Niny Skrevet 14. februar 2021 #1421 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Åååh kjære deg 💔 Føler sånn med deg nå 😭 Forstår at tankene kjører seg fast på et negativt gir og det er lov til å kjenne på sorgen, spesielt siden du neste måned skulle hatt termin 😵 Håper bare sånn for deg at dette skal kunne gå tilslutt! Husk at du har en måned igjen der det kan gå med 2021, og gjerne enda en dersom barnet skulle bli for tidlig født. Som jeg også har sagt før at du som har vært igjennom så fryktelig mye på din vei mot de barna du har og ønsker å få, at jeg håper og ønsker at du skal få til dette barnet før det treffer hos meg. Det fortjener du virkelig nå! ❤️ På et annet tema, hvordan ligger tempen din nå? Merket noe nedgang enda, eller kan det virke som den blir litt forlenget denne gangen også, sånn som sist? Endret 14. februar 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #1422 Del Skrevet 14. februar 2021 JuliaKepler skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke hugget i stein at det må skje innen 3-4 prøveperioder? Føler du en slik sorg, så kanskje gi deg 6 mnd ekstra med prøveperioder eller noe slikt? Nei dessverre. Jeg og mannen hadde en avtale om 1 års prøvetid. Klarer vi det ikke innen fristen skal vi være ferdig. Har skrevet mange (og lange innlegg) tidligere her i dagboken om dette, men forstår at ikke alle har fått med seg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #1423 Del Skrevet 14. februar 2021 Niny skrev (1 minutt siden): På et annet tema, hvordan ligger tempen din nå? Merket noe nedgang enda, eller kan det virke som den blir litt forlenget denne gangen også, sånn som sist? Her er charten min. Veldig høy temp. Akkurat som sist syklus. Og øverst på linken der ligger de fire siste syklusene sammen, og denne nåværende holder seg veldig lik. Men ja, jeg er spent på om det blir 12 dagers lutealfase som er det jeg egentlig er vant med og alltid hadde, før sist, som ble hele 14 dager. Men fant ut at årsaken til det er at jeg går på ekstra d-vitaminer skrevet ut fra legen, og det kan forlenge lutealfasen. Disse går jeg enda på. Så jeg forventer egentlig samme lutelfase som sist, ergo raser ikke tempen før på 15 dpo 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 14. februar 2021 #1424 Del Skrevet 14. februar 2021 Amatariel skrev (6 minutter siden): Nei dessverre. Jeg og mannen hadde en avtale om 1 års prøvetid. Klarer vi det ikke innen fristen skal vi være ferdig. Har skrevet mange (og lange innlegg) tidligere her i dagboken om dette, men forstår at ikke alle har fått med seg det Joda, har fått det med meg, men får så fryktelig vondt av deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #1425 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) 12 DPO I dag stupte tempen min. Veldig greit egentlig, når jeg vet jeg ikke er gravid. Jeg ønsker meg veldig tilbake til en 12 dagers lutealfase som jeg alltid hadde, og ikke 14 dager som kom sist pp. Jeg føler hver dag teller her nå. Så håper faktisk mensen kommer i morgen da. Ellers er jeg selvfølgelig helt tom. Orker ikke skrive så mye, for jeg føler jeg skriver det samme hver syklus. Kan bare sitere meg selv for noen dager tilbake her på hvordan denne uken blir. Amatariel skrev (På 10.2.2021 den 10.26): Og nå er vi inne i en så fin måned, som jeg har snakket om før. Mye som skjer på min kant her. Alt fra morsdag, bryllupsdag, eldste barnet har bursdag, besøk utenbys fra av nær familie osv. Nå er jeg helt kvalm av tanken på at jeg ikke vet på hvilken måte jeg skal igjennom dette på. Er det med et smil om munnen, lykkelig fnisete med mannen min, magehemmelighet, skåle i glede på fin restaurant, nytelse på spa..? Eller blir det pms-humør, helvetes mensen, psykisk smerte, mye gråt, presse seg igjennom disse fine begivenhetene med falsk smil? Jeg tør påstå at det er en TEMMELIG stor forskjell på disse to utfallene. Ekstra irriterende at mannen også ordnet opplevelse med float+spa, og dette er booket før jul, så ingen av oss ante jo at jeg skulle ha mensen akkurat da. Så dette må bare avbookes. Jeg verken vil eller kan holde på med sånn vanngreier med mensen. Alt sammen er bare dritt! Endret 16. mars 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 15. februar 2021 #1426 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Dette var ikke noe godt å lese, Amatariel 😔😔 jeg håper selvfølgelig enda, helt frem til mensen kommer. Selv om jeg vet at du pleier å få svar på 11 DPO. 😔😔🤞 Mange klemmer 🥰 Edit: så du hadde skrevet nå.... Fysøren så utgjort at du får så mye motgang på en gang. Du hadde fortjent å reise på spa og koble av litt og nyte. Og ikke minst hadde du fortjent å få en sistemann ❤️❤️❤️ Ønsker deg alt godt! Endret 15. februar 2021 av Pinto2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. februar 2021 #1427 Del Skrevet 15. februar 2021 Jævla mensen.. 🤬 Sender deg en digital klem og varme tanker ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 15. februar 2021 #1428 Del Skrevet 15. februar 2021 Sender deg mange klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 15. februar 2021 #1429 Del Skrevet 15. februar 2021 Ord er overflødig nå, men tenker på deg og sender klemmer ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. februar 2021 #1430 Del Skrevet 15. februar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 15. februar 2021 #1431 Del Skrevet 15. februar 2021 Føler så inderlig med deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. februar 2021 #1432 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Så veldig synd 😞 urettferdig at det for noen skal være mye vanskeligere å bli gravide enn andre! Misforstå meg rett unner alle å ikke bruke så lang tid. Men uansett kunne det vært mer fordelt på prøvetiden... for prøvetiden som begynner å bli litt lang er en veldig veldig kjip plass å være. Med håp, forhåpninger, mye nedturer, tårer og ikke minst den dritt mensen!! Jeg vet hva du har skrevet med at dere skulle gi dette 1 år, men hvorfor være så bestante på akkurat 1 år, har sett hva du har skrevet til det, men 1/2 år eksta gjør jo egentlig ingenting, er jo litt tilfeldig at dere har gitt det akkurat 1 år og ikke 1 og 1/2 år fks. Så hvorfor ikke gi det litt mer? Og være bestemte på tiden etter den nye tiden har gått? Du har jo tross alt mistet også i denne tiden dere har gitt og gått flere uker gravid. Bare en tanke fra meg. ❤️❤️ Jeg håper og tror du fortsatt får en sistemann jeg da! Endret 15. februar 2021 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 15. februar 2021 #1433 Del Skrevet 15. februar 2021 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 15. februar 2021 #1434 Del Skrevet 15. februar 2021 ❤️❤️❤️ Sender deg styrkeklemmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #1435 Del Skrevet 15. februar 2021 Love90 skrev (34 minutter siden): Jeg vet hva du har skrevet med at dere skulle gi dette 1 år, men hvorfor være så bestante på akkurat 1 år, har sett hva du har skrevet til det, men 1/2 år eksta gjør jo egentlig ingenting, er jo litt tilfeldig at dere har gitt det akkurat 1 år og ikke 1 og 1/2 år fks. Så hvorfor ikke gi det litt mer? Og være bestemte på tiden etter den nye tiden har gått? Du har jo tross alt mistet også i denne tiden dere har gitt og gått flere uker gravid. Bare en tanke fra meg. ❤️❤️ Jeg håper og tror du fortsatt får en sistemann jeg da! Dette var en bekymring mannen hadde. At jeg skulle få lyst til å skyve på grensen når den nærmet seg, dersom vi ikke hadde klart det. Og jeg lovet på tro og ære at det skulle jeg ikke. Så faller nok ikke i så god jord dersom jeg nå kommer med det Forsåvidt et legitimt argument det med at hele sommeren i fjor gikk til å være gravid... Men mannen tenker nok ikke i sykluser. Det var aldri en avtale om at vi skulle bruke 12 pp'er. Men 1 år. I tid. Og så må jeg minne meg selv om at jeg var enig i alt vi avtalte. At jeg heller ikke ville bruke mer enn 1 år. Pga. psykisk helse (at prøvingen tærer sånn på) og aldersforskjellen til barna. Dette er vanskeligere og vanskeligere å huske på når jeg er inne i boblen som nå. Men før jeg gikk inn i boblen så ville ikke jeg heller mer enn dette. Så jeg må nesten stole på at den Amatarielen som avtalte dette for 9 måneder siden var bevisst og klok. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 15. februar 2021 #1436 Del Skrevet 15. februar 2021 Huff, jeg føler sånn med deg! ❤ Jeg håper så inderlig inderlig at det går din vei snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. februar 2021 #1437 Del Skrevet 15. februar 2021 God virtuell klem fra meg, uff altså Men kan mannen gå med på at dere dropper prevensjon ut over det året dere skal prøve? Ikke eltesting, ikke tempe, bare ta letrozol, metformin og kose seg når man ønsker det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #1438 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Neutral90 skrev (På 15.2.2021 den 13.27): Men kan mannen gå med på at dere dropper prevensjon ut over det året dere skal prøve? Ikke eltesting, ikke tempe, bare ta letrozol, metformin og kose seg når man ønsker det selv? Nei, og jeg tror uansett det vil være verre for min psykiske helse. Det å være uviten, jeg er helt avhengig av testing og temping som prøver. Jeg er SÅ takknemlig for all støtte her inne, hver klem og forståelse for at dette er vanskelig. Mange sender hjerter, ønsker og masse håp om at vi skal få vår sistemann i familien. Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det. Spesielt på dette stedet i syklusen når alt bare raser sammen, og jeg må ha litt tid på å bygge det opp igjen. Men det er litt tungt med alle spørsmål om vi ikke bare kan forlenge fristen vår litt. Skjønner at det for mange er vanskelig å forstå - virkelig, det skjønner jeg. Men jeg skulle ønske det var mulig! Jeg skulle ønske jeg var yngre, jeg skulle ønske barna var yngre, jeg skulle ønske vi hadde startet tidligere, jeg skulle ønske mannen sa ja til å prøve på en sistemann uten at vi måtte inngå en avtale på det først, jeg skulle ønske jeg ikke hadde opplevd MA i sommer. Det er mye man skulle ønsket, men man får ikke alt man ønsker seg i livet (og jeg er takknemlig og vet jeg allerede har fått mye). Jeg må være takknemlig for at mannen i det hele tatt gikk med på å prøve på en sistemann. Jeg slipper i alle fall å gå gjennom resten av livet å lure på om vi hadde klart det om vi ikke hadde prøvd. Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne å bearbeide og takle prosessen med å gå videre etter sommeren, men på et vis må jeg bare finne ut av det. Frem til da så har jeg i alle fall 3 sykluser igjen det kan klaffe på (om kroppen oppfører seg) 🤞 Endret 16. mars 2021 av Amatariel 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 15. februar 2021 #1439 Del Skrevet 15. februar 2021 Dette var ikke noe kjekt, kjære deg ❤️ Hadde så godfølelse på denne runden for deg. Skjønner at det kan være tungt om spm om å utsette fristen, men tror folk har sååå lyst til å løse denne situasjonen for deg, at man heier så mye at man vil at det skal fikse seg for deg. Håper at en av disse månedene kan være din måned ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #1440 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) 24aa skrev (14 minutter siden): men tror folk har sååå lyst til å løse denne situasjonen for deg Ja det tror jeg også. Alle er veldig omtenksomme, det vet jeg Absolutt ikke noe vondt ment fra noen det forstår jeg. Men måtte bare si noe om det igjen ettersom det ble litt mye for meg akkurat nå. Nå har jeg akkurat bestilt nye EL-tester. Det bare må til på dette stedet i syklusen... shoppeterapi. Endret 15. februar 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå