Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Nja ikke helt positivt men kanskje prøve senere i kveld men eller imorgen tidlig, EL er nok rett rundt hjørnet eller kanskje bare noen  timer ifra? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saschi skrev (2 minutter siden):

EL er nok rett rundt hjørnet eller kanskje bare noen  timer ifra? 😉

Ja jeg har begynt å kjenne murringene jeg ofte kan kjenne rundt EL. Så det er bra 😄 Bare så veldig rart at ikke testen ble skikkelig positiv hvis jeg er såå nær EL. Er jo nå den burde vært på sitt sterkeste, men men.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en til 😅 tok en stav og med mitt blotte øye på testen så syns jeg begge strekene ser like sterke ut. Tenker jeg må få sette positiv test på FF i dag da? Eller burde jeg sette det i morgen ettersom det er så sent på dagen nå?

Skal ikke teste mer, vet det er tullete når jeg har vært på UL og skal sette ovitrelle 😜 Men er to uker siden sist jeg testet etter noe, og da kommer abstinensen, hehe.

20210201_201127_copy_350x264.jpg.7e52b36b8ac77925bcc3eeb71d5e8c4a.jpg

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt klart siste ser positiv ut 🤩 så spennende! 

Her kom også positiv EL test litt overraskende på idag ettermiddag 😱 har ikke rukket å legge inn aksjer før idag siden vi har hatt besøk hele helgen.. men håper vi traff 👏🏼🤩 Hva tenker du om DPO land da? Fra i morgen av?😊

Endret av Rhea87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende @Rhea87 ☺️ Morsomt at vi er så likt i løypa. Om du fikk til aksjeinnskudd i dag så er det jo helt perfekt mtp. den positiv testen din. Enda har du to fertile dager igjen fremover.
Dpo-land kan vi ikke være helt sikker på enda. Jeg har tidligere opplevd alt fra positiv EL-test i èn og fire dager. Så kommer an på hvor lang LH-toppen er... Du får teste i morgen også og håpe den er negativ da (da har du sannsyyynligvis EL i morgen). Jeg temper også, så jeg gleder meg til å få bekreftet når EL er. Gynekologen mente i morgen, men man vet jo aldri, kan gå minst en dag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastiske nyheter her inne!! 🎉🎉🎉🤩😄

Og ja, kveldens test ser jeg som positiv, og ville satt positiv på idag i FF. Hadde den derimot vært positiv før idag, men negativ ikveld, hadde jeg vært mer i stuss, siden den var positiv idag 😅

Hurraa for Ovitrelle, hurra for stort egg, hurra for kanskje enda en historisk tidlig eggløsning! 🤩 Ååh så mye å juble for idag 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen gode nyheter du har fått i dag @Amatariel! Dette blir veldig spennende. Høres ut som du fikk og kommer til å få  god oppfølging hos gynekologen. Kanskje du setter ny rekord i tidlig eggløsning? 😍 Dette unner jeg deg! Har en god følelse på denne syklusen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se ser ja, så gøy med positiv EL-test! Da blir det noen spennende dager framover 😎😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa kjempegode nyheter i dag danser.gif.9dc09168b7996a560771fc83c7b979e2.gifOg nå har jeg satt ovitrellen også. Tredje gang jeg tar en sånn sprøyte. Ble gravid i 2014 ved første gangs bruk, men nå i november ble det ikke suksess. Så blir spennende å se denne gangen..,

Vi er jo i februar!! Kjærlighetens måned ❤️ Magiske dager venter på linje. Jeg fører gjerne opplevelsen av å få positiv test opp blant disse fine dagene.

Endret av Amatariel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! Så godt å lese at det gikk så bra hos gynekologen i dag (har hatt en intens og lang arbeidsdag, og var så spent på å lese oppdateringen din!)! ❤️ Så utrolig fint at han var på samme bølgelengde som deg, og ikke minst at alt så bra ut. Stort egg og greier! Heier på soldatene denne runden 👊

Når det gjelder EL-testen: Jeg hadde selv nok tolket den som nesten positiv, men ikke helt. Men det kan jo være snakk om at det er like før? Hos meg er det der noen ganger det sterkeste testen blir, før den så blir mye lysere igjen. Andre ganger hopper ventre streken nesten ut av testen. Så hvem vet.. 🤔 Hvis ikke- kan det kanskje være at urinen ikke var konsentrert? Siden det virker som om dere ikke har noe problem med å legge jevnt med aksjer er det kanskje like greit å bare kjøre på noen dager etter hverandre, til du ser en klart og tydelig negativ test igjen? 😁

Glad for at du hadde et positivt møte i dag, og krysser fingrene for at det endelig kan bli din tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, så ikke at det hadde kommet flere innlegg haha! Den siste testen ser jo helt klart positiv ut 😄 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt gikk bra hos gynekologen😊 den siste testen er klart positiv ja. Jeg har eggløsning i dag, så vi ligger ganske likt i løypa 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at alt gikk fint hos gynekologen, og at du er fornøyd med tiltakene som er satt i gang for denne og eventuelt neste syklus😁 Nå krysser jeg alle fingre for at du slipper å forholde deg til noe ny syklus🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD13 - EL?

Nå er jeg temmelig frustrert! Her jobber jeg hardt for å legge alt til rette - drar til gynekolog på riktig tidspunkt, får tak i medisinen jeg vil ha, tar den og er veldig glad og fornøyd. Og så blir mannen syk stakkars! :(  Og dèt er i alle fall sjeldent. Ingen av oss har vært syke siden korona gjorde inntog, ikke forkjølet en gang. Så da blir vi litt satt ut.

Er ikke helt sikkert at EL skjer i dag selv om egget så veldig modent ut. Jeg håper nesten det skjer i morgen. Målet er å minst få lagt inn aksjer èn gang nå snart, men helst to - var planen min.

Ellers fikk jeg babyklister i posten i går, så har startet opp på det. Bare veldig unyttig med klister om det ikke kommer noen soldater.

Endret av Amatariel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn uflaks da 😔 Både masse jobb og sykdom 🤷‍♀️ Håper du får han med på litt kos i løpet av dagen! Av og til har man bare så uflaks, kunne han ikke ventet noen dager til med å bli syk? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsom lesing om time hos gynekologen! Høres ut som du har blitt tatt på alvor og får god hjelp! Det gjør meg så glad :hoppendeglad:

Forstår frustrasjonen ved å ikke ha sex etter en sånn beskjed fra gyn. Men som du skriver la dere aksjer på søndag, og kanskje dere får muligheten i dag! Det skal være mer enn bra nok ❤️ Ååå, jeg håper så inderlig det lykkes for dere denne gangen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, her har det jo skjedd masse!! SÅ gøy med rekordtidlig EL!  :hoppendeglad: Ikke like gøy med syk mann, men forhåpentligvis så blir det lagt noen aksjer likevel ❤️  Tenk så fantastisk om du skulle fått positiv test denne måneden, det hadde bare vært helt perfekt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...