Amatariel Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #1121 Del Skrevet 14. januar 2021 8 DPO Sikkert kjedelig at det ikke kommer så mye nytt her, men det blir nå til at jeg skriver om det jeg har Temp for temp... Jeg blir veldig håpefull når min temp er høy i dag. Men jeg glemmer så fort 😆 Når jeg går tilbake og ser på de forrige så var jo tempen så høy da også Er på 11 dpo at den begynner å synke hos meg. Og jeg er jo bare 8 dpo i dag, så charten lurer meg nok bare... Jeg tenker også litt på symptomer, selv om det også er håpløst hos meg. Av alle de 7 gangene jeg har blitt gravid før, så er det kun èn gang at jeg har skjønt det på forhånd, altså før manglende mens og positiv test. Og det var den gangen jeg opplevde en festeblødning på 9 dpo. Den var ikke til å ta feil av! Så egentlig håper jeg på litt blod 😅 Så vil faktisk bli veldig glad om jeg finner et tørk med blod i dag eller i morgen, så er nesten litt spent for hvert besøk. Utenom dette tror jeg ikke på noen form for symptomer... jeg har i alle fall ikke kjent noe før nærmere svangerskapsuke 6 tidligere så. Det eneste jeg har merket meg når jeg har gått igjennom alle FF-chartene jeg har siden pp1 i mai i fjor, er at jeg har fått kvise(r) i dpo-land. Har logget dette mellom 3-5 dpo hver gang, men denne gangen har jeg hittil ikke fått noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #1122 Del Skrevet 14. januar 2021 Protea skrev (14 timer siden): Og så lurer jeg på noe med dette at du temper, er det sånn at tempen holder seg høy hvis man blir gravid også? Tenkte jeg skulle vise deg et eksempel. Her er charten min fra forrige pp, der jeg jo ikke ble gravid. Der ser man at tempen begynner å tikke nedover og så kommer mensen. Her er charten min fra da jeg ble gravid med mitt yngste barn. Her synker ikke tempen, men holder seg høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. januar 2021 #1123 Del Skrevet 14. januar 2021 Mystisk med manglende kviser da! Håper de siste dagene frem til testing går fortfortfort! ❤️ Og at tempen holder seg høy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 14. januar 2021 #1124 Del Skrevet 14. januar 2021 Amatariel skrev (27 minutter siden): Tenkte jeg skulle vise deg et eksempel. Her er charten min fra forrige pp, der jeg jo ikke ble gravid. Der ser man at tempen begynner å tikke nedover og så kommer mensen. Her er charten min fra da jeg ble gravid med mitt yngste barn. Her synker ikke tempen, men holder seg høy. Aaahhh! Se der ser man det ordentlig! Håper den holder seg høy i lang tid fremover da! Nå angrer jeg litt på at jeg ikke begynte å tempe selv, men jeg er så dårlig på å stå opp til samme tid hver dag. Hvis dette ikke er min mnd kan jeg jo prøve en måneds tid ☺️ Må bare lese meg gjennom tempetråden først! 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #1125 Del Skrevet 14. januar 2021 Protea skrev (1 minutt siden): Nå angrer jeg litt på at jeg ikke begynte å tempe selv, men jeg er så dårlig på å stå opp til samme tid hver dag. Stå opp er en sannhet med modifikasjoner 😅 Jeg temper kl. 6 hver dag ja, men står slettes ikke opp alltid da. Tar ofte tempen halvveis i søvne, og sover videre etterpå. Dette i helg spesielt da, og på hjemmekontordager. Pittelitt irriterende at ringeklokken ringer kl.6 på en lørdag liksom, men samtidig ikke. Er deilig å kunne sove videre, og infoen jeg får med tempingen er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 14. januar 2021 #1126 Del Skrevet 14. januar 2021 Hehe ja jeg måtte nok tempet i 6 tiden, når mannens vekkerklokke ringer (det er jeg som våkner først 🙄). Problemet er bare at jeg ikke sovner etter vekkerklokker i helger 😂 i uka kan jeg sovne dypt, og sliter med å våkne til min egen vekkerklokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 14. januar 2021 #1127 Del Skrevet 14. januar 2021 Det blir så spennende å følge med de neste dagene Amatariel! Det første jeg kommer til å gjøre når jeg våkner i morgen er å klikke inn her og sjekke om du har testet 💖 jeg heier så masse og har skikkelig troen denne gangen 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 14. januar 2021 #1128 Del Skrevet 14. januar 2021 Åå, så spennende! Nå håper jeg temperaturen fin fortsetter å holde seg høy! Gleder meg til du begynner med testingen! 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. januar 2021 #1129 Del Skrevet 14. januar 2021 Spent på testing i helgen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1130 Del Skrevet 15. januar 2021 9 DPO Jeg tok en tidligtest i dag, men helt blenda Men - ny mulighet i morgen. Det føles bare veeeldig lenge til akkurat nå 😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 15. januar 2021 #1131 Del Skrevet 15. januar 2021 Det er jo fortsatt tidlig ❤️ Hold ut! Det er fredag, og snart helg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 15. januar 2021 #1132 Del Skrevet 15. januar 2021 Min tidligtest på morgenen på 9 DPO var jo også blenda 💖 så ingen grunn til å miste håpet 🤞🏻 Alle svangerskap er jo forskjellig, så det er vel kanskje tilfeldig at du alltid har sett noe på 9 DPO de gangene du har vært gravid tidligere? Temperaturen er jo fortsatt fin, så jeg krysser fingrene for i morgen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. januar 2021 #1133 Del Skrevet 15. januar 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): 9 DPO Jeg tok en tidligtest i dag, men helt blenda Men - ny mulighet i morgen. Det føles bare veeeldig lenge til akkurat nå 😩 Tidlig enda 🤗🤗🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 15. januar 2021 #1134 Del Skrevet 15. januar 2021 Krysser fingrene for morgendagen og positiv test!! 🤞🏼💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. januar 2021 #1135 Del Skrevet 15. januar 2021 Det er fortsatt veldig tidlig, så satser på positiv test i morgen eller søndag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #1136 Del Skrevet 15. januar 2021 Sovia skrev (1 time siden): Min tidligtest på morgenen på 9 DPO var jo også blenda 💖 så ingen grunn til å miste håpet 🤞🏻 Alle svangerskap er jo forskjellig, så det er vel kanskje tilfeldig at du alltid har sett noe på 9 DPO de gangene du har vært gravid tidligere? Temperaturen er jo fortsatt fin, så jeg krysser fingrene for i morgen 🥰 Ja etter at jeg fant ut at testene som selges på Babyplan nå er dårligere enn det de var før, så er det ikke så krise med blenda på 9 dpo. For før (og da snakker vi mange svangerskap) fikk jeg faktisk en svak strek allerede på 9 dpo! Var egentlig ikke i tvil da. Men i sommer da jeg testet positivt kom ikke denne svake streken før 11 dpo. Jeg slo meg til ro da med at kroppen har forandret seg og at jeg nå produserte hcg litt senere enn før. Men da jeg i høst skulle teste ut hcg'en på ovitrelle så var det jammen to dagers differanse der også! For før da jeg gjorde det så ble den falske hcg'en ute av kroppen på 8 dpo, mens nå ble den borte allerede på 6 dpo. Så jeg er overbevist om at dagens tester er to dager mindre sensitiv. I alle fall på meg. Så blenda test nå er ikke krise. Ikke i morgen heller (selv om jeg jo hååper på å se noe). Ilddåpen er på søndag. Da må jeg se noe svakt. Ellers har jeg jo nevnt før at søsteren min også er prøver. Fant ut dette da vi begge var helt nyoppstartet i mai. Utrolig gøy, og drømmer selvsagt om jevngamle søskenbarn. I sommer var vi bombesikker på at "til jul har vi en magekul" og gledet oss. Men ingen av oss er gravide... ennå. Er så spent på denne syklusen!! Akkurat denne har vi bare èn dag differanse 😵 Som betyr at hvis vi begge blir gravide nå så blir det termin dagen etter hverandre. Veeeet at sannsynligheten er ekstremt liten, men leker likevel med tanken. Tenk om. Mamma hadde fått hjertestopp av overraskelse og glede ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 15. januar 2021 #1137 Del Skrevet 15. januar 2021 Åh, det hadde vært koselig med termin SÅ nært! ❤️ Vi krysser det som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 15. januar 2021 #1138 Del Skrevet 15. januar 2021 Min var også blenda på 9dpo ☺️ Krysser fingrene for de neste dagene! koselig å kunne bumpe mage med søsteren din, og så deilig å kunne gå over gangen på sykehuset for å hilse på! 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. januar 2021 #1139 Del Skrevet 15. januar 2021 Krysser alt jeg har for positiv test i løpet av helgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 15. januar 2021 #1140 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Krysser fingre og tær for to streker i løpet av helgen! Er her inne og leser hver dag! 🤩 Endret 15. januar 2021 av Juss-jenta Skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå